Saako panna vai ei...
... Nii miten se on, limatulppa läks kokonaan viime yönä (rv 38 menossa), saapiko panna ton lähdön jälkeen kun kohdun suu, on sisä ja ulkosuulta auki n. 2cm? Miten teille suositeltu?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:23"]
Pane kakkoseen varmuuden vuoksi niin ei tarvi täällä kysellä.
[/quote]
Kakkonen on paskareikä, ei panoreikä.
Eikä paljoo synnytyksen käynnistymistä edistä jos rojut väärässä rännissä.
En tiedä virallista suositusta mutta en osaa kuvitella että seksistä voisi vahinkoa olla? Itse harrastin seksiä kun supistuksia oli jo tullut ja ne hetkeksi loppuivat, ajateltiin vauhdittaa asioita :) Vauva syntyi muutaman tunnin kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:28"]
En tiedä virallista suositusta mutta en osaa kuvitella että seksistä voisi vahinkoa olla? Itse harrastin seksiä kun supistuksia oli jo tullut ja ne hetkeksi loppuivat, ajateltiin vauhdittaa asioita :) Vauva syntyi muutaman tunnin kuluttua.
[/quote]
Tuo vauhditus oisi meillähi mielessä. Kun jossain oli tulehdusriskistä sanottu. Kohtu oisi nyt suojattomampi kun ei sitä tulppaa suojana. Vaikka no tietysti puhtailla vehkeillä pelattasiin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Tuo vauhditus oisi meillähi mielessä. Kun jossain oli tulehdusriskistä sanottu. Kohtu oisi nyt suojattomampi kun ei sitä tulppaa suojana. Vaikka no tietysti puhtailla vehkeillä pelattasiin.
[/quote]
Kumin kanssa sitten?
Ei tähän mistään viralliselta saitilta oikeaa tietoa löydy. Maallikko voisi kuvitella, että nyt kun paikat on kohtuun asti auki, eikä sitkasta limaakaan enää kohdun suulla bakteereita torjumassa, niin olisi parempi pidättäytyä seksistä. Vaikka pestyt elimet olisikin, on tuolla alapäässä aina ulkopinnoilla bakteereja kun peräaukkokin niin lähellä. Voi sitten peniksen mukana bakteerit kulkeutua syvemmälle emättimeen.
mä luulin että ap kysyy saako panna miehen veljeä/serkkua/parasta kaveria/pomoa, appiukkoa tai naapuria...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Kumin kanssa sitten?
[/quote]
No kun nimenomaan pitäis paljaalla, kun spermassa on pieni määrä sitä samaa ainetta, jota sairaalassakin laitetaan kohdunsuulle käynnistyksessä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:26"]
[/quote]
[/quote]
Se on se sinun tiukempi reikä. Viet senkin ilon mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:04"]
mä luulin että ap kysyy saako panna miehen veljeä/serkkua/parasta kaveria/pomoa, appiukkoa tai naapuria...
[/quote]
jaa... Missäs kohtaa ne oli mainittu? Foliohattukos se siellä on päähän pantu, kun tollaisia rivien välistä osataan lukea?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:26"]
[/quote]
[/quote]
Se on se sinun tiukempi reikä. Viet senkin ilon mieheltä.
[/quote]
Mulla on sen verta hyvä pillureikä, ettei tarvii miehen paskareijästä haaveilla. Mutta onhan se tietysti sulle voi voi, jos sulla ittelläs tai akallas persereikähi pillusta voiton vie. Ei muuta ku alapäälle treeniä, pumppaa pumppaa...
Säälittää lukea että lisää lapsia pedofiiliperheeseen. Normaaleilla ihmisillä seksi on ihan viimeisenä mielessä kun vauvaa synnytetään. Toivottavasti sairaalassa puuttuvat tuohon, eivätkä laske teitä vauvan kanssa kotiin :(
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:20"]
Säälittää lukea että lisää lapsia pedofiiliperheeseen. Normaaleilla ihmisillä seksi on ihan viimeisenä mielessä kun vauvaa synnytetään. Toivottavasti sairaalassa puuttuvat tuohon, eivätkä laske teitä vauvan kanssa kotiin :(
[/quote]
Päivän naurut sait aikaiseksi. Mulla ja miehellä on ikää ihan riittävästi, ettei voi meistä kumpaakaan pedofiliasta syyttää kun keskenämme sekstaamme :D :D :D Ja ihan kuule sairaalan lääkäri suositteli seksiä kohdun kaulan kypsytykseen kun viikko sitten kävimme. Mutta nyt kun limatulppa lähti niin mietin, että onko tulehdusriskiä olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:29"]
[/quote]
Päivän naurut sait aikaiseksi. Mulla ja miehellä on ikää ihan riittävästi, ettei voi meistä kumpaakaan pedofiliasta syyttää kun keskenämme sekstaamme :D :D :D Ja ihan kuule sairaalan lääkäri suositteli seksiä kohdun kaulan kypsytykseen kun viikko sitten kävimme. Mutta nyt kun limatulppa lähti niin mietin, että onko tulehdusriskiä olemassa.
[/quote]
Toisaalta voi olla noloa kun olet römpsä levällän synnytyspöydällä ja spermat valuvat ulos:D D D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]meillekin suositeltiin seksiä ihan loppuraskausvaiheessa. Mutta mies katsoi mua ihan hölmistyneenä ja kysyi että "ai tonko kanssa?" Lääkäri purskahti nauruun ja mä raivostuin.
Miten kukaan voi panna raskaana olevaa? Hyi yök!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]
Toisaalta voi olla noloa kun olet römpsä levällän synnytyspöydällä ja spermat valuvat ulos:D D D
[/quote]
Tai mälli vauvan päässä
Anteeksi, oli asiaton mutta eka mielikuva mikä tästä tuli
Aikas löysätorttusta sakkia jos teillä pentu muljahtaa spermaa valuvana pihalle heti seksin jälkeen kun synnytys ei oo ees käynnissäkään...
Tässä ap:lla kuitenkin tuntuu olevan vielä aikaa laskettuun aikaan reilu pari viikkoa, ja haaveena oisi helpottaa synnytyksen käynnistymistä.
Ootte muuten aika saatanan sairaita tommosten mielikuvienne kanssa, sperma valuvia pentuja ja pedofiliasyytöksiä.... Todella sairasta väkeä. Huomaa, että mielenterveydenhoidosta on resursseja karsittu rankalla kädellä.
Ja ap:lle, en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi. Toivottavasti saat vastauksen jostain.
Nro 16. Loistava juttu!!! Ymmärrän jos ei silloin naurattanut..
Tuli mieleen, että siellähän on vielä ne kalvot välissä. Pitääpä kysyä tätä ens viikolla neuvolalääkäriltä, ettei tarvii h-hetkellä pähkäillä.
Ja samaa mieltä nro 19 kanssa. Osa kommenteista on ihan totaalisia aivopieruja.