Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75 ympäryksiset liivit eivät ole sitä

Vierailija
15.08.2014 |

Ostin liivit, joiden koko oli 75A. Tuntuivat tosi kiristäviltä. Mittasin mittanauhalla kuinka pitkä ympärys oli. Tulokseksi sain 68. Mitä hittoa. Ja kyllä, tiedän että venyy päällä yms. mutta ei kai nyt noin paljoa. Luulen ja tiedän että jos kuppikoon suuretessa ympärys suurenee esim. B75 ympärys on suurempi kuin A75. Näin ei todellakaan pitäisi olla!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:57"]Mene seuraavan kerran ostoksille johonkin erikoisliikkeeseen, jospa osaisivat selventää sinulle kokomerkintöjä, kun tuntuu olevan epäselvyyttä.

[/quote] Valmistajilla tässä on epäselvyyttä kokomerkinnöistä...

[/quote]

No oikean tuloksen saa mittaamalla ensin oikean koon ja sovittamalla muutamia liivejä kyseistä kokoa ja muutamaa rinnakkaiskokoa.

Vierailija
22/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:29"]

Ja edelleen ap jatkaa kiukun purkamista. Miksi liivivalmistajat ovat niin daijuja, etteivät osaa laittaa sellaista ympärystä mitä lupaavat vaan laittavat sen sijaan fiiliksen mukaa mitä sattuu kokomerkinnöiksi. Rintsikoiden ostaminen on kummaa salatiedettä, jossa logiikan lait eivät päde. Jankkaan samaa asiaa mutta ottaa pannuun. Miksi taivaan tähden ympärysmitta 75A ja 75B kokoisissa liiveissä on OLENNAISESTI eri.

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:29"]Ja edelleen ap jatkaa kiukun purkamista. Miksi liivivalmistajat ovat niin daijuja, etteivät osaa laittaa sellaista ympärystä mitä lupaavat vaan laittavat sen sijaan fiiliksen mukaa mitä sattuu kokomerkinnöiksi. Rintsikoiden ostaminen on kummaa salatiedettä, jossa logiikan lait eivät päde. Jankkaan samaa asiaa mutta ottaa pannuun. Miksi taivaan tähden ympärysmitta 75A ja 75B kokoisissa liiveissä on OLENNAISESTI eri.

[/quote] Olen siis tutkinut tämän asian. Näin on kovin usein.

Vierailija
24/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:29"]Ja edelleen ap jatkaa kiukun purkamista. Miksi liivivalmistajat ovat niin daijuja, etteivät osaa laittaa sellaista ympärystä mitä lupaavat vaan laittavat sen sijaan fiiliksen mukaa mitä sattuu kokomerkinnöiksi. Rintsikoiden ostaminen on kummaa salatiedettä, jossa logiikan lait eivät päde. Jankkaan samaa asiaa mutta ottaa pannuun. Miksi taivaan tähden ympärysmitta 75A ja 75B kokoisissa liiveissä on OLENNAISESTI eri.

[/quote] Olen siis tutkinut tämän asian. Näin on kovin usein.

Vierailija
25/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa rintaliivien kuppikoossa on todellakin aika suuria eroja. Ihme nahkabumerangit teillä jos mahtuu moneen erikokoiseen kuppiin samalla tavalla. Mulla on pyöreät, kiinteät rinnat sekä kiinteä kroppa niin todellakin ero on selkeä kun rinta vaan asettautuu kuppiin eikä iho anna ympärysmitalle myöten. Kiinteälle mutta painavalle rinnalle ympärysmitan sopivuus on todella tärkeä, muuten rintaliivit nousevat selästä ylös eivätkä tue yhtään. Senttikin ylimääräistä tekee jo ikävän tempun.

Jos teillä ei ole kiinteät rinnat niin ne asetellaan sinne kuppiin niin että vedetään se rinta sieltä kainalosta ja vatsan päältä kupin sisään niin että kupin reunat asettautuvat siististi kaikken kapeimmalle kohdalle rinnan alle ja sivulle EI PÄÄLLË! 

Vierailija
26/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei sovittanut liivejä ja ostanut liivejä sen mukaan? Jos päällä ovat kiristävät niin olisit ostanut suuremman ympärysmitan omaavat liivit.