Poikani 14v meikkaa
Löysin äskön pojan vaatekaapista cc-voidetta, peitepuikkoa ja puuteria. Mietinkin kun on ollut "erilainen" naama nyt, mutta en tätä ajatellut
Olen ihan ok fiiliksillä, mitä mieltä te olette?
Kommentit (17)
Ei mitään pahaa, hyvä että pitää itsensä siistin oloisena
Kantsii sanoa että älä välitä jos meikkaamisesta haukutaan tmv, sano että hienoa kun pitää huolta ulkonäöstään
Tai sitte se säilyttää kaverinsa meikkejä.
No jos pojalla on huono iho niin ymmärrän meikkaamisen mikäli ei niin epäilyt homoudesta tai transsukupuolisuudesta heräisivät.
Voi jösses näitä vastauksia taas.
Cc-voide on varmasti hyvä valinta, ei ole niin pakkelimaista kuin meikkivoide. Puuteria kannattaa käyttää maltillisesti. Ilmeisesti poikasi meikkaa hyvin ja saa aikaan luonnollisen lopputuloksen, jos et itsekään ole sitä aiemmin huomannut. Antaa palaa vaan.
Hyvä vaan että meikkaa, yleensä pojilla on aika hirveä iho varsinkin tuon ikäisenä :) ei mitään homoa paitsi junttien mielestä :) jos olisi esim tekoripset, sillon voisi vasta alkaa miettimään ;)
Poikasi pitää siis huolta ulkonäöstään. Hyvä homma. Harvalla pojalla näyttää olevan jaksamista huolehtia ulkonäöstään kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"]
Löysin äskön pojan vaatekaapista cc-voidetta, peitepuikkoa ja puuteria. Mietinkin kun on ollut "erilainen" naama nyt, mutta en tätä ajatellut
Osta sille vielä musta kajal-kynä ja lähetä sit tänne. Nam! Nimim. Herra47
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 07:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:41"]
Osta sille vielä musta kajal-kynä ja lähetä sit tänne. Nam! Nimim. Herra47
[/quote]
[/quote]
Osta sille vielä kajal-kynä ja lähetä sit tänne. Nam! Nimim. Herra47
Ai äiti ei huomaa, kun poika käyttää meikkivoidetta...aha.
Jos sen osaa levittää niin ei sitä huomaa.
YleX.n ohjelmaan soitti tiistaina äiti, jonka poika laittoi eskariin ripsiväriä, luomiväriä ja huulipunaa. Äiti pelkäsi, että lasta aletaan koulukiusata....
Mun poika oli emo muutama vuosi sitten. Meikkasi ja laittoi hiuksiaan erikoisesti. Nyt on 21 v. ja tyyli vaihtunut. On edelleen huoliteltu ja jos finni tulee käyttää peiteväriä, ei muuta meikkiä. Seurustelee tytön kanssa yms. Eli en sinuna huolestuisi millään lailla. Ja noille ääiökommentoijille: ihmeellistä että osaatte edes nettiä käyttää..
Aika yleistä nykypäivänä, monet pojat meikkaa ihoaan koska finnit yms. Monet pojat (jotka ei mun tietääkseni meikkaa) on multa kysyneet että voinko laittaa niille vähän meikkiä että sais finnin piiloon. Ja toi bb- voidehan on just täydellinen miehille kun se on vaan sävyttävää päivävoidetta ja tosi luonnollinen lopputulos.
Älä ainakaan sano pojallesi mitään negatiivistä tai että pidät sitä outona, rohkea poika että uskaltaa koska tohon vois joku koulukiusaaja tarttua.
Jos jotain pitää sanoa, niin muistuta hyvästä kasvopesusta iltaisin. Hanki ehkä puhdistusainekin. Koskisi kyllä tyttöjäkin tämä neuvo. Ehkä nykyään on fiksumpia nuoria, mutta silloin kun minä olin nuori tahtoi monelta unohtua se meikinpoisto iltaisin. Iho ei tykkää siitä.
Ei mitään pahaa, hyvä että pitää itsensä siistin oloisena
Kantsii sanoa että älä välitä jos meikkaamisesta haukutaan tmv, sano että hienoa kun pitää huolta ulkonäöstään