Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko mielestäsi raskausmaha kaunis?

Vierailija
15.08.2014 |

Mielestäni raskausmahat on aina olleet kauniita. Nyt itsellä alkaa pötsi pömpöttää, eikä tämä nyt omalla kohdalla ihan niin upealta tunnukaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Varsinkin omaa rakastin, ja synnytyksen jälkeen jopa ikävöin, mikä tuntui oudolta, sillä minullahan oli se aarre sylissäni. Samoin muiden mahoja aina ihailen.

Vierailija
2/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos on hyvävartaloinen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on, on! Parillakin tapaa: sekä ulkonäöllisesti että siltä kannalta, että mahassa on pieni suuri aarre.

Vierailija
4/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
5/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina kaunis ole, mutta sympaattinen ja jollain lailla hellyttävä aina. Tänään viimeksi katsoin, kun raskaana oleva yritti saada itseään autosta ulos hirveissä liitoskivuissaan,  että kyllä raskaana oleva nainen aina herättää minussa lämpimiä tunteita. On mukava ajatella, että siinä kasvaa uusi, pieni ihminen, rakas ja arvokas, täydellinen sellaisena kuin on.

Vierailija
6/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Näyttää sairaalloiselta ulokkeelta :x

ystäväni aina ihastelevat raskausmahoja ja en vaan käsitä mikä niissä on niin ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on upea, kiihottava.....se syntyvä sinappikone kiinnostaa kuin kilo paskaa.....

Vierailija
8/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on upea varsinkin jos siellä olis joskus omista siittiöistä kasvava pieni ihmisen alku.

Nuorimies24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minäkin opin vielä pitämään mahaani kauniina kunhan sevon selvempi pallo.

 

En muuten ymmärrä miten ihmeessä sellainen pallero on miehistä kiihottava? Ehkä tuon että on omaa tuotosta niin voin vielä kuvitella...

 

Ap

Vierailija
10/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]

Ehkä minäkin opin vielä pitämään mahaani kauniina kunhan sevon selvempi pallo.

 

En muuten ymmärrä miten ihmeessä sellainen pallero on miehistä kiihottava? Ehkä tuon että on omaa tuotosta niin voin vielä kuvitella...

 

Ap

[/quote]

Se, että on saanut naisen raskaaksi, on monista miehistä mahtavaa, koska se on osoitus elinvoimasta ja kyvykkyydestä. Yhtäkkiä se seksin perimmäinen tarkoitus kirkastuu miehellekin, ja onhan se oikeasti ihmeellistä, että kaksi ihmistä voi luoda uutta elämää.

Mutta, sun ei tarvitse siitä mahan kauneudesta huolehtia. On asioita joiden arvo on siinä että niitä on kiva katsella, mutta raskauden  ja uuden elämän arvo on jossain ihan eri tasolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
12/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee nättejä raskausmahoja, jos näkee, on nainen usein hoikka eikä vatsakaan ole mikään järmeä pallo, kuten itselläni on aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni spermaan raskausmahan.

Vierailija
14/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
16/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmaha on minusta kaunis siinä vaiheessa, kun sen tunnistaa selkeästi vauvamasuksi. Alussa se näytti lähinnä siltä, että on lihonut ja silloin en tykännyt omastani. Mitä selkeämpi ja pyöreämpi pallo, sitä parempi. 

Vierailija
17/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä pyöreä raskausmaha on mielestäni kaunis, varsinkin jos tulevalla äidillä on (takaa katsottuna) vyötärö tallella (kuten itselläni tässä raskaudessa on; ensimmäisessä raskaudessa vyötärö katosi, kun maha oli leveän mallinen). Ilman vaatteita tämän hetkinen raskausmahani ei ole enää mitenkään esteettinen näky: sinertäviä suonia, violetti iho, punaisia raskausarpia, hopeisia vanhoja raskausarpia, ulospäin pullottava napa, omituisen vaaleanruskea linea negra, joka ei ole navan kohdalta suora jne.

Saan kaupungilla hyväntahtoisia katseita ja ystävät sanovat, että on kauniin muotoinen maha. Vanhempi lapsikin tykkää silitellä ja halia mahaa, mies myös. Eli ihan hyvä ja kiva se on omituisesta värityksestään huolimatta. Ajattelen itse mahaani vauvan peittona tai makuupussina.

 

rv 36

Vierailija
18/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu mahasta. Esteettisessä mielessä jotkut raskausmahat ovat kauniita mutta toiset eivät.

Vierailija
19/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]

Ehkä minäkin opin vielä pitämään mahaani kauniina kunhan sevon selvempi pallo.

 

En muuten ymmärrä miten ihmeessä sellainen pallero on miehistä kiihottava? Ehkä tuon että on omaa tuotosta niin voin vielä kuvitella...

 

Ap

[/quote]

Se, että on saanut naisen raskaaksi, on monista miehistä mahtavaa, koska se on osoitus elinvoimasta ja kyvykkyydestä. Yhtäkkiä se seksin perimmäinen tarkoitus kirkastuu miehellekin, ja onhan se oikeasti ihmeellistä, että kaksi ihmistä voi luoda uutta elämää.

Mutta, sun ei tarvitse siitä mahan kauneudesta huolehtia. On asioita joiden arvo on siinä että niitä on kiva katsella, mutta raskauden  ja uuden elämän arvo on jossain ihan eri tasolla. 

[/quote]

 

Tottakai ymmärrän että masun ulkonäkö on aivan sivuseikka :) silti perus turhamaisena naisihmisenä haluaisin näyttää kauniilta. Etenkin kun olen aina odottanut että sitten kun minullakin on ihana pallero.

Vierailija
20/35 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan milloin oma maha alkaa näyttää oikealta raskausmahalta! Nyt rv 12+6 ja maha on vähän levähtänyt, ei näytä edes kunnon lihomiselta saati vauvavatsalta. Muiden vatsoja katselen vähän kateellisena.