Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: " Minna Kuukka eksyi kerran vauvafoorumille - aviomies kielsi menemästä enää ikinä"

Vierailija
01.08.2021 |

Tarkoittaako se tätä kompostia täällä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse lukemaan juttua, mutta mulla on sama. Kumppani on sitä mieltä että mun ei kannattaisi lukea näitä juttuja. Menee liian monesti ihon alle. Silti täällä pyörin, joku juttu tässä on.

Mitenkä tämän palstan jutut menee ihon alle?

Ehkä jos itsekin trollailee niin osaa paremmin laittaa muidenkin jutut mittasuhteisiin. Mutta jos ei niin saattaa ottaa enemmän ns. tosissaan muiden mielipiteet. Kun ei itse tieten tahtoen haluaisi loukata ketään, edes anonyymisti, on vaikea käsittää, miksi kukaan sellaista haluaa tehdä. Kyllä minusta enemmän sellainen on tolkuissaan, jolla nämä jutut joskus ihon alle menevåt, kuin sellainen, jota nämä huvittavat.

Mä laitan välillä tahalleni positiivisia ja iloisia asioita, jopa huumoria, tänne vastaukseksi. Ihan siitä syystä, että täällä menee ketjut välillä niin synkiksi.

Asiat voi myös nähdä ja tehdä toisin. Maailmaa voi muuttaakin, tai ainakin yrittää.  :)

Vierailija
42/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sanasta asiastahan tässä on kyse kuin siinäkin että lääkäri "kieltää" hakemasta tietoa jostakin sairaudesta netistä. Ne ohjeet tai kokemukset kun voi olla mitä tahansa. Siinä vaiheessa kun itsellä on vain vähän tietoa tai kokemusta jostakin sen suodattaminen voi olla vaikeaa tai jopa mahdotonta mitä neuvoista kannattaa kuunnella mitä jättää omaan arvoonsa. Raskaana olessa samoin kuin esim. raskaana olessaan ihminen usein muutenkin on herkempi järkyttymään ihan mistä palautteesta tahansa.

Nykyisin lääkärit ”kieltää” googlettamasta, koska pelkäävät oman tärkeytensä ja auktoriteettinsa puolesta - ei minkään muun. Hierarkian katoaminen ahdistaa lekureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menee huonosti siinä kohtaa, jos täällä jutut vyöryvät ihon alle ja alitajuntaan. Säälittävää.

Älä muuta sano. Itselleni tämä on lähinnä huumoripalsta. Viime yönkin kun en saanut unta, luin näitä juttuja ja kikattelin vedet silmillä sängyssä, yrittäen ettei mies herää.

Jos ihan OIKEASTI menee ihon alle nämä jutut niin ehkä tosiaan ei kannata tulla tänne ollenkaan.

Onko tällä palstalla ruodittu ulkonäköäsi/pukeutumistasi jne? En todellakaan suosittele yhdellekään julkisuuden henkilölle tämän palstan lukemista. Niin asiatonta on kommentointi.

Onko hyvä kaveri sellainen, joka vaikenee, kun sulla on hameen helma takaa pikkareissa?

Ei, vaan sellainen, joka kehuillaan ja kommenteillaan vinkkaa, mitkä jutut sopii sulle erityisen hyvin.

Vierailija
44/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä palsta on monilta osin sontaa niin itse olen ainakin saanut ihan hyviä ajatuksenvaihtoja muutamiin kipeisiin yksityiselämän asioihin. Ja ihan vaan siksi että täällä on ihmisiä, jotka ovat kokeneet saman, esimerkiksi avioero ja huoltajuuskiistat. Mä ainakin jäin tosi yksin silloin ja tuntui että kukaan muu ei ole kohjdannut samoja haasteita. Täältä sain tosi hyvää vertaistukea.

Vierailija
45/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon miehen "kieltämisen" käsitin itse niin, että Minnalle on tullut paha mieli ja mies on tietysti halunnut auttaa kumppaniaan, jolloin on todennut että ehkä täällä ei kannata käydä. Se on hyvä neuvo. Eikä sen antaminen vaadi sitä, että miehen pitäisi pyöriä täällä kaiket yöt. 

Etenkin kun tuosta kieltämisestä on jo jonkin aikaa eli 15 vuotta.

Vierailija
46/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä palsta on monilta osin sontaa niin itse olen ainakin saanut ihan hyviä ajatuksenvaihtoja muutamiin kipeisiin yksityiselämän asioihin. Ja ihan vaan siksi että täällä on ihmisiä, jotka ovat kokeneet saman, esimerkiksi avioero ja huoltajuuskiistat. Mä ainakin jäin tosi yksin silloin ja tuntui että kukaan muu ei ole kohjdannut samoja haasteita. Täältä sain tosi hyvää vertaistukea.

Mä ostan vessapaperinkin tämän palstan vinkkien mukaan!

Jokelan kouluampumisesta luettiin töissä täältä, kun täältä sai enemmän tietoa kuin ip-lehdistä, kun tilanne oli päällä.

Vierailija
47/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sanasta asiastahan tässä on kyse kuin siinäkin että lääkäri "kieltää" hakemasta tietoa jostakin sairaudesta netistä. Ne ohjeet tai kokemukset kun voi olla mitä tahansa. Siinä vaiheessa kun itsellä on vain vähän tietoa tai kokemusta jostakin sen suodattaminen voi olla vaikeaa tai jopa mahdotonta mitä neuvoista kannattaa kuunnella mitä jättää omaan arvoonsa. Raskaana olessa samoin kuin esim. raskaana olessaan ihminen usein muutenkin on herkempi järkyttymään ihan mistä palautteesta tahansa.

Nykyisin lääkärit ”kieltää” googlettamasta, koska pelkäävät oman tärkeytensä ja auktoriteettinsa puolesta - ei minkään muun. Hierarkian katoaminen ahdistaa lekureita.

Juu juu.. edelleen täällä ja yleensäkin netissä kaikki on totta mitä kirjoitetaan.

Sinänsä vähän hassua kyllä sekin että Iltalehti nostaa tuon pienen yksityiskohdan otsikoksi, klikki otsikoita jutusta olisi löytynyt muitakin. Ehkä toimittaja tietää että vauva palstalla tuon kaltaiset otsikot saa aina mainosta.

Vierailija
48/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että pyörii täällä edelleen kuin puolukkapillussa.

Vierailija
49/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin lääkärit ei tuota yleensä edes "kiellä". Tietävät kyllä että ihmiset tekevät sitä siitä huolimatta tai etenkin "kieltämisen" takia. 10-15 vuotta sitten tilanne oli hiukan toinen. Tokikaan tuossa ajassa ohjeiden tai kokemusten luotettavuus ei ole parantunut yhtään. Ehkä jopa päinvastoin.

Vierailija
50/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää tulevansa tunnistetuksi kirjoituksistaan.

Vierailija
51/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miettikää te, jotka kirjoitatte täällä ilkeitä ihmisistä, että kirjoituksenne voivat loukata syvästi ihmisiä. Itse en ole koskaan haukkunut täällä ketään, enkä tule haukkumaan. Kaikenlainen somekiusaaminen on kamalaa ja toivon, että siitä rangaistaisiin kovemmin.

No sitähän nuo miettiikin ja siksi ovat täällä.

On niin tylsä elämä ettei muusta saa kiksejä näemmä kuin muiden solvaamisesta

Vierailija
52/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossei näitä trollailevia penskoja ja äijänvötkäleitä olisi täällä olisi paikka taas mukava, niin kuin silloin kun tämä oli oikeastaan vain naisten palsta. 

Miksi vauva-palstan pitäisi olla 2020-luvulla naisten paikka?

Vierailija
53/59 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on Minna Kuukka?

Vierailija
54/59 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla Kuukan kuvaa. Voi taivas! Jo on ruma akka.

Vierailija
55/59 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse lukemaan juttua, mutta mulla on sama. Kumppani on sitä mieltä että mun ei kannattaisi lukea näitä juttuja. Menee liian monesti ihon alle. Silti täällä pyörin, joku juttu tässä on.

Meillä mies ei edes tiedä, että tälläinen vauva-palsta on olemassa. Enkä kyllä tiennyt minäkään, ennen kuin jokunen vuosi sitten jokin haku vei tänne. NUoremmat varmaan paremmin tietää, mutta  minun ikäluokasta en tiedä ketään, joka täällä kävisi. Siis minun ystävistäni tai naapureistani. Mutta varmasti täällä paljon vanhempiakin ihmisiä on. 

Monesti sanotaan myös, että "kaikki" lukee seiskaa vähintään kanpaajalla, mutta ei kehtaa sitä tunnustaa. Itse en koskaan tartu seiskaan edes siellä kampaajalla. Ei vain kiinnosta sen jutut. Mielummin luen Kodin Kuvalehteä :D 

Vierailija
56/59 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossei näitä trollailevia penskoja ja äijänvötkäleitä olisi täällä olisi paikka taas mukava, niin kuin silloin kun tämä oli oikeastaan vain naisten palsta. 

Miksi vauva-palstan pitäisi olla 2020-luvulla naisten paikka?

No vaikka siksi, ettei nuorten naisten tarvitsisi lukea sitä moskaa mitä täällä jotkun miehet(selvästi miehiä) naisista kirjoittaa. Kyllähän siinä väkisinkin alkaa miettimään mitä miehet naisista oikeasti ajattelee. Eli, että kaikki on hu*o'ia ja lok*keja ja valaita mät*irä*nnejä ja mitä jotkut miehet tänne nyt naisvihassaan suoltaa. . Onneksi itse ei nuorena tuollaista joutunut lukemaan, kun ei ollut nettiä :D Siinä menee usko ihmiskuntaan. 

Vierailija
57/59 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää monet aloitukset minnasta poistuneen..

Vierailija
58/59 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on todella huono maku.

Kuukka on voittanut Miss Globe International -kilpailun aikoinaan ja tullut toiseksi Miss Model of the World -kisassa.

Vierailija
59/59 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on todella huono maku.

Kuukka on voittanut Miss Globe International -kilpailun aikoinaan ja tullut toiseksi Miss Model of the World -kisassa.

Näistä olikin vain sitten yksi tie: alaspäin lujaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi