Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka ovat onnellisia siitä että Bush ei ehdi Suomeen.
09.09.2006 |
Itse olen helpottunut. Suomen on parempi pysytellä erossa hänen kaltaisistaan terroristeista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ällöttävä ja typerä mies.