Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia rannekoruja ruikularanne voisi käyttää? :/

Vierailija
15.08.2014 |

Löysin aivan ihanan rannekorun, mutta ongelmaksi muodostui se että näyttää ranteessani aivan käsittämättömän typerältä :D Minulla on niin ohuet ranteet että kaikki roikkuvat ja pyörivät ranteissani typerän näköisesti, jopa rannekelloa on vaikea löytää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sirot korut sopivat sirolle ihmiselle.

Vierailija
2/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination. Itse voit säätää sen kokoiseksi kun haluat.

Varmaan monia rannekoruja voi myös lyhennyttää liikkeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problem.

Vierailija
4/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:28"]

Löysin aivan ihanan rannekorun, mutta ongelmaksi muodostui se että näyttää ranteessani aivan käsittämättömän typerältä :D Minulla on niin ohuet ranteet että kaikki roikkuvat ja pyörivät ranteissani typerän näköisesti, jopa rannekelloa on vaikea löytää.

Itselläni on sirot ranteet, käytän helmirannekoruja, pysyy ja näyttää hyvältä, milloin valkoista, milloin värikkäämpää.

[/quote]

Vierailija
5/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination on sellainen esiteineille kerätty sarja...

Vierailija
6/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käyttää rannekoruja? Ihan turhia.

Vierailija
7/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleissääntö on se että siroluiselle leveitä rannekoruja ja pulleakätiselle siroja koruja.

Vierailija
8/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla ap, on ranteen ympärys? Mulla on 14cm. Ihan uteliaisuudesta äsken mittasin ja samaa ongelmaa. Käytän nominationia ja sellaisia rannekoruja, joita voi "kiristää". Rannekello on lasten mallia.

Vierailija
9/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama "ongelma". En ole muuten mitenkään siro, mutta ranteet on niin luirut ja kämmenet kapeat, että kaikki korut valuu kädestä pois. En siis käytä rannekoruja. Silloin, kun rannekelloja käytettiin, piti metallihihnat lyhennyttää, eikä niitä saanut koskaan niin lyhyiksi että olisivat ranteeseeni nätisti istuneet.

Vierailija
10/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:49"]

Nomination on sellainen esiteineille kerätty sarja...

[/quote]

Suomessa ilmeisesti joo, kun kummipojalle näitä paloja aina lahjoitetaan. Mutta ulkomailla minullekin on lahjoitettu Nomination-koru, enkä tosiaan ollut enää teini. :-D Paljonhan riippuu myös siitä, millaisia palasia koruun valitsee. 

Terveisin toinen lururanteinen ja pienisorminen, joka ei koskaan löydä mitään käsiinsä sopivaa esim. ketjuliikkeiden koruvalikoimasta. 

Vierailija
11/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:53"]

Miksi pitäisi käyttää rannekoruja? Ihan turhia.

[/quote]

Miksei voisi käyttää koruja, ja vaihdella niitä. Itselläni on kaikenlaisia rannekoruja, kun menen juhliin, laitan feikkitimanttirannekorun, täydestä menee, ei haittaa vaikka varas vie.

Vierailija
12/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tavallisia kulta- ja hopearannekoruja lapsillekin, joten luulisi löytyvän pieniäkin.

Vierailija
13/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarataloissa myytävistä pukukorumerkeistä ainakin Snöllä ja Edblandilla on rannekoruja, jotka saa säädettyä 15,5 senttisiksi. Veikkaisin, että Pilgrimiltäkin näitä löytyy, se vain on merkkinä vähän oman makuni ohi.  Vertailukohtana, esim. Kalevala Korun pituudet  alkavat usein 18,5 sentistä. Jos ei halua maksaa itseään kipeäksi korusta ja pienentämisestä, mutta haluaa korostaa siroja ranteita ja käsiä (minullakin ovat kuta kuinkin siroin osa kehoa ;-)), niin nämä ovat hyviä. 

Vierailija
14/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot korut näyttää ihanilta. Mulla ranne 14cm, ennen oli 12, mutta nyt on tullu liikaa massaa.