Paljonko painaa jos käyttää kokoa 52?
Kommentit (27)
Painan 80 kiloa ja olen 179 pitkä nainen, 64 vuotias.
Harrastan uintia ja nostelen omaksi huvikseni painoja.
Käytän kokoa 52 ja isompiakin koska hartiani ovat leveät ja hauikseni paksut. Pienemmät koot kinnaa hartioista.
Vierailija kirjoitti:
Painan 60kg ja käytän kokoa 36-38
Ja mä käytin 53kg painoisena kokoa 38 ja 60 kg painossa kokoa 40/42.
Mitä näistä voi päätellä?
Siskoni on 170 cm pitkä ja painaa ehken noin 78 kg. Hänella on hoikat sääret, ei isoa persausta mutta isot rinnat ja iso maha. Hänelle mahtuisi pienemmätkin koot mutta mukavuussyistä käyttää yli 50-kokoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 160 cm nainnen, äytön tuoota kokoa. Painan 90 kg.
Oho. Onpas erikoista, ite oon 164 ja painan joku 96 ja mun koko on 46 tai 48.
Sama täällä 159/98 ja koko 46/48, kun olisi se 5-10 kg lisää, niin sit ois 50/52.
Vierailija kirjoitti:
Useita kymmeniä kiloja liikaa. Laihduttaminen pitää aloittaa heti kun on herännyt tuohon asiaan.
Elä helevetissä? Olen nainen ja töissä eräässä työssä jossa vaaditaan hyvää ruumiillista kuntoa ja vapaa-ajallani harrastan voimailulajeja. Olen 171 pitkä ja painoa on 79-81. Minussa ei ole läskiä kuin ehkä mahassa raskauksien jälkeen. Muuten olen lihaksikas. käytän kokoja 48-52, riippuu vaatteen mallista.
Haluatko kertoa minulle mistä, minkä verran ja miksi minun pitäisi laihtua "useita kymmeniä kiloja"?
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 150 kg.
Ei missään nimessä ikipäivänä 150 kiloinen saa ahdettua päälleen 52 kokoista vaatetta, jos se ei ole jotain superjoustavaa materiaalia.
Vähintään 150 kg.