Nainen! Kuinka monta yhdyntää viikossa haluat?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:47"]
0
[/quote]
No heipä hei, vaimo kulta :)
[/quote]
Enpä tiennytkään, että sinäkin käyt tällä palstalla, ukko kulta =)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:35"]5 ylöspäin. Nykyisin saan ehkä kerran viikossa (jos sitäkään) ja valtavassa puutteessa koko ajan. :(
[/quote] ihan kuin oma tilanteeni, samassa veneessä ollaan. Välillä itken, välillä räyhään, välillä uhkailen lähtemisellä ja luultavasti myös lähden sydän murtuneena,jos tilanne ei muutu :( meinasin mennä vieraisiin,mutta omatunto ei sallinut, parempi lähteä ja etsiä uusi satama johon ankkuroitua.
[/quote] Ihan kuin omasta entisestä elämästäni, seksitöntä elämää kestin hampaat irvessä kolme vuotta. Pettämisen tielle en myöskään halynnut kuitenkaan lähteä vaikka mielesdä kävi sekin. Lopputulos oli lopulta, että mies on nykyään ex. Samaan inaan en enää koskaan halua joutua.
Yhtä monta kertaa kuin esileikkiä, ilman sitä en kertaakaan.
Mielummin yksi hyvä kuin useampi huono.
Näiden vastausten perusteella naiset elää aika puutteessa ja sitten kun mies ehdottaa seksiä tilanteessa kuin tilanteessa tulee torjutuksia tai haukutaan pervoksi ja kävellään nokka pystyssä kylillä :D.
Yksikin kelpaisi. Seksiä meillä ei ole ollut sitten vuoden 2002, mies pihtaa. Naimisissa---
Kertakin riittäisi, mutta paras olisi joku 5-10
Kerran viikossa olisi ok, 3 optimi ja 5 unelma. Nykyään 0-2 kertaa viikossa, enkä jaksa enää itse jatkuvasti ruinata.
Vähintäänkin kerran viikossa. Kolme olisi ihannetilanne. Nyt saan kerran kuussa ja olen jatkuvasti puutteessa ja katselen jo muita miehiä sillä silmällä :/. Pettänyt en ole. Hoitelen itseni sitten käsin, mutta olisihan se 1000 kertaa mahtavampaa miehen kanssa. Mies ei halua seksiä, kun lapset on kotona (, vaikka olisivat eri huoneissa nukkumassa). Saan sitten sen kerran kuussa, kun lapset on hoidossa :/.
2-3 kertaa viikossa riittää ja sen myös saan :)
Pari quickieta ja kerran "pitkän kaavan mukaan"
Vähintään kerran päivään. Himoitsen miestäni ja rakastan orgasmeja.
Itselleni riittäisi 1-2 kertaa päivässä mutta mies haluaa 3-4 kertaa ja en jaksa.
0-1. Mulle seksi on vain pakkopullaa jota nyt vaan täytyy tehdä parisuhteessa, koska joku saattaa olla eri mieltä ettei ilman seksiä voi olla hyvää parisuhdetta. Ei varmaan voikaan olla jos molemmat eivät ajattele samoin tästä asiasta. Eipä taida olla tälläisiä miehiä paljon vapaana. Ahdistaa tämä älytön seksin ylikorostaminen. Ne ketkä siitä pitää harrastakoon, mutta ei kaikkien tartte.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:32"]
0-1. Mulle seksi on vain pakkopullaa jota nyt vaan täytyy tehdä parisuhteessa, koska joku saattaa olla eri mieltä ettei ilman seksiä voi olla hyvää parisuhdetta. Ei varmaan voikaan olla jos molemmat eivät ajattele samoin tästä asiasta. Eipä taida olla tälläisiä miehiä paljon vapaana. Ahdistaa tämä älytön seksin ylikorostaminen. Ne ketkä siitä pitää harrastakoon, mutta ei kaikkien tartte.
[/quote]
Mullese ei oo pakkopullaa mutta muutoin olen samaa mieltä kanssasi.. ja minulle ja miehelle riittää pari kolme kertaa kuukaudessa, silloin kyllä tykkään kun sitä on..
2-3 viikossa. Ainakin yksi maratoonisessio.
Mulle riittää 1-3x/viikko. Ei kyllä haittais useamminkaan.