Netissä tapaamallani miehellä on edelleen seuranhakuilmoitus!
Onko mitään järkeä tapailla häntä, jos hän etsii koko ajan parempaa? Tuli ihan höhlä olo. Ilmoitus oli jätetty eilen. Se oli sama kuin ennenkin.
Kommentit (34)
Jos eilen jätetty niin unohda mies. Jos taas vanha jota ei ole poistanut vielä niin odottele nyt jonkin aikaa.
Se oli sama ilmoitus jonka minä näin mutta siinä luki jätetty-kohdassa " eilen".
Ap
Mulla menisi maku mieheen, mikäli laittaisi uuden deitti-ilmoituksen jos oltaisiin jo muutama kerta tavattu. En tuon jälkeen enää viitsisi itsekään olla hänestä kovin kiinnostunut. Voisin itsekin laittaa deitti-ilmoituksen uudelleen julki.
Mitä itse teit deittisivustolla, jos kuitenkin olet jo miehen ns tavannut? Äläkä sano että kävit katsomassa onko vanha ilmoitus tallella, kun kerroit jo että uusi oltiin vasta ladattu.
Mielestäni asiaa ei sitten tarvitse edes ottaa puheeksi, annat vaan jutun kuivua kasaan. Jos ihmettelee käytöstäsi, voit silloin tuoda julki ihmetyksesi/närkästyksen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:33"]Mitä itse teit deittisivustolla, jos kuitenkin olet jo miehen ns tavannut? Äläkä sano että kävit katsomassa onko vanha ilmoitus tallella, kun kerroit jo että uusi oltiin vasta ladattu.
[/quote]
?? No kävin. Ja siellä se oli uudella päivämäärällä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:37"]Mielestäni asiaa ei sitten tarvitse edes ottaa puheeksi, annat vaan jutun kuivua kasaan. Jos ihmettelee käytöstäsi, voit silloin tuoda julki ihmetyksesi/närkästyksen.
[/quote]
Aion kysyä kun näen miehen ensi viikolla. Alkoi sen verran ärsyttää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:33"]Mitä itse teit deittisivustolla, jos kuitenkin olet jo miehen ns tavannut? Äläkä sano että kävit katsomassa onko vanha ilmoitus tallella, kun kerroit jo että uusi oltiin vasta ladattu.
[/quote]
Eiköhän ollut ap:n onni, että deitti-ilmoituksen kävi katsomassa. Tuolla tavallahan sen saa selville, että onko toinen vakavissaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:37"]Mielestäni asiaa ei sitten tarvitse edes ottaa puheeksi, annat vaan jutun kuivua kasaan. Jos ihmettelee käytöstäsi, voit silloin tuoda julki ihmetyksesi/närkästyksen.
[/quote]
Aion kysyä kun näen miehen ensi viikolla. Alkoi sen verran ärsyttää.
Ap
[/quote]
Itse peruisin deitit ja esittäisin coolia vaikka ärsyttäiskin.
Mikset kysyisi tältä mieheltä asiasta? Ehkä hän ei pidä juttua niin vakavana. Kyllä mäkin olen esimerkiksi tinderin kautta nyt tavannut pari mielenkiintoista tyyppiä, mutta en ole vielä poistanut sovellusta, vaikka pareilla treffeillä olenkin käynyt.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:35"]Ja sinä selailet niitä sivuja koska...?
[/quote]
Juuri tämän vuoksi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:29"]Mulla menisi maku mieheen, mikäli laittaisi uuden deitti-ilmoituksen jos oltaisiin jo muutama kerta tavattu. En tuon jälkeen enää viitsisi itsekään olla hänestä kovin kiinnostunut. Voisin itsekin laittaa deitti-ilmoituksen uudelleen julki.
[/quote]
Oltiin tavattu kerran ja sovittiin uudesta tapaamisesta.
Ap
Vastaa sen uuteen ilmoitukseen tekaistulla persoonalla ja pelaa samaa peliä....
Unohda se mies. Joku pelimies taas. Jätä menemättä treffeille äläkä vastaa yhteydenottoihin.
eieiei, älä vaivaudu kysymään asiasta, ihan tosi. ei tuo tarkoita mitään muuta kuin että häntä ei kiinnosta, ei se asia siitä muuksi muutu vaikka utelisit.
No jos vasta kerran olette tavanneet, niin ei se minusta niin outoa ole. Tutustukaa nyt rauhassa, ja katso sitten onko mies oikeasti kiinnostunut ja oletko itse.
Juttu on ihan uusi. Ottaisitko asian esille miehen kanssa, jos olisit minä?
Ap