Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä ulkosaunaa?
15.08.2014 |
Olemme ajatelleet laittaa ulkosaunan(sähkösaunan lisäksi). Onko teillä juuri rakennettuja ja mistä ootte tilanneet vai teittekö pitkästä tavarasta/hirrestä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Savusauna käytettävissä, lämmityksessä menee noin 5 tuntia, mutta sitten tarkenee:)