Hitaasti tuntevat miehet
Olen tutustunut kuukauden ajan mieheen pelkästään viestittelemällä. Jaetaan päivittäin tapahtumat ja illasta toivotellaan hyvät yöt. Tuntuu että mies on kyllä kiinnostunut, mutta kuinka paljon?
Miksi hän ei halua nähdä? Hän on alusta asti sanonut, kuinka ihastuu hitaasti eikä halua kiirehtiä mihinkään. Kertoi myös että hänellä on ollut muutama tosi vaikea suhde, jonka takia haluaa edetä hitaasti.
Mutta kuinka kauan jaksan itse odottaa? Mies on kertonut että vaikka ihastuu hitaasti, etsii kuitenkin naista johon ihastua. Joskus kysyin asiasta ja vastaus oli, ettei hän vielä osaa sanoa mitä fiiliksiä minua kohtaan on. Tiedustelin myös hänen kiinnostustansa, johon vähän suutahtaen vastasi? Mutta jos kiinnostusta ei ole tarpeeksi tapaamiseen, niin miksi hän on jatkuvasti yhteydessä? Mitä hän hakee minusta? Seksikumppania ei ainakaan, koska ei ole ehdottanut minkäänlaista tapaamista.
Annanko miehelle aikaa tutustua minuun ja saada luottamuksen välillemme. Miten minusta tuntuu, että hän on saanut siipeensä ja pahasti, joka näkyy nyt tällaisena etenemisenä. Onko muilla kokemuksia?
Hän voi olla vaikka nörtti introverttimies. Ei sellaiset välttämättä ole kuukaudenkaan jälkeen heti tapaamassa, jos on huonoja kokemuksia taustalla tai ujompaa sorttia. Silti he voivat panostaa viestittelyyn paljon. Ei kaikki miehet ole sosiaalisesti rohkeita tai piiritä naista kiihkeän agressiivisesti ja nopeasti. Introlle kuukausi on lyhyt aika ja tosiaan tunteiden muodostamiseen/tietämiseen tuo on ihan onnettoman lyhyt aika, jos on muutakin elämää ja kiirusta. Joillain se menee niin että haluaa heti tavata ja tutustua siten. Toisilla, että haluavat tutustua ensin enemmän ja tavata vasta sitten.
Olen introvertti ja vähän ujo nainen. Yleensä naiset on näissä tunnejutuissa tiedostavampia, tietävältä miltä mikäkin tuntuu, osaavat heti sanoa kiinnostaako ja ovat ehkä hanakampia viemään asioita nopeammin eteenpäin. No, mulle kuukausi on lyhyt aika. Armottoman lyhyt aika. Kuvittele sitten vastaava mies. Voit heti kertoa kaiken hitauden 1,5:llä. Tietysti introjakin on moneen junaan. Kun et spesifioinut, niin pidän mahdollisena että tuo mies voi myös olla kaltaiseni, joka ei olisi suuna päänä tapaamassa vaan tahtoo ensin viestitse kartoittaa. Onhan se ehkä vähän nurinkurista niin päin, kun seurustellessa olisi useimmin tarkoitus kuitenkin viettää aikaa yhdessä, jolloin livenä yhteentoimiminen on tärkeä tieto. Ja kun ei pelkistä viesteistäkään voi täysin päätellä natsaako. Voi natsata livenä vaikka miten hyvin. Hyvä oli myös jonkun pointti demi- ja/tai sapioseksuaalisuudesta. Vähän tuotakin vikaa itsessä ja tunnistan tarpeen sille, että ihan kirjoitellessakin jo natsaa ja se toisen persoona kuultaa läpi pelkistä viesteistäkin niin, että kiinnostun. Ei se välttämättömyys ole, mutta jos ei jutellessa jo yhtään tule olo että tässä voisi olla jotain, niin se vähentää motivaatiota tavata livenä. Livetapaamiset ovat jännittäviä ja ei halua ns. aivan turhaan stressata semmoisia, jos jo jutteluista tulee olo että ei nyt ehkä kumminkaan :D.
Alkaisin ehkä pikkuhiljaa ehdottaa tapaamista miehelle jos olisin sinä.