Kuulen torven ääniä, vaikka ei ole radio päällä..
Mikähän mättää? Vai soittaako joku taivaallista trumpettia tai jotain o_o
Kuuletko sinä koskaan musiikkia tai muita ääniä ja mihinköhän se liittyy mielestäsi?
Itsellä ehkä unettomuuteen.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:29"]
katos vaan, maailmalla kuullaan yleisemminin trumeptin kaltaisia ääniä.. melko mielenkiintoista? tube pullollaan trumpettimusaa.. jolle ei selitystä.. maailmanlopun enteitä?
[/quote]Oon lukenu tästä joskus artikkelin. Kyseessä on luonnonilmiö. En vaan enää muista mistä johtui, saattoi liittyä jotenkin maaperän liikkumiseen.
[/quote]
Juuri ennen tsunamia tai maanjäristystä kuuluu trumpettia muistuttava ääni. On kokemus trumpettia/rekkaa muistuttavasta äänestä juuri ennen järistystä
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:43"]Tuomiopäivän pasuunat ne vaa sulle soittelee! ;)
[/quote]
Mä en oo nauranu vuoteen näin paljoa, kuin mitä nauroin tälle pasuuna kommentille!
Mä en edes helposti naura millekkään.
:'D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:43"]Tuomiopäivän pasuunat ne vaa sulle soittelee! ;)
[/quote]
No se on ihan yleisesti käytetty suomennos sille humming noiselle.
Mä en oo nauranu vuoteen näin paljoa, kuin mitä nauroin tälle pasuuna kommentille!
Mä en edes helposti naura millekkään.
:'D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:35"]
katos vaan, maailmalla kuullaan yleisemminin trumeptin kaltaisia ääniä.. melko mielenkiintoista? tube pullollaan trumpettimusaa.. jolle ei selitystä.. maailmanlopun enteitä?
[/quote]Oon lukenu tästä joskus artikkelin. Kyseessä on luonnonilmiö. En vaan enää muista mistä johtui, saattoi liittyä jotenkin maaperän liikkumiseen.
[/quote]
trumepti :D
[/quote]
:'D!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:35"]
[/quote]
trumepti :D
[/quote]
:'D!!!!!!
[/quote]
Kiva, kun meillä on hauskaa? :D
Mun 11-vuotias tyttö kuuli alkukesästä öisin noita ääniä eikä saanut nukuttua, oli ihan hermoromahduksen partaalla jo. Yritettiin miehen kanssa keksiä kaikkia mahdollisia luonnollisia selityksiä äänille. Yhtenä yönä valvoin tytön kanssa ja kuulin itsekin ääniä ja ainakin viikon vielä sen jälkeen. Sitten ne loppuivat. Nyt ei olla ääniä kuultu. Se oli kyllä pelottava kokemus enkä vieläkään tiedä, mistä äänet tulivat. Tuomiopäivän pasuunaksi itsekin ääniä nimitin.
o.O