Minkä painonen nainen on läski?
Kommentit (52)
Oon 165 ja paino 65 apua nyt oon varmaan kauhee läski kehtaankohan liikkua ihmisten ilmoilla! Mun mitat on 98-69-106, ja oon tosi tyytyväinen, sehän on se keskivartalolihavuus mikä on vaarallista enkä näe tota mun vyötärönympärystä mitenkään ylitsepääsemättömänä, synnytyksestäkin on vasta 2 kk. En oikeen ymmärrä näitä kilojen tuijottelijoita, sehän on vartalon mallistakin kiinni miltä näyttää ja kuinka terve on.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:13"]
Olipa taas niin syrjivä otsikko että iljettää!
NAINEN on aina niin kauhea LÄSKI, mutta mies on vain vähän paremmassa lihassa.
Tällaiset rasistiset aloitukset pitäisi kieltää täällä ja aloittajille pitkäaikaiset bannit!
t: hoikan ja normaalin väliltä oleva naishenkilö jota inhottaa tämä miespalvontakulttuuri ja naisten ulkonäködissaus täällä Suomessa!
[/quote]
tai sitten se läski mies on ihana nallekarhu.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:19"]
BMI 30 --->>
[/quote]
Näin. BMI26-30: lievä ylipaino.
Kai mä sitten olen ihan kauhea läski, 181cm/70kg. Kumma kyllä miehet huomioi tällaista läskiä kaupungilla ja baarissa, niitä saa välillä ihan olla hätistelemässä...
Kauheaa läskiä ihraa tai laihaaläskiä. Vain tiukkaa ja timmiä ja pyöreää persettä minulle. T. Seppo 45v vy 120cm itsehän äijät saavat olla pystyyn nostettuja sikoja :D
Läski on haukkumasana. BMI 25-30 on ylipainoinen. BMI 30+ kärsii vakavasta/huomattavasta ylipainosta
Muistakaa se, että tutkimuksissa on todettu alipainnon olevan suurempi terveysriski kuin lievän ylipainon.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:32"]
Kai mä sitten olen ihan kauhea läski, 181cm/70kg. Kumma kyllä miehet huomioi tällaista läskiä kaupungilla ja baarissa, niitä saa välillä ihan olla hätistelemässä...
[/quote]
No sun itsetunto ei varmaan ole kiinni jostain vähämielisestä av:sta, eiku hetkinen... taitaa ollakin?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:32"]
[/quote]
No sun itsetunto ei varmaan ole kiinni jostain vähämielisestä av:sta, eiku hetkinen... taitaa ollakin?
[/quote]
Jos olisi, niin aloittaisin varmaan hysteerisen laihduttamisen että pääsen sinne 50 kiloon ja näytän luurangolta. Sen sijaan nautiskelen tässä aamukahvistani kerman kera eikä voisi hittoakaan kiinnostaa laihdutus koska viihdyn kropassani erittäin hyvin, kiitos vain. Se, että kutsuin itseäni aiemmassa viestissä "kauheaksi läskiksi" oli sarkasmia. Voit vaikka googlettaa mitä se tarkoittaa. ;)
T. 44
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:00"]
Itse olen ylipainoinen. Painoindeksi 29.7. Mut eipä sitä monikaan usko. Moni pitää mua normaalipainoisena ja järkyttyy kun kuulee paljonko painan.
[/quote]Kannattaa silti tehä jotain, rasva sisäelimien ympärillä ei välttämättä näy päällepäin, vaan lähinnä juuri painossa. Ellet sitten ole pitkänlinjan kehonrakentaja.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:33"]
Läski on haukkumasana. BMI 25-30 on ylipainoinen. BMI 30+ kärsii vakavasta/huomattavasta ylipainosta
[/quote]
Nimenomaan, läskiys ja ylipaino ovat ihan eri asioita. Oma bmi 21 ja olen hitonmoinen läski.
Olipa taas niin syrjivä otsikko että iljettää!
NAINEN on aina niin kauhea LÄSKI, mutta mies on vain vähän paremmassa lihassa.
Tällaiset rasistiset aloitukset pitäisi kieltää täällä ja aloittajille pitkäaikaiset bannit!
t: hoikan ja normaalin väliltä oleva naishenkilö jota inhottaa tämä miespalvontakulttuuri ja naisten ulkonäködissaus täällä Suomessa!