Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaisia lukkareita kasiluokkalaisilla?
15.08.2014 |
Kiinnostaisi tietää, minkälaista viikkoa kasiluokkalaiset normisti tekevät. Oma lapseni on kielikoulussa ja päivät on pitkiä, viikkotunteja on yhteensä 37. Mitään valinnaisaineita ei ole, paitsi latinan pystyi ottamaan tai olla ottamatta. Ilman latinaa viikkotunteja olisi 35.
Onko näitä oppitunteja enemmän kuin muilla, vai onko muilla sama tuntimäärä ja jotain valinnaisaineita - kotitaloutta ja sellaista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa