Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kysymys on pettäjille: oliko teillä alibi?

Vierailija
01.08.2021 |

Toisin sanoen, suunnittelitteko syrjähyppynne siten, että varmistitte, ettette jää kiinni?

Olen kiinnostunut pettämisestä ilmiönä, koska kuukausien salasuhde paljastui ystävälleni vasta, no, kuukausien kuluttua, ja suhde oli pitkälti onnistuneesti naamioitu muuksi.

Lähdettekö esimerkiksi ”työmatkalle”? Tämä olisi varmaan se tutuin.

Vai tapahtuuko pettäminen yleensä ns. vahingossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään vahinkoja ole. Jopa viikkojen suunnittelu takana ja kotona manipulointi. Et esimerkiksi voi muuttaa tapojasi yhtäkkiä. Et voi harrastaa lajia jota et ole opetellut ja edes suorittanut muutamaa treeniä. Et voi sanoa olleesi jossain jos et käy tsekkaamassa paikkoja ja ota selvää millainen ympäristö on eri aikoina jne. Siinä on paljon suunnittelua ja työtä. Kaikkein helpointa on elää aina hieman epäilyttävästi ja epämääräisesti niin kumppani on valmiiksi sisäänajettu jos jotain tulee kohdalle. Niin ja vielä se, pettäjä EI rakasta puolisoaan. Älkää uskotelko itsellenne tuollaista.

Vierailija
2/4 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä suunnittele mitään. Kun rittää tarvittaessa lyhytkin aika esim. käyn kaupassa, käyn salilla, käyn lenkillä, käyn ajelemassa (moottoripyörällä) käyn moikkaan kaveria, käyn haudalla, käyn töissä, käyn etsimässä uusia housuja jne. Näitä voi käyttää uudenkin tuttavuuden kanssa kun menee ekoille treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen pettää toinen lähtee kostoksi pettämään. Turha kuvitella ettei kumppani myös löydä uutta ja tai saa iskettyä kenet vaan seksiin. Myös se johtaa pettämiseen kun huomaa toisen käyttävän hyväkseen taloudellisesti ja muuten.

4/4 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu aina työ alibina enkä ole koskaan jäänyt kiinni.

Ylityöt tai työmatka yleensä.

Työmatkoja on oikeastikin paljon niin helppo ottaa nainen mukaan tai iskeä baarista joku random.

Olen myös paljon ollut työmatkalla mutta olenkin ollut naisen kotona.

Satoja reissuja ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi