Lue keskustelun säännöt.
en ymmärrä äitejä jotka imettää ...
27.08.2006 |
ja varovat syömästä tiettyjä ruoka-aineita ettei vauva kärsi ja sit kuitenki vetävät röökiä.
Kommentit (2)
poka? ootsä niinku pokattavissa esim baareissa? heh
ihan ystävällisesti kyselen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sun tarvitse ymmärtää!
Älä huoli, kyllä ne yöunet palaa sullekin joskus kun lakkaat murehtimasta liikoja. :)