Ei menkkoja - mikä mättää?
Eli ei ole ollut kuukautisia kohta puoleen vuoteen. En ole raskaana, en ole ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa, en ole käyttänyt/käytä e pillereitä.
Painoni nousi tammikuun alussa äkillisesti, ja kun silloin soitin terveyskeskukseen menkkojen puuttumisesta sanoivat että se äkillinen painon nousu varmaan aiheutti menkkojen puuttumisen. Sanoivat että jos eivät palaa niin rupea pudottamaan painoa. No, sitä olen yrittänyt, tuloksetta.
Erilaisia diettejä, liikuntaa yms yms. Mutta paino ei putoa kuin pari kiloa ja nousee sitten takaisin.
Pitäiskö alkaa soitella taas sairaalaan tästä? Kysyä ehkä kilpirauhasen vajaa toimintaa verikokeita varten?
Onko kellään ollut samaa? En omasta mielestäni enkä parterinikaan mielestä todellakaan syö niin paljoa.
En koe olevani kovinkaan stressaantunut, pientä masennusta mutta se ei vaikuta normaaliin elämään.
Onko kellään mitään kokemusta/tietoa? Olen 21 vuotias.
Mainitaan vielä että minulla on aika sairaanhoitajalle jatkuvista virtsatientulehduksista (piti olla urologi)
pitäisikö mainita tästä ongelmasta kyseisellä käynnillä vai soitella sitten uutta aikaa terveyskeskuksesta?