Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te työttömät, onko teillä suunnitelma?

Vierailija
15.08.2014 |

Olen saanut hyvin vahvasti sellaisen mielikuvan, että valtaosalla pidempään työttömänä olleilla ei ole minkäänlaista suunnitelmaa mietittynä. Tyylillä koitan nyt saada harjoittelupaikan, sitten haen jatko-opiskelemaan tms. Odotetaan vaan, että se oman alan työpaikka löytyy ilman mitään lisätoimia.

Itse olin pitkään työtön ja täysin suunnaton elämässäni. Tein kuitenkin pitkän tähtäimen suunnitelman, että miten etenen tilanteeni kanssa. Se sisälsi mm. opiskelua ja ilmaisia harjottelujaksoja. Elämäni parhaita päätöksiä, koska nyt sitä porskutetaan sillä unelma-alalla.

Nyt käsi sydämellä työttömät, onko teillä tulevaisuutenne parantamiseksi suunnitelma sille, että mitä te ITSE voitte tehdä asioille?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:46"]

Olen saanut hyvin vahvasti sellaisen mielikuvan, että valtaosalla pidempään työttömänä olleilla ei ole minkäänlaista suunnitelmaa mietittynä. Tyylillä koitan nyt saada harjoittelupaikan, sitten haen jatko-opiskelemaan tms. Odotetaan vaan, että se oman alan työpaikka löytyy ilman mitään lisätoimia.

Itse olin pitkään työtön ja täysin suunnaton elämässäni. Tein kuitenkin pitkän tähtäimen suunnitelman, että miten etenen tilanteeni kanssa. Se sisälsi mm. opiskelua ja ilmaisia harjottelujaksoja. Elämäni parhaita päätöksiä, koska nyt sitä porskutetaan sillä unelma-alalla.

Nyt käsi sydämellä työttömät, onko teillä tulevaisuutenne parantamiseksi suunnitelma sille, että mitä te ITSE voitte tehdä asioille?

[/quote]

Juuri nyt työllisyystilanne on todella vaikea, joten ihan turha tulla tänne leveilemään omilla saavutuksillaan ja syyllistämään työttömiä.

Vierailija
22/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työttömänä pian 4 vuotta. Taustalla on masennusta ja syömishäiriö. Koen parantuneeni ongelmistani ja aloitan syksyllä aikuislukion. Tarkoitus olisi tulevaisuudessa päästä yliopistoon. Välillä nämä "hukkaan heitetyt" vuodet ahdistaa, mutta toisaalta koska menneisyyttä ei voi muuttaa niin turha niitä on harmitella. Odotan todella paljon koulun alkua ja askelta kohti uutta elämää! Tsemppiä kaikille, jotka ovat samassa tilanteessa, ei kannata luopua toivosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi