Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustuin mukavaan mieheen, jonka kanssa tuntuu synkkaavan hyvin, mutta...

Vierailija
15.08.2014 |

Miehen ulkonäkö ei oikein miellytä :( Ja tuntuu kamalalta sanoa näin, mutta mies näyttää oikeasti 10, ellei jopa 20 ikäistään vanhemmalta. Jotenkin erittäin pahasti alkoholisoituneen näköinen (mitä varmaan onkin, viettää paljon aikaa paikallisessa baarissa muutamalla, sekä tissuttelee koko ajan)

Mua ällöttää oma itseni, kun jotenkin kavahdan aina kun näen hänen ulkonäkönsä. Varmaan tuhoon tuomittu suhde..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä viis, mutta tissuttelevaa miestä kierrä kaukaa.

Vierailija
62/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks sun pitäiskään alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei syystä tai toisesta tunnu hyvältä sulle? Kyllä mä oon surutta antanut pakit rumille tai tyhmille miehille. Ei kenenkään tarvitse tyytyä mihinkään. Onhan se ulkonäkö nyt aika iso asia kun sitä toista joutuu kuitenkin oletettavasti aika paljon katselemaan niin ihan plussaa jos se naamavärkki ei aiheuta mitään inhonväristyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kauheeta sanoo mutta omaa miestäni pidin rumana alkuaikoina.

Mutta koska nyt kuitenkin tykkään hänestä ei ulkonäkö enää haittaa.

Enemmän haittaa sen alkoholin käyttö kun itse juon harvemmin ja polttamisenkin olen lopettanut.

Vierailija
64/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kertoo tarinan.

Olipa kerran hurmaava mies. Eronnut, julisti että ei aio mihinkään suhteeseen vuoteen eron jälkeen. Selibaatti on hänen valintansa.

Mutta se vuosi kului, taas tavattiin terassilla. Hän oli hurmaava, maailmankansalainen, menestyvä, huumorintajuinen, omasi mielipiteitä, pukeutui hyvin, oli tarkka siitä mitä tilasi ja joi.

Hän kärsi unettomuudesta, vain pää sylissäni hän pystyi hetkeksi nukahtamaan. Hän kärsi, oi, miten hän kärsikään niistä laiminlyönneistä miten oli perhettään kohdellut tai siis antanut työn mennä edelle. Mikä suuri sielu! Taiteilija! Väärinymmärretty!

Joka silti jaksoi kohdella minua kuin prinsessaa. Avasi auton oven (ja taisi muuten syyllistyä rattijuoppouteen) toi kukkia, lähetti tekstiviestejä. Sanoi, että kanssani hän tuntee elävänsä, että voi aloittaa uudestaan.

Hurmaava. Alkoholisti.

Nyttemmin kuollut. Ei se löytänyt raittiutta, ei elämää.

Että jos joku, ihan mikä tahansa, saa sinut tuntemaan että tämän tapaamasi miehen kanssa ei halua edetä suhteessa, usko sitä pientä ääntä. Vaikka se olisi ulkonäkö. Vaistosi varoittaa sinua.

Vierailija
65/71 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin joskus mukavaan mieheen baarissa. Kävi ilmi että ko. herra asuu baarin vieressä ja istuu sitten baarissa joka ikinen ilta, ei välttämättä aina juonutkaan mitään.

Vierailija
66/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olet kamala ihminen

Vierailija
67/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkää rapulassa haistella sinun haarakiilaa pikkareitten läpi,kullin lötköttäessä navan päällä.Mylvii kun saa orkun,perse haisee,kun ei pyyhi kunnolla ja sitä rataa...

Vierailija
68/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo tissuttelu ole sitten mikään probleema???

Vierailija
69/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholistin kanssa kannata olla suhteessa, siinä suhteessa on vain tilaa kahdelle, kuningatar-alkoholille ja miehelle

Vierailija
70/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naama kuin kuun pinta ?

Vierailija
71/71 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ymmärrän oikein hyvin ap:n ongelman.

Itselläni ylipainoinen nainen on täydellinen turnoff, vaikka olis miten mukava ja miten hyvin synkkais niin en ikimaailmassa kykenis sellaisen kanssa olemaan parisuhteessa enkä edes harrastamaan seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi