Netissä tapaamallani miehellä on edelleen seuranhakuilmoitus!
Onko mitään järkeä tapailla häntä, jos hän etsii koko ajan parempaa? Tuli ihan höhlä olo. Ilmoitus oli jätetty eilen. Se oli sama kuin ennenkin.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:35"]Ja sinä selailet niitä sivuja koska...?
[/quote]
Juuri tämän vuoksi.
Ap
[/quote]
No sittenhän sinä tiedät itsekin, mitä tehdä. Et voi sanoa, että "tämän vuoksi", jos et olisi päättänyt asialla olevan merkitystä.
Sillä mietin, kun olemme nähneet vasta kerran. Tosin sovimme uudesta tapaamisesta samalla ja olemme pitäneet yhteyttä koko ajan sähköpostin avulla. Tapaaminen meni vähän fyysiseksikin eli oli siinä ihastusta ilmassa. Oli tarkoituskin että tästä tulisi seksisuhde, se luki ilmoituksessakin. En silti haluaisi olla siinä kun mies etsii jonkun paremman. Pitäisi nähdä ensiviikon alussa miehen luona.
Ap
Siis täh? Sä etsit seksiseuraa mutta sen pitäisi olla uskollista vaikkei asiasta ole sovittukaan?
Pitää lähettää sadalla ihmiselle viestiä, että löytää sen yhden hyvän. Sekään ei ole varma.
Se panee mieluummin monta kuin yhtä. Et sä sille oo merkittävä, koskaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:04"]Siis täh? Sä etsit seksiseuraa mutta sen pitäisi olla uskollista vaikkei asiasta ole sovittukaan?
[/quote]
Ei pelkkää! En haluaisi olla edes vakipanosuhteessa jossa mies hakee parempaa seuraa. Haluan kysyä mieheltä ennen treffejä pitääkö mun kilpailla tapaamisista muiden kanssa vai sovitaanko me vakisuhteesta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:07"]Pitää lähettää sadalla ihmiselle viestiä, että löytää sen yhden hyvän. Sekään ei ole varma.
[/quote]itse löysin yhtäkään viestiä lähettämättä.
Menkää hyvät ihmiset ihan ihmisten pariin pois koneen äärestä.
T.20 vuotta seukattu
Juu, sä et ole tarpeeksi kiinnostava, kelpaat kunnes löytää paremman. Ei se mitään vakisuhdetta siun kanssa suunnittele, kelpaat toistaiseksi. Treffit tai kolmetkaan ei oo mitään vielä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:04"]Siis täh? Sä etsit seksiseuraa mutta sen pitäisi olla uskollista vaikkei asiasta ole sovittukaan?
[/quote]
Ei pelkkää! En haluaisi olla edes vakipanosuhteessa jossa mies hakee parempaa seuraa. Haluan kysyä mieheltä ennen treffejä pitääkö mun kilpailla tapaamisista muiden kanssa vai sovitaanko me vakisuhteesta.
Ap
[/quote]Mitä vittua sinä oikein haet ? Panoa (oletat olevan lojaali pelkästään sinulle), parisuhdetta ?, juttukaveria ???
T. Ei ymmärrä
Jallita se. Mä oon jallittanu pari tyyppiä. yhden pistin kadun kulmaan odottaa "kuumaa misua" joka ei saapunut koskaan....MUTTA suurin osa hakew vain seksiä..varatut enimmäkseen.
Suomalaiset niin miehet kin naisetkin on kattoneet aivan liikaa jenkkiläisiä parisuhdeperseily sarjoja. Saatte olla onnekkaita jos löydätte ikin edes sen YHDEN ihmisen joka teistä ja teidän panoistanne oikeasti välittää. Onnea matkaan kristus saatana...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:56"]
Unohda se mies. Joku pelimies taas. Jätä menemättä treffeille äläkä vastaa yhteydenottoihin.
[/quote]
komppaan! juuri näin mäkin tekisin. pelimies ei muuksi muutu !