Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulen torven ääniä, vaikka ei ole radio päällä..

Vierailija
15.08.2014 |

Mikähän mättää? Vai soittaako joku taivaallista trumpettia tai jotain o_o

Kuuletko sinä koskaan musiikkia tai muita ääniä ja mihinköhän se liittyy mielestäsi?

Itsellä ehkä unettomuuteen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa humming noise...

Vierailija
22/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humming noise? Whaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain haarp

Vierailija
25/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiret soittavat keksiaikaisia kirkon kelloja sänkyni alla ja tanssivat polkkaa kaiket yöt! Ei ole kivaa ei! Sitten päivällä tinnittää korvissa! olen myös harkinnut liittymistä tinnityskerhoon!! tanssivat hiiret pois!!

Vierailija
26/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandiahymni on soinut korvissani jo vuodesta -96, lääkäri sanoi minulla olevan hyvä musiikkimaku eikä määrännyt lääkettä

Vierailija
27/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa eikä naapureillakaan kuulemma mutta kuulen koiran haukuntaa 24/7 onko normaalia, näen myös koiria joka puolella nytkin katsoin ikkunasta niin siellä koira haukkui ja meni puun taa piiloon koska näin sen!!!!!!! ja tätä ne tekevät päivittäin!! hermot menee

Vierailija
29/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa eikä naapureillakaan kuulemma mutta kuulen koiran haukuntaa 24/7 onko normaalia, näen myös koiria joka puolella nytkin katsoin ikkunasta niin siellä se koira haukkui ja meni puun taa piiloon koska näin sen!!!!!!! ja tätä ne tekevät päivittäinja ovat aina saman näköisiä ovat! jos menen ulos jahtaamaan koiria niitä ei ole!!! hermot menee ja hullu en ole ja en asu kennelin vieressä

Vierailija
30/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:21"]

Minulla ei ole koiraa eikä naapureillakaan kuulemma mutta kuulen koiran haukuntaa 24/7 onko normaalia, näen myös koiria joka puolella nytkin katsoin ikkunasta niin siellä koira haukkui ja meni puun taa piiloon koska näin sen!!!!!!! ja tätä ne tekevät päivittäin!! hermot menee

[/quote]Wuf! Hau, hau, hau, hau, hau. Woof?

Vierailija
31/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hullujenhuoneella prinsessa-syndroomani takia vaikka olen täysin terve ja tälläkin hetkellä hovimestarini soittaa minulle kaunista ja aitoa kuninkaallista musiikkia jota kuulen korvissani päivittäin vaikka kukaan ei soittaisi sitä ja kuulen koska olen aito kuninkaallinen sukujuuriltani. Palatsini katto muuten maalattiin eilen valkoiseksi ja koristeltiin kristalleilla, vielä on aidot kattotimantit hommaamatta, annan sen hovimestarini tehtäväksi heti huomenna! Hyvää yötä te matala kansani

Vierailija
33/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Bible let's us know the Angels will sound the trumpet's..i guess those who deny God will try to come up with anything other than seeing the Bible being on target with every prediction and prophecy..they are Blinded by this world just as the Bible warn's they would be..No sense in debating them cause they cannot see or hear what we do..untill they accept Jesus as thier savior..

Yksi youtuben kommentoijista, lainaus.

Vierailija
34/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä ääniä!!!!!!!!!!!!!???? Mitä nää on???

Alussa lukee, että johtuu polar shiftistä ehkä. Että magneettiset navat kun vaihtuu.. niin alkaa kuulua tämmöstä? Pelottavaa..

There can be several explaination for these sound, 1. Its a magnetic reversal,when the magnetic field weakens,more charged particles hit the atmosphere,resulting these "electrical sounds". 2. Tectonic plates are on the move because of th poleshift/earth tilting.There has been many earthquakes and sinkholes last years. 3. They are drilling underground bases/tunnels all over the planet.We can hear these drilling sound up in the sky.The tunnels are full of foreign troops in US.

Vierailija
35/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:29"]

katos vaan, maailmalla kuullaan yleisemminin trumeptin kaltaisia ääniä.. melko mielenkiintoista? tube pullollaan trumpettimusaa.. jolle ei selitystä.. maailmanlopun enteitä?

[/quote]Oon lukenu tästä joskus artikkelin. Kyseessä on luonnonilmiö. En vaan enää muista mistä johtui, saattoi liittyä jotenkin maaperän liikkumiseen.

Vierailija
36/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starting from December 21, 2012. can be heard strange noisy sound, metallic friction or high frequency sonic sound, over around the globe. Regarding that from date date, 21 of December 2012, we have entered to Golden Age of Aquarius and our dear Mother Earth have  been bathing with increasing high frequency of electromagnetic waves, coming directly from central Sun of our Galaxy. Alcyone.   This energy are important for many physical and spiritual positive changes,not only on Humanity, plants or animals, but most important  for Mother Earth, too. This high energetic frequency of Universal Love activates our and mother Earth DNA, giving cleansing from residue of negative energy, deposited for many our incarnations living in 3D polarity world, and transforming our Body and Earth body from carbon to crystalline body, ready for Quantum jumping from this lower dimensional holographic world  to real Divine world of Love, light , peace, harmony and creativity, This changes, followed  with many symptoms, called Ascension symptoms, as unexplained muscle or joint pain or any other pain, headaches, vertigo, confusion,deep eyeball pain, sneezing, unexplained feeling of thrilling or pressure on crown  or lower thorax and back, lower back pain with feeling of tiredness / symptoms of activating energetic centers -" chakra" /, very often changing emotions etc. Same changes, our dear Mother Earth, as living being too,  feeling and clearing herself, from so deep negative energies, collecting from many wounds / particularly after termonuclar explosions and sinking Atlantis/ and so negative deeds of dark cabal.
This sonic or metallic sounds coming from, sometimes, very high intensification of upcoming electromagnetic waves, or slow moving plates of  surface for recon- structuring and reconfiguration  as in  ancient times, with two lost continents; Atlantis and Lemuria. This original reconstruction of surface,  is controlling by Blueprints written on DNA in core of Earth,preparing our Mother Gaia for quantum jumping to the higher dimensional  plane. This is unique experiment in the Universe, that planet and inhabitants will make this jump from the lowest energy plane, where is classical life possible, to the highest energy vibration plane of connection with Divine Source/ "God" /in unity.
Love, light and peace 

New age selitys?

Vierailija
37/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpetin äänet ovat Jumalan huokauksia! Oi lapsi maan ole huoleti! Tartu raamattuun

Vierailija
38/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:29"]

katos vaan, maailmalla kuullaan yleisemminin trumeptin kaltaisia ääniä.. melko mielenkiintoista? tube pullollaan trumpettimusaa.. jolle ei selitystä.. maailmanlopun enteitä?

[/quote]Oon lukenu tästä joskus artikkelin. Kyseessä on luonnonilmiö. En vaan enää muista mistä johtui, saattoi liittyä jotenkin maaperän liikkumiseen.

[/quote]

trumepti :D

Vierailija
40/49 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex Stubb se vaan on jäänyt kuuloluihin kummitelemaan, ei se sen kummempaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän