orgasmi yhdynnässä?
Kommentit (27)
Saan ja samalla tulee mällit pimppiin. ;)
Saan, takuu varma konsti on ratsastaa itse miehellä, muuten täytyy auttaa käsillä klitan hieronnalla.
Opettele ensin itse saamaan orgasmi ja koita soveltaa niitä asioita yhdyntään.
Saan muutoin mutta en ilman stimulaatiota :(
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:24"]Saan muutoin mutta en ilman stimulaatiota :(
[/quote] ei se sit ole orgasmi yhdynnässä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:24"]Saan muutoin mutta en ilman stimulaatiota :(
[/quote]
Ei niin :( millä sen oppisi. Olisi miehellekin tärkeää ja tuntuu kuin olisin vajaa. Sanoo että exät kyllä saaneet.ap
En minäkään saa ilman klitoriksen stimulointia mutta en ole kyllä koskaan pitänyt itseäni vajaana sen takia.
Mä uskon että voisin saada, jos olisi joskus mahdollisuus panna tarpeeksi kauan.
Yleensä feikkaamaan orgasmin. Naisia on tosi helppo huijata.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:24"]Saan muutoin mutta en ilman stimulaatiota :(
[/quote]
Ei niin :( millä sen oppisi. Olisi miehellekin tärkeää ja tuntuu kuin olisin vajaa. Sanoo että exät kyllä saaneet.ap
[/quote]
Harva saa. Exät feikanneet.
Saan. Ja parhaimmat ja parhaiten ne tulee ihan perinteisessä lähetyssaarnaaja asennossa tai ratsastaen. Niistä asenoista on niin helppo löytää oikeat kulmat.
Harjoittelemalla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:24"]Saan muutoin mutta en ilman stimulaatiota :(
[/quote]
[/quote]
Harva saa. Exät feikanneet.
[/quote]
Sanoinkin suutuspäissäni tämän. Itse en jaksa feikata. Epäilen itsekin että harvinaista on.ap
Mä opin aikoinaan niin, että oltiin tosi lähekkäin (yleensä ite päällä) ja tavallaan vähän hinkkasin samalla klitorista miestä vasten. Tai jos olin selällään alimmaisena, niin jostain syystä jalkojen piti olla aivan tikkujäykkinä. Nyt on enää itsekään vaikea ymmärtää, kun voi saada miten päin vaan ja aina onnistuu. Toki takana on yli kymmenen vuotta harjoitusta saman miehen kanssa
Saatko orgasmia muuten? Suuseksillä, hieromasauvalla tai itse tyydyttäen?
Ottkaa sauva mukaan aktiin, niin opit rentoutumaan. Sitten kun et enää jännitä opit tuntemaan sen asennon missä kiihotus kohdistuu klitorikseen parhaiten. Minulla se on perinteinen lähetyssaarnaaja.
Mä saan monta kertaa orgasmin yhdynnässä oikean miehen käsittelyssä :) Eikai siihen mitään muuta vinkkiä voi sanoa, kuin että retoutuu ja pyrkii löytämään mahdollisimman stimuloivan asennon. Mun tän hetkinen vakipano tietää just tasan tarkkaan, miten mä tuun ja missä asennossa. Ihan hullua nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:34"]Saan. Ja parhaimmat ja parhaiten ne tulee ihan perinteisessä lähetyssaarnaaja asennossa tai ratsastaen. Niistä asenoista on niin helppo löytää oikeat kulmat.
Harjoittelemalla.
[/quote]
Mulla sama, lähetyssaarnaajassa oikeastaan vielä helpommin kuin ratsastaen. Ja tosiaan, harjoittelemalla. Toisaalta, ei se yliyrittämiselläkään tule. Siitäkin on kokemusta. Me ollaan miehen kanssa nyt harjoiteltu 12 vuotta, alkaa pikkuhiljaa sujua :)
Minusta yhdyntäorgasmit ja klitorisorgasmit ovat minulla erilaisia. Saan kyllä yhdynnässä varsinkin jos olen lauennut esileikin aikana. Parhain orgasmi tulee suuseksillä:) ihanaa perjantai, tänään pannaan!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:37"]Saatko orgasmia muuten? Suuseksillä, hieromasauvalla tai itse tyydyttäen?
Ottkaa sauva mukaan aktiin, niin opit rentoutumaan. Sitten kun et enää jännitä opit tuntemaan sen asennon missä kiihotus kohdistuu klitorikseen parhaiten. Minulla se on perinteinen lähetyssaarnaaja.
[/quote]
Saan mutta en yhdynnässä ilman mitään apuja. En vain saa vaikka kuinka yrittäisin. Stimulaatiokin pitää olla aika kovaa. Ap
Onkohan nyt niin harvinaista kuitenkaan? Itse sain jo ehkä toisella tai kolmannella yhdyntäkerrallani, parikymppisenä. Itsellä se tuntuu olevan omasta korvienvälistä kiinni tosi paljon...jos en pysty keskittymään hetkeen, en saa orgasmia sillä kerralla. Muuten se on minulle helppoa.. välillä miehen stimulaation jälkeen, ihan yhdynnässä vaan kuitenkin. Välillä olen niin kiihottunut, että en tarvitse esileikkiä. Lähetyssaarnaaja ja ratsastaminen minulla parhaat. Takaapäin en ole saanut kovin usein, siinä asennossa taitaa jäädä klitoriksen stimulaatio vähemmälle.
Harjoittele aluksi yksin ap...? Ja yhdynnässä ja ennen yhdyntää, kiehnää häpeämättömästi miestä vasten! Niin minä ainakin teen, ja kivaa on molemmilla :) EN saisi orgasmia ilman omaa aktiivista lantion liikuttamista. Tsemppiä! Parasta on saada orgasmi samanaikaisesti :)
Helposti monta. En osaa opettaa. Ehkä pitkän suhten ansiota.
En saa.