Olen mies, joka feikkkaa orgasmeja. Kysyttävää?
Kommentit (49)
Etkö tunne itseäsi noloksi teeskennellessäsi orgasmia? Mä en voisi kuvitella teeskenteleväni, koska tuntuisi naurettavalta ja typerältä alkaa näytellä niin intiimissä tilanteessa. Tosin ei kai sen tarvitsisikaan olla mitään äänekästä tv-teeskentelyä, jos suunnilleen pelkkä lantionlihasten supistelu ja liikkumisen lopettaminen riittäisi.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:05"]Miksi huorittelet? En ole törmännyt koskaan huorittelevaan mieheen ja se tuo jotenkin kuvan henkilöstä, joka ei hallitse hermojaan ja on muutenkin moukka ja epätasapainoinen.
[/quote]
Jepulis, ei taida olla tällä miehellä kaikki ihan kohdallaan.
[/quote]
No enkös sen kertonut jo aloituksessa?
Ap
[/quote]
Et?
[/quote]
Oletin, että orgasmien feikkaaminen paljastaa sen, ettei kaikki ole kunnossa, mutta oletin kai lukijoita älykkäiksi. Mun moka.
[/quote]
Mitenköhän orgasmien feikkaaminen liittyy mitenkään henkiseen tasapainoon?
[/quote]
Ei tasapainoisella ihmisellä ole tarvetta feikata.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:56"]No jos kortsuja käytät niin kyllä tuon voi hyvin uskoa. Mälleistä ei voi erehtyä, onko niitä tullut sisään vai ei.
[/quote]
Sen sijaan voi vetää orgasmin hetkellä ulos ja teeskennellä makaavansa itse sperman päällä.
[/quote]
Kuka muka makaa vapaaehtoisesti omassa spermassa :D
[/quote]
Minä. Mitäs ihmeellistä siinä on? Minusta oma sperma on mukavaa, roiskin sitä päälleni ja myös nielen sitä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:38"]miten?
[/quote]
Miten? Samaan tapaan kuin nainen. Tiedän miten ääntelen ja liikun orgasmin saadessani, ja teen samoin kun feikkaamaan orkun.
[/quote]
Mä tunnen aina pillulihaksissani, kun mies tulee. Penis supistelee ja suonisykkii. Sitä on vaikea feikata. Sulla on joko pieni kun onnistut feikkaamaan tai sitten mä olen tiukka.
[/quote]
Ei ole pieni, ihan normaali 18-senttinen ja paksu. Mutta katsos, naisparka, sen kalun sykkimisen pystyy aivan hyvin feikkaamaan. Se on suunnilleen helpointa, mitä kyrvällä voi tehdä.
[/quote]
Naisparka :D Voi mies parka jos sulla on tuon kokoinen kalu niin kyllä sitten ne ongelmat on sussa, jos et pysty tulemaan ja tarvitsee feikata. En usko, että mistään löytyy sellaista monttua, ettei 18-senttinen kyrpä tunne tarpeeksi :D Kuka on sitä paitsi puhunut kalun sykkimisestä, puhuin kalun supistelusta ja suonen sykkimisestä. Sä tuskin millään lihaksellakaan saat peniksesi verisuonta sykkimään :D
Ei sillä mitään 18 senttistä ole :D Uskotko kaiken mitä tänne kirjoittavat? Minulla on muuten 24 senttinen ja paksu. Not. Hejhh.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:38"]miten?
[/quote]
Miten? Samaan tapaan kuin nainen. Tiedän miten ääntelen ja liikun orgasmin saadessani, ja teen samoin kun feikkaamaan orkun.
[/quote]
Mä tunnen aina pillulihaksissani, kun mies tulee. Penis supistelee ja suonisykkii. Sitä on vaikea feikata. Sulla on joko pieni kun onnistut feikkaamaan tai sitten mä olen tiukka.
[/quote]
Ei ole pieni, ihan normaali 18-senttinen ja paksu. Mutta katsos, naisparka, sen kalun sykkimisen pystyy aivan hyvin feikkaamaan. Se on suunnilleen helpointa, mitä kyrvällä voi tehdä.
[/quote]
Naisparka :D Voi mies parka jos sulla on tuon kokoinen kalu niin kyllä sitten ne ongelmat on sussa, jos et pysty tulemaan ja tarvitsee feikata. En usko, että mistään löytyy sellaista monttua, ettei 18-senttinen kyrpä tunne tarpeeksi :D Kuka on sitä paitsi puhunut kalun sykkimisestä, puhuin kalun supistelusta ja suonen sykkimisestä. Sä tuskin millään lihaksellakaan saat peniksesi verisuonta sykkimään :D
[/quote]
Et sä mitään verisuonten supustelua tunne vaikka kuinka niin luulisit. Olet uskomattoman naiivi, jos luulet niin.
Olenko väittänyt, että ongelma olisi naisessa? Kerro missä sanoin niin, horo.
[/quote]
Sullahan on pillu ja kaiken lisäksi mun pillu niin varmaan tiedät mitä mä tunnen ja mitä en :D
Et ole, sanoinko mä jossain kohtaa, että olisit sanonut? Kerrotko myös, että mikä musta nyt teki horon se, että osu ja upposi vai muuten vaan vituttaa? Äitinsä nussia, jos nyt tälle epäkypsälle pään aukomis linjalle lähdetään :)
"Nussia" Onko myös "vartia"? "kävellä"? Hah, mikä idiootti.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:38"]miten?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et sä mitään verisuonten supustelua tunne vaikka kuinka niin luulisit. Olet uskomattoman naiivi, jos luulet niin.
[/quote]
Sulla on jotain ongelmia henkisesti tai olet muuten epätasapainoinen ihminen, kun horottelet yhtä äkkiä.
[/quote]
Totta viserrät, olen psyykkisesti sairas ja epätasapainoinen mulkero.
[/quote]
Hyvä, että myönnät :)
Ap käy täällä yksinpuhelua itsensä kanssa :D Tosi tyhmä horatsu tosiaan.
Ap:n tapauksessa olisi ollut tosiaan kaikille parasta, että isä olisi sitä kortsua käyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:38"]miten?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sulla on jotain ongelmia henkisesti tai olet muuten epätasapainoinen ihminen, kun horottelet yhtä äkkiä.
[/quote]
Totta viserrät, olen psyykkisesti sairas ja epätasapainoinen mulkero.
[/quote]
Hyvä, että myönnät :)
Ap käy täällä yksinpuhelua itsensä kanssa :D Tosi tyhmä horatsu tosiaan.
[/quote]
Tapa itseesi, vitun veriviilto.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:56"]No jos kortsuja käytät niin kyllä tuon voi hyvin uskoa. Mälleistä ei voi erehtyä, onko niitä tullut sisään vai ei.
[/quote]
Sen sijaan voi vetää orgasmin hetkellä ulos ja teeskennellä makaavansa itse sperman päällä.
[/quote]
Kuka muka makaa vapaaehtoisesti omassa spermassa :D