Desigual on wt-ihmisten valinta
Kommentit (51)
Ei se nyt wt-valinta ole. Mutta mun mielipide on se, että Desigualin tuotteet on helvetin rumia ja kalliita.
No ei ole. Ovat niin kalliita ettei wt:llä ole niihin varaa.
Mitä kallista näissä nyt on? Samaa hintatasoa näyttävät olevan Espritin kanssa, joka on halpismerkki. Kun yksittäisen vaatekappaleen hinta ylittää 500€, voidaan alkaa puhumaan hintavasta.
Jaa, itse huomasin koko merkin äskettäin ja oli muutama kiva paita. Rahaa on ja koulutusta myös.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:32"]Mitä kallista näissä nyt on? Samaa hintatasoa näyttävät olevan Espritin kanssa, joka on halpismerkki. Kun yksittäisen vaatekappaleen hinta ylittää 500€, voidaan alkaa puhumaan hintavasta.
[/quote]
Hohhoijaa, eiköhän Se hintava määräydy ostajan budjetin mukaan. Olen keskituloinen mutten silti laittaisi yli 150€ t-paitaan, näin esimerkkinä. Eli mielestäni tuon ylittävät ovat hintavia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:32"]Mitä kallista näissä nyt on? Samaa hintatasoa näyttävät olevan Espritin kanssa, joka on halpismerkki. Kun yksittäisen vaatekappaleen hinta ylittää 500€, voidaan alkaa puhumaan hintavasta.
[/quote]
Hohhoijaa, eiköhän Se hintava määräydy ostajan budjetin mukaan. Olen keskituloinen mutten silti laittaisi yli 150€ t-paitaan, näin esimerkkinä. Eli mielestäni tuon ylittävät ovat hintavia.
[/quote]
Jokainen tulojensa mukaan.
Ne on aika kalliita sellaisiksi.
Ne on kalliita ja laaduttomia. Ja liian kirjavia.
Ne olisivat ihan jees maltillisesti käytettyinä, jos olisivat tosi laadukkaasti tehtyjä, mutta kun eivät ole. Hinta ja laatu eivät kohtaa yhtään.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:24"]
Ei pidä paikkaansa. Wt:t ostavat Guessia ym. silloin kun ovat saaneet koottua riittävästi rahaa.
[/quote]
Tai ostavat sitä velaksi.
Ei kun wt naiset ostaa Guessia, Louis Vuittonia ja Burberrya, jos niillä on rahaa. Miehet Bossia.
Ei pidä paikkaansa. Wt:t ostavat Guessia ym. silloin kun ovat saaneet koottua riittävästi rahaa.