Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvilahden skeittiparkki tulee purkaa - Aikuiset miehet huutavat siellä pää punaisena lapsiskuuttaajille kuinka nämä eivät sais olla siellä

Vierailija
03.06.2024 |

Pahempaa kuin pahinkaan laturaivo. Kaupungin mailla tuollaista hulluutta. 

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan "aikuinen mies" ei skeittaa, henkinen kehitys edelleen teinin tasolla vaikka iältään vanhempia olisikin. Naurettavaa puuhaa, kuuluu sarjaan keppihevostelu

Vierailija
2/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan "aikuinen mies" ei skeittaa, henkinen kehitys edelleen teinin tasolla vaikka iältään vanhempia olisikin. Naurettavaa puuhaa, kuuluu sarjaan keppihevostelu

Aika moni aikuinen skeittaa . Ne on kasvanut siihen samalla tavalla kuin pyöräilijät.pyöräilemään yms.  Olen 60 ja opin lapsena skeittamaan. Olen skeitannut omien lapsieni kanssa. En sentään lasten lasten kanssa. Myös cruiserilla kuljetaan matkoja. Satoja kilometrejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden "aikuisten miesten" sitten pitäisi mielestäsi olla tekemässä? Kittaamassa päivät pitkät kaljaa ja kirjoittelemassa vauvapalstalle, niinkö?

Vierailija
4/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei mitään skeittailua vastaan mutta siinä on ikäraja suht 20 jonka jälkeen se on outoa ja aikuinen mies hengailee lasten kanssa vähän liian paljon 

Vierailija
5/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vain skeittaajille, niin ei niitä skuuttajia siellä tarvitse olla. 

Vierailija
6/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä keppihevostelussa on vikana? Oletko kokeillut? Ennakkoluuloja? 

Vierailija
7/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni aikuinen skeittaa . Ne on kasvanut siihen samalla tavalla kuin pyöräilijät.pyöräilemään yms.  Olen 60 ja opin lapsena skeittamaan. Olen skeitannut omien lapsieni kanssa. En sentään lasten lasten kanssa. Myös cruiserilla kuljetaan matkoja. Satoja kilometrejä. 

Vaikka moni aikuinen niin tekisikin ei se edellekään tee heistä henkisesti aikuisia. Toisaalta ei ikuisessa lapsenmielessäkään mitään vikaa ole, poissa aikuistumisen murheet ja haasteet.

Vierailija
8/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on vain skeittaajille, niin ei niitä skuuttajia siellä tarvitse olla. 

Kaupungin mailla kun ollaan niin kyllä se on kaikille. Kyllä on kuspäistä sakki nuo skeittarit

Vierailija
9/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah skeittiparkki. Menenpä sinne skuutilla/rullaluistimilla/mopolla/potkukelkalla mukaan

Vierailija
10/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on helppo ratkaista laittamalla se maksulliseksi tonttivuokran kautta.

Vierailija
11/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka moni aikuinen niin tekisikin ei se edellekään tee heistä henkisesti aikuisia. Toisaalta ei ikuisessa lapsenmielessäkään mitään vikaa ole, poissa aikuistumisen murheet ja haasteet.

Jos raivoaa lapsille niin kyllä tuntuu olevan murheita ja stressiä vähän liiaksikin

Vierailija
12/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden "aikuisten miesten" sitten pitäisi mielestäsi olla tekemässä? Kittaamassa päivät pitkät kaljaa ja kirjoittelemassa vauvapalstalle, niinkö?

Huomaan suorasta vedostasi että jos ei skeittaa, pakko olla alkoholisti ja kirjoittaa vauvalle, miten et itse harrasta mitään. Aikuisena on mahdollista ottaa osaa useampiin harrastuksiin kuin lapsena joten en tiedä mistä repäsit 

Vierailija
13/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on helppo ratkaista laittamalla se maksulliseksi tonttivuokran kautta.

Kallista maata joka kannattaa käyttää asuntorakentamiseen ennemmin kuin tuollaisten itsekkäiden junttien harrastuksen tukemiseen

Vierailija
14/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama kokemus. Kolmekymppiset äijät veti vuorotellen skeittilaudoilla, eivätkä millään tavalla huomioineet kuusivuotiasta skuuttaajaa, joka odotti vuoroaan vieressä. 

Vierailija
15/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan suorasta vedostasi että jos ei skeittaa, pakko olla alkoholisti ja kirjoittaa vauvalle, miten et itse harrasta mitään. Aikuisena on mahdollista ottaa osaa useampiin harrastuksiin kuin lapsena joten en tiedä mistä repäsit 

No, mitä ne aikuisille "sallitut harrastukset" ovat?

Vierailija
16/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo Tony Hawkille.

Vierailija
17/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset miehet on joka paikassa ongelma.

Vierailija
18/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cruiser? Onko se joku h.mojuttu?

Vierailija
19/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset miehet kysyivät luvat rakentaa ja usean vuoden aikana ihan omista rahoistaan ja omilla käsillään rakentivat itselleen harjoituspaikan harrastukselleen. Paikkaan tulee ihmisiä jotka eivät harrasta lajia, eivätkä ole rakentaneet mitään, eivätkä maksaneet mitään ja on jotenkin väärin käskeä heitä poistumaan?

Tässä on vielä semmoinen ongelma että se 11v skuutti-veeti ei osaa huomioida ympäristöään yhtään ja aiheuttaa valtavasti vaaratilanteita.

Niin kuka tässä on oikein väärässä?

Vierailija
20/111 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittipuisto on tosiaan Skeittipuisto, eikä Skuuttipuisto

Vähän sama asia kuin mun vieressä oleva Frisbeegolfkenttä. Se on Frisbeegolfkenttä, ei koiranpaskatuskenttä. Moni on sekottanu nää 2 asiaa keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme