Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä saa apua lun haluaa vain kuolla?

Vierailija
02.09.2014 |

olen ihan lopussa. ja rahaton. ja toivoton. haluan vain kuolla pois, mutta en haluaisi sitä tuskaa lapsille. saanko jostain apua vai pitääkö tehdä jotain epätoivoista ensin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Siriina2" time="02.09.2014 klo 20:41"]Valtakunnallisen kriisipuhelin 01019 5202 
ma-pe 9-06, la 15-06 ja su 15-22

 

 
[/quote]
Juuri näin, ja jos kuka tahansa tätä lukeva aikoo vahingoittaa itseään, niin EI OLE HÄPEÄ soittaa 112!
Olet tärkeämpi ja arvokkaampi ihminen kuin mitä itse pystyt masentuneena tai tuskaisena tuntemaan

Vierailija
2/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäristä. Rahattomuuteen auttaa sossu. Tsemppiä!!! :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkariin ja pyydä lähete lääkärille. Tsemppiä ja voimia ap!

Vierailija
4/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista apua haluat? Lähetänkö köyden vai juna-aikataulun?

Vierailija
5/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saisin terveyskeskukseen ajan? meilläpäin ei kukaan tahdo olla niin sairas ettäpääsee. ap

Vierailija
6/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä vaikka ensimmäinen kivi. kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluais kuolla, mutta olo on toivoton. Olen parin päivän sisään saanut kaksi massiivista itkukohtausta, tuntuu että en pysty käsittelemään enää yhtään vastoinkäymistä. Ulvon suihkussa ja sen jälkeen on aivan rikki olo. Miehen kanssa en haluaisi enää olla, vaikea sitä kertoa. Ja esikoisen ongelmat tuskin tulevat loppumaan ikinä. Ei mitään valoa missään.

Vierailija
8/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla on näitä palstalla nykyään-tulis se sota nii saatais nää hyvinvointiahdistujat taka-alalle kun olis oikeitakin huolia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain apua Auroran päivystyksestä, mistä ohjasivat eteenpäin.

Vierailija
10/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää rohkeutta ja sano sinne ajanvaraukseen ihan rehellisesti, että tapat itsesi, jos et saa välittömästi hoitoa. Luulisi aikoja löytyvän. Ei niin v-mäistä tätiä puhelimen päässä voi ollakaan, että jättäisi sut oman onnesi nojaan.

Mustakin on muuten tuntunut joskus aika pahastikin siltä, että haluan tappaa itseni. Tässä sitä kuitenkin kitkutellaan ja henki pihisee. Päivä kerrallaan. Pahimmillaan jopa tunti kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. on se hieno huomata miten enpatiakykyä löytyy

12/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan diakoniasta saa monessa kaupungissa pientä avustusta ruokaan yms, ei tarvitse edes kuulua kirkkoon.

Neuvola, jollei terveyskeskukseen saa aikaa? Aikuissosiaalityö? Auttava puhelin?

 

Mikä sinulla on rahahuolien lisäksi pahin ongelma? Missä päin asut?

 

 

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnalta saa diakonialta ilmaista apua, aineellista  (ruokaa, vaate- ym lahjakortteja kauppaan) ja keskusteluapua. Varmasti myös lapsesi yarvitsevat apua, osaavat ehkä lukea äidin huolet. Vaikket niitä sanallisesti kertoisikaan. Diakoni saattaa löytää sinulle jonkin vapaaehtoisen lähimmäisen, so. lastenhoitoapua tarjoavan mummon, tukihenkilön.

 Ei tarvitse tosiaan olla kirkon jäsen saadakseen näitä apuja.

Älä luovuta! Ajattele että tämän päivän vielä jaksan ja hae apua. Lastesi kannalta kauheinta mitä voi tapahtua on että tappaisit itsesi. Elämä voi yllättää sinut myös hyvässä, vaikka nyt juuri on asiat tosi huonosti ja sinulla on varmaan raskaita taakkoja elämä kerryttänyt osaksesi.

Muista myös, jos eka kohtaamasi ihminen ei ymmärrä sinua, mene seuraavalle. Auttavaisia ihmisiä on tosi paljon! Toivon että pian löydät langan pään saaden apua. Olet arvokas! Ja ainoa äiti lapsillesi.

voimia! Kerrothan myöhemmin uusia kuulumisia. 

Yst terv, Pastori, ev.lut.

14/14 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallisen kriisipuhelin 01019 5202 
ma-pe 9-06, la 15-06 ja su 15-22

 

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän