Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni vaimo vihaa sisarpuoltamme

Vierailija
14.08.2014 |

En voi ymmärtää. Siskomme on minulle ja veljelleni rakas vaikka eri äidistä onkin. Jostain syystä veljen vaimo yrittää sulkea siskon kokonaan ulos suvusta, kiusaa häntä jatkuvasti mm. miesystävästä, haukkuu friikiksi ja sekopääksi, laittaa aina kaikki outoudet siskon piikkiin. Ei kutsu tätä siskoa kylään, sanoi ettei hän ole oikea sisar meille eikä kuulemma halua olla tekemisissä sen vuoksi. Siskomme me 9v nuorempi kuin veljeni, minua 7v nuorempi. Hän on todella fiksu, ja osittain sen vuoksi hänellä on ollut mt-ongelmaa ja nähtävästi sen vuoksi joutuu kiusatuksi. Sisko ei siis ole ns. mitään vailla, vaan lähinnä tarvitsee meitä sisaruksia henkiseksi tuekseen ja turvakseen. Ollaan veljen kanssa oltu hyvin mielellään tukena, mutta nyt veli on joutunut valinnan eteen: sisko vai perhe?

Mikä hitto saa tuon veljen vaimon käyttäytymään noin törkeästi siskoa kohtaan? Jokin saa aika pahasti olla vinksallaan. Aiemmin ollaan kaikki pidetty tätä naista ihan normaalina, mutta nyt ekan lapsen synnyttyä tämä kiusanteko alkoi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:03"]

Ap täällä. Siskomme erikoisuus tulee ilmi lähinnä erikoisina juttuina. Hänellä on erikoinen huumorintaju, hän on loistava keskustelija ja näkee asiat monelta eri kantilta. Hän on todella empaattinen, hän pystyy ajattelemaan niin monelta kannalta asioita että veljeni vaimo pitää häntä musliminatsipedofiilina. Kärjistettynä veljen vaimo näkee vain mustan ja valkoisen, siskoni näkee kaikki harmaan sävyt siitä väliltä.

Ei hän niin outo ole, hän on vain todella älykäs.

Veljeni "valitsisi" ehdottomasti lapsuudenperheensä, vaan hän on nyt isä. Jälleen kerran on nähtävä ne harmaan sävyt. Veljeni on vaikeassa tilanteessa. Ja on sanonut vaimolleen että nyt pää kiinni, ei toki ole nolannut muiden edessä mutta vahingossa satuin kuulemaan. Olen myös tämän vaimon kansa jutellut asiasta, jossa hän totesi ettei minun tarvitse puolustella sekopäätä joka ei ole edes sukua minulle (vaikka meillä sama isä onkin) ja että hän ei ymmärrä siskoni kaltaisia hyysääjiä. Alkaa olla keinot loppu.

[/quote]

KYllä tämä "siskosi" tuntuu täydeltä sekopäältä. Älykästä hänestä ei saa tekemälläkään

Vierailija
22/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:17"]

En voi ymmärtää. Siskomme on minulle ja veljelleni rakas vaikka eri äidistä onkin. Jostain syystä veljen vaimo yrittää sulkea siskon kokonaan ulos suvusta, kiusaa häntä jatkuvasti mm. miesystävästä, haukkuu friikiksi ja sekopääksi, laittaa aina kaikki outoudet siskon piikkiin. Ei kutsu tätä siskoa kylään, sanoi ettei hän ole oikea sisar meille eikä kuulemma halua olla tekemisissä sen vuoksi. Siskomme me 9v nuorempi kuin veljeni, minua 7v nuorempi. Hän on todella fiksu, ja osittain sen vuoksi hänellä on ollut mt-ongelmaa ja nähtävästi sen vuoksi joutuu kiusatuksi. Sisko ei siis ole ns. mitään vailla, vaan lähinnä tarvitsee meitä sisaruksia henkiseksi tuekseen ja turvakseen. Ollaan veljen kanssa oltu hyvin mielellään tukena, mutta nyt veli on joutunut valinnan eteen: sisko vai perhe?

Mikä hitto saa tuon veljen vaimon käyttäytymään noin törkeästi siskoa kohtaan? Jokin saa aika pahasti olla vinksallaan. Aiemmin ollaan kaikki pidetty tätä naista ihan normaalina, mutta nyt ekan lapsen synnyttyä tämä kiusanteko alkoi.

[/quote]

Jo se että hänellä on mielenterveysongelmia tarkoittaa että häneen ei kannata olla missään tekemisissä. 

[/quote]

Mahdat olla upea äiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla