onko mielestäsi raskausmaha kaunis?
Mielestäni raskausmahat on aina olleet kauniita. Nyt itsellä alkaa pötsi pömpöttää, eikä tämä nyt omalla kohdalla ihan niin upealta tunnukaan.
Kommentit (35)
Musta oli ainakin aivan mahtavaa, kun masu alkoi kasvamaan. Ja nyt rv 31+5 olen jo melkoisen muhkeissa mitoissa, odotan vielä kaiken hyvän lisäksi kaksosia. Vaikka olen ylipainoinen, niin vauvamahan kyllä erotti ihan selvästi heti, ei sitä vaan voinut sekoittaa pelkän läskimahan kanssa. Edelleen tykkään ihailla mahaani peilistä, ainakin vaatteet päällä. Raskausarvet sen sijaan eivät mitenkään esteettisiä ole, ja niitähän on vaikka kuinka ja paljon!
Sitä mä en kyllä tajua, miten tällainen viimesillään raskaana lyllertävä mamma voisi yhdenkään miehen mielestä olla seksikäs, ainakaan vieraan. Ilmeisesti oman mieheni mielestä olen kuitenkin edelleen seksikäs ja haluttava, koska seksiä on edelleen ja jopa useita kertoja viikossa. Liitoskipujen takia en ole pystyny enää pariin kuukauteen makaamaan muussa asennossa ku selälläni, joten lähetyssaarnaaja on ainoa mahdollinen asento. Siinä pitää nyt vaan jo olla melkoisen varovainen, ettei mies paina mun mahaa. Lusikka-asento olis tietenkin ihanteellisin tässä vaiheessa, mutta mä en vaan kertakaikkiaan pysty menemään kyljelleni, sattuu niin paljon. Doggystylekin vaatii ihan liikaa akrobatiaa. :D
Ei tietenkään ole. Synnytys ei myöskään ole kaunista eikä seksi eikä moni muukaan asia mitä ihminen tekee.
Ei. Minusta se ei näytä kauniilta, oli nainen kuinka hyväkroppainen tahansa tai olipa vatsa miten symmetrinen.
Ei tietenkään kaunis ole sama kuin kiihottava. Ainakaan näin naisen näkökulmasta. Kysyin vain kun pari sellaista vastausta tuli. Ap
Harva asia on niin kaunis kuin viimeisillään oleva raskausmaha, joka valuu siemennestettä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:53"]
Ei. Minusta se ei näytä kauniilta, oli nainen kuinka hyväkroppainen tahansa tai olipa vatsa miten symmetrinen.
[/quote]
Nää kaikki Vanity Fair -kansikuvat rumia? Aha. Ok.
Ei vaan vastenmielisen näköinen. Seksuaalinen kiinnostukseni lopahtaa välittömästi, jos huomaan naisen olevan raskaana. Ihan sama, minkä näköinen maha on kyseessä. Tuo Demi Moore -kansi on ällöttävä, samoin Imagen taannoinen Maria Veitola -kansi. Yök.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:53"]
Ei. Minusta se ei näytä kauniilta, oli nainen kuinka hyväkroppainen tahansa tai olipa vatsa miten symmetrinen.
[/quote]
Nää kaikki Vanity Fair -kansikuvat rumia? Aha. Ok.
[/quote]
Ennemmin rumia kuin kauniita!
Pidän raskausmahoja koomisina. En näe niissä mitään kaunista. Oikein ison mahan kanssa herää tietty myötätunto-sääli ja haluan pitää ovia auki tai annan ohitella jonossa. Olin itse ihan järkyttävän kokoinen takakenossa vaappuva ankka loppumetreillä ja oli tukalaa. Olo kuin piirroshahmolla ja yhtä epäsopusuhtaiselta sitä näyttikin :D
Raskausmaha on i-ha-na! t. lapseton nainen
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:34"]Vaatteet päällä pyöreä raskausmaha on mielestäni kaunis, varsinkin jos tulevalla äidillä on (takaa katsottuna) vyötärö tallella (kuten itselläni tässä raskaudessa on; ensimmäisessä raskaudessa vyötärö katosi, kun maha oli leveän mallinen). Ilman vaatteita tämän hetkinen raskausmahani ei ole enää mitenkään esteettinen näky: sinertäviä suonia, violetti iho, punaisia raskausarpia, hopeisia vanhoja raskausarpia, ulospäin pullottava napa, omituisen vaaleanruskea linea negra, joka ei ole navan kohdalta suora jne.
Saan kaupungilla hyväntahtoisia katseita ja ystävät sanovat, että on kauniin muotoinen maha. Vanhempi lapsikin tykkää silitellä ja halia mahaa, mies myös. Eli ihan hyvä ja kiva se on omituisesta värityksestään huolimatta. Ajattelen itse mahaani vauvan peittona tai makuupussina.
rv 36
[/quote]
Täysin samaa mieltä sun kanssa. Hyväkroppasella naisella maha usein on kaunis vaatteet päällä. Ilman paitaa esim rannalla ei enää ookaan niin hehkee kun näkyy kaikki.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:53"]
Ei. Minusta se ei näytä kauniilta, oli nainen kuinka hyväkroppainen tahansa tai olipa vatsa miten symmetrinen.
[/quote]
Nää kaikki Vanity Fair -kansikuvat rumia? Aha. Ok.
[/quote]
Ihan kamalia!! sitäpaitsi miksi siellä oli raskaana oleva mies ja eläkeläinen?!!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]
Ehkä minäkin opin vielä pitämään mahaani kauniina kunhan sevon selvempi pallo.
En muuten ymmärrä miten ihmeessä sellainen pallero on miehistä kiihottava? Ehkä tuon että on omaa tuotosta niin voin vielä kuvitella...
Ap
[/quote]
Olen mies, ja minusta raskausmaha tekee naisen kiihottavaksi, riippumatta siittäjästä. En oikein itsekään ymmärrä, miksi vauvamaha kiihottaa. Ehkä se on viesti hedelmällisyydestä. Toisaalta se herättää myös miehessä suojeluvaistoa. Usein raskaana olevat myös hehkuvat jollain tapaa onnea. Jotenkin eri tavoin kuin muut ihmiset, siis. En osaa selittää. Se on joku kuudennella aistilla aistittava juttu.
Musta ei ole, mutta ei erityisen rumakaan.
Mutta tohon nyt jotenkin silmä takertui: Pitääkö kauniin olla kiihottava?