Oletko varma, että et ole haamu?
Tiedäthän elokuvan, the sixth sense? Bruce siinä hokaa vasta filmin lopussa, että onkin haamu jonka supersensitiivinen poika vaan kykeni näkemään. Entäpäs, jos olet itsekin haamu itse sitä tietämättä?
Olet vain tekemisissä muiden haamujen kanssa tai sensitiivien kanssa, jotka sinut näkevät. Elät elävien maassa, mutta kuitenkin ulkopuolelta käsin? Huh??
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:17"]
Mieluummin minäkin istuisin lihavallla takapuolella kaupunginvirastoissa ja katselin hyvin ilmastoidussa huoneessani, miten palkka juoksee samalla kun chattailisin. Ja tekisin nettiostoksia. Valo punaisella käytävään tottakai, että näyttäisi siltä että työskentelen ahkerasti päätteeni äärellä.
[/quote]
Työminäni on ankara kuin Putler. Haluan osata/hallita työni hyvin, pyrin organisoinnissa äärimmäiseen tehokkuuteen, suunnittelen ja saan tuloksia aikaiseksi. Näen uudet alueet haasteina. Tällä hetkellä en valitettavasti ole töissä, olen työtön.
Arkiminäni on täydellinen vastakohta ja kuin toinen ihminen työminälleni: istun koneella, en saa mitään aikaiseksi, laiskiinnun entisestään. En ole täydesti olemassa ilman työtä, olemassaololleni ei ole oikeutusta tällä hetkellä, sellaista, mikä tyydyttäisi itseäni täysin.
Ilmankos mulle ei kukaan enää soita ja o mun kaveri kun oon Haamu. Kiitos vaan haamu ex kavereiile.
joo haamuiksi muututaan, jos ongelmia ''elämään''
näin se menee..
kun on rahaa millä mällätä kavereitakin löytyy haamumaailman ulkopuolelta?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:03"]
Entäs solipsismi?
[/quote]
soliwht
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:06"]
Tiedäthän elokuvan, the sixth sense? Bruce siinä hokaa vasta filmin lopussa, että onkin haamu jonka supersensitiivinen poika vaan kykeni näkemään. Entäpäs, jos olet itsekin haamu itse sitä tietämättä?
Olet vain tekemisissä muiden haamujen kanssa tai sensitiivien kanssa, jotka sinut näkevät. Elät elävien maassa, mutta kuitenkin ulkopuolelta käsin? Huh??
[/quote]
Että pitikin avata tämä ketju :D Kuudes aisti on loistava elokuva,mutta ei sellainen jota haluaisin katsoa ennen nukkumaanmenoa.En myöskään haluaisi pohtia tässä vaiheessa yötä,yksin kotona,olenko mahdollisesti haamu.Nyt alkoi pelottaa! Mitä jos olenkin,onko jotain tapaa saada asia selville?
Wake-up av-mama, you're in the matrix.
Tai jos ei ollakaan haamuja,voidaan hyvin olla fiktiivisä olentoja. Luin nuorena nuortenkirjan,jossa kirjan päähenkilöt jostain syystä alkoivat pähkäilemään,ovatko he todellisia vai kenties päähenkilöitä kirjassa,naureskelivat millainen ihminen olisi voinut keksiä heidät. Eikös se "ajattelen,siis olen"-filosifin teoria jotenkin ontunut? Siis Descartesin.
Eli siis onko maailma olemassa,vai onko kaikki vain pahan demonin luomaa harhaa? Sitten hän järkeili,että koska hän pystyy ajattelemaan,hän on olemassa,mutta entä loppumaailma? Ajattelija voi olla vain aivot lasimaljassa.Loppupäätelmä taisi olla,että koska Jumala on olemassa,maailmankin täytyy olla,koska muuten Jumala olisi se paha demoni,jonka luoma harha maailma on. Tässähän on se virhe,että ilman perusteluja oletetaan Jumalan olevan olemassa.
Ovatko ateistit olemassa vai vain harhaa,jos ajattelee kuin Descartes? En ole varma muistanki ihan oikein,filosofian tunneista on aikaa :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:06"]
[/quote]
Että pitikin avata tämä ketju :D Kuudes aisti on loistava elokuva,mutta ei sellainen jota haluaisin katsoa ennen nukkumaanmenoa.En myöskään haluaisi pohtia tässä vaiheessa yötä,yksin kotona,olenko mahdollisesti haamu.Nyt alkoi pelottaa! Mitä jos olenkin,onko jotain tapaa saada asia selville?
[/quote]
heheheeeeeeeeeeeeee
no mee vaikka huutaan parvekkeelta täysillä että: OLENKO MINÄ HAAAMUUUU VAI OONKO MÄ OLEMASSA!?!?! oota ensin että joku kävelee kadulla tosin.. tuu sitte kertomaan, että mitä vastas :) xx
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:29"]
Ilmankos mulle ei kukaan enää soita ja o mun kaveri kun oon Haamu. Kiitos vaan haamu ex kavereiile.
[/quote]
tostahan se munkin ajatus sitte lähti.. :´(
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:29"]
[/quote]
Huh,mulle sentään soitellaan,taidan sittenkin olla elävien kirjoissa.Paitsi,jos ne soittajatkin on haamuja.Mutkikas juttu!
haamut ne soittelee ringring ringring..? mutta mitäs vastaat :)
Minä oon ainakin ihan oikea haamu.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 03:43"]
Minä oon ainakin ihan oikea haamu.
[/quote]
prooove it sano huu
Haamu ei varmasti pystyisi kirjoittamaan AV-palstalle!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 04:27"]
Haamu ei varmasti pystyisi kirjoittamaan AV-palstalle!
[/quote]
Paitsi jos on AV-palsta onkin AAVE-palsta,siis ainoastaan haamut pystyvät kirjoittamaan tänne haamutietokoneillaan.
^About noin minä yritän suhtautua elämään. Kaikki menee just niinkuin kuuluukin, kun vaan luottaa siihen ja ottaa rennosti. Kaikki on hyvin just tässä hetkessä, joten relax :). Kyllä se maailma jatkaa pyörimistään.