Kirjoita yhdellä lauseella sun tämän hetkinen ongelma.
Mä alota:
On raskasta olla suurperheen äiti, kun mies surffaa netissä 12 tuntia päivässä.
Kommentit (189)
Siivoamisen aloittaminen tuntuu kohtuuttoman hankalalta. (On onnekasta, että on vain tällainen ongelma, ja tiedostan sen erittäin hyvin, joten en pidä sitä varsinaisesti ongelmana lainkaan.)
Tyttäreni ystävät jättävät hänet ulkopuoliseksi.
Olen rakastunut erääseen mieheen ja epäilen, että hän ei ole, vaan hänellä on toinen nainen.
Nykynen työpaikka masentaa ja paino noussut tämän seurauksena.
Kärsin pahoista pelkotiloista. :(
Ei ole ystäviä joiden kanssa jakaa arkea, Yksinäisyys itkettää.
Ahdistaa, kun poikaystävän eksä pyytää tätä korjaamaan autoaan sekä soittelee tälle.
Pitäiskö oikeasti etsiä niitä töitä tässä taloustilanteessa vai rueta yrittää sitä lasta?
Mun elämässä on tapahtunut ihan liikaa pahaa ihan liian lyhyessä ajassa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:29"]
Tekisi mieli kirjoittaa facebookissa yhdelle kundille, mutta en uskalla.
[/quote]
Kyllä sä uskallat. Mä tein just niin. Mut tosiaan, en ehkä suosittele, ainakin itse sain miehen treffeille ja sitten näpeilleni, vaikka kuinka ihanaa olikin. Mut sä et ole minä, ja mä olen ei-treffailtavaa ainesta.
Olen niin yksin, että sydämeen sattuu.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 03:31"]
Ei vittu yhyy on teilläkin ongelmia... voi luoja
Mä olen huolissani luonnosta ja eläimistä ja siitä saako teidän pikku jonne-petterit ja maiju-liisat nauttia äitiluonnon ihmeistä teidän järkyttävien elämän valintojen takia.
[/quote]
Tohtisitko vähän laajentaa ajatustasi ja kertoa millaiset murheet ovat sallittuja? Ukrainan tilanteen miettiminen? Afrikkalainen nälkälapsi? Naisten asema Nepalissa? Sademetsien hakkuut?
Voi kun jokainen meistä voi miettiä noita juttuja, mutta se ei valitettavasti poista särkynyttä sydäntä, miehen väkivaltaltaisuutta, rahattomuutta, huonoa työtilannetta, pettävää vaimoa tai mitälie.
Ristiriitaiset tunteet 4 viikkoisesta vauvasta. Olen äärettömän onnellinen ja kiitollinen vauvasta mutta samalla tuntuu että olen pilannut mieheni elämän ja siten myös oman eämäni. 3
Raskauspahoinvointi.