Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro pulmasi niin yritän ratkoa sen Hercule Poirot- tyylisesti :)

Vierailija
01.08.2021 |

Arvon madame/monsieur mikä on pulmasi? Kerro kumpaa sukupuolta edustat. -HP

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua piirittää hullu ihminen, joka syyttää minua omista teoistaan ja kääntää jokaisen tekoni minua vastaan. En pysty kokonaan karistamaan häntä elämästäni. Mitä teen?

Hyvä madame/monsieur,

tilanne kuulostaa ikävältä. Varmasti tiedät itse oletko syytön tai syyllinen siihen mistä hän syyttää sinua. Yritä olla välittämättä hänen mielipiteistään ja ilmaise kohteliaasti ettei teillä ole aikaa vääryyksiin ja niiden korjaamiseen. Olettaen että olette syytön. Kateelliset ihmiset paljastavat vain sen etteivät he tunne teitä ja saavutuksianne kunnolla, joten ei kannata tuhlata aikaa sellaisiin henkilöihin. -HP

Vierailija
22/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa keskustelupalsta, jossa kaikki puhuttelisivat kanssa keskustelijoita kohteliaasti ja arvokkaasti. Olisi sivistävä vaikutus. Mistä löytäisin sellaisen parahin monserius?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on.

Kerros miten ratkaista tämä pulma.

Jumala tahtoo pelastaa niin monta ihmistä, kuin vain mahdollista.

Mutta, pelastus onnistuu vain siten, että kristityt julistavat Jumalan sanaa, jonka kuultuaan ihmiset tulevat synnin tuntoon ja tekevät parannuksen synneistään ja ottavat vastaan Jeesuksen Kristuksen pelastajanaan ja vapahtajanaan.

Jeesus Kristus vaikuttaa kuulijoissa uskon, mutta uskoa ei synny, ellei evankeliumia julisteta.

Pulmana on vain se, että tämän ajan kristityt ovat aivan liian laiskoja ja arkoja julistamaan evankeliumia, miten kristityistä saisi ahkerampia ja rohkeampia julistamaan pelastavaa evankeliumia ?

Vierailija
24/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään vastaan opiskelupaikan, josta valmistuu ns. käsienheiluttelumsaisteriksi. Miten saan TE-toimiston puoltamaan opiskelua työttömyysetuudella?

Vierailija
25/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin asuva nainen, 30v. En käytä alkoholia enkä lääkkeitä. Yhtenä yönä raidallinen Pajamäki vaan hävisi. Olin pukenut sen illalla päälleni. Asun viidennessä kerroksessa. Kenelläkään ei ainakaan pitäisi olla vara-avainta tänne, ja miten en olisi muka huomannut jos joku olisi riisunut minulta kaksiosaisen pyjaman?

Vierailija
26/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin asuva nainen, 30v. En käytä alkoholia enkä lääkkeitä. Yhtenä yönä raidallinen Pajamäki vaan hävisi. Olin pukenut sen illalla päälleni. Asun viidennessä kerroksessa. Kenelläkään ei ainakaan pitäisi olla vara-avainta tänne, ja miten en olisi muka huomannut jos joku olisi riisunut minulta kaksiosaisen pyjaman?

Pyjamani, ei Pajamäki :D vaikka saisi hän siitäkin varmaan mielenkiintoisen keissin

Vierailija
27/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vessan pöntöllä takapuolen reikään lensi ampiainen ja nyt se pörisee suolistossani.

Vierailija
28/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän masis ja mietin, kannattaako hakea erästä paikkaa. Mon dieu, ehkä kukaan ei arvosta tekemääni työtä ja pidä minua fiksuna. Luovuttaisinko, oi Hercule?

Vierailija
29/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että vessan pöntöllä takapuolen reikään lensi ampiainen ja nyt se pörisee suolistossani.

Minä olen se ampiainen. Miten pääsen pois? Hyi kun täällä haisee.

Vierailija
30/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa keskustelupalsta, jossa kaikki puhuttelisivat kanssa keskustelijoita kohteliaasti ja arvokkaasti. Olisi sivistävä vaikutus. Mistä löytäisin sellaisen parahin monserius?

Hyvä madame/monsieur,

äkkiseltään en keksi sivustoa, jota suositella mutta kannattaa muistaa hyvät tavat myös nettisivustoilla. Teinä alkaisin kirjoittamaan omaa blogia tai loisin keskustelupalstan itse. -HP

Vierailija
31/35 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Hercule <3 Tuli hyvä mieli, kiitos! (Toisaalta tuli myös ikävä monsieur Poirot'ta.)

Vierailija
32/35 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon mademoiselle,

tarkistitteko pyykkikorista ja ettei pyjamanne ole eksynyt pyykkikoneen sisälle? Voisiko olla mahdollista, että kävelette öisin? -HP

Vierailija
33/35 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Belgiassa, enkä vielä ole sinua H'Ercul täällä kohdannut, lapseni asuu Lontoossa, eikä hänkään ole sinusta nähnyt vilaustakaan. Oletko niin salaperäinen vai vaan satuolento?

Vierailija
34/35 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Hercule <3 Tuli hyvä mieli, kiitos! (Toisaalta tuli myös ikävä monsieur Poirot'ta.)

Hyvä madame/monsieur,

kiitos palautteestanne. Olen otettu, että sain kohotettua mieltänne. Oikein hyvää iltaa teille ja kaikille muillekin. -HP

Vierailija
35/35 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Belgiassa, enkä vielä ole sinua H'Ercul täällä kohdannut, lapseni asuu Lontoossa, eikä hänkään ole sinusta nähnyt vilaustakaan. Oletko niin salaperäinen vai vaan satuolento?

Hyvä madame/monsieur,

en ole tarkoituksenmukaisesti salaperäinen tai piileksijä, mutta pandemian vuoksi minun on ollut parasta ratkoa pulmia kotoa käsin. Onnekseni kirjesposti kulkee ja sähkeet toimivat normaalisti, joten olen edelleen työn touhussa. Ehkä tapaamme vielä arvon madame (oletan teidän olevan rouvahenkilö) *nostaa kohteliaasti hattua*. -HP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme