Mies haukkui huoraksi - olen loppu
En tiedä mitä ajatella. Olen niin väsynyt tähän. Nyt hän on tuolla olohuoneessa ja huudattaa televisiota täysin äänin eikä ymmärrä että mulla huomenna aamuvuoroon meno. Haukkui huoraksi koska olen seurustellut kahden miehen kanssa ennen häntä, nyt meillä suhdetta 4 vuotta takana. Henkinen väkivalta alkoi alkuvuodesta, ei onneksi ole käynyt vielä päälle.
Olen loppu, ja myöskin olen raskaana. Mikä on oikea ratkaisu tässä tilanteessa? Mieheni vaikutti alkuun ihanalta, mutta nyt on täysi hirviö. Haukkuu huoraksi jos sanon että menen käymään siskollani (luulee että menen muiden miesten luo), ja kyttää koko ajan mitä puen päälleni ja kenelle tekstaan/soitan. Olen niin väsynyt. Joka päivä sama homma. Mitä tehdä? Auttakaa!
Kommentit (68)
Apua, pääsetkö jonnekin turvaan? Turvakotiin? Lapsesi ei voi hyvin jos joudut olemaan tuossa ilmapiirissä.
Lähde. Pystyt kasvattamaan lapsesi yksin. Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua. Lähde heti. Ota välttämätön mukaan ja poistu tilanteesta. Älä kohtaa häntä enää ilman tukea.
Jätä se hullu, se ei siitä paremmaksi muutu, päinvastoin.
Pois muutto pikimmiten. En uskaltaisi tehdä lastataan henkisesti väkivaltaiselle ihmiselle valitettavasti.
Mieti lastasi ja käy pakkaamassa tavarasi jonkun kaverin kanssa. Äkkiä pois sieltä, ei tunnu mies ihan järjissään olevan!
Onko sun kaupungissasi turvakotia?
Mies haukkui huoraksi - suhde loppui siihen.
Korjasin otsikkoasi.
En tiedä mikä miestäsi vaivaa, ilmeisesti joku keskenkasvuisuus. On todella ikävää joutua toteamaan olevansa perheen ainoa aikuinen, mutta parempi nyt kuin myöhemmin.
Kilautapa miehen äidille, sille tulevalle mummolle. Itse ainakin tulisin paikalle saman tien ja sanoisin pojalleni kaikki ne asiat, jotka sen pitää nyt kuulla.
Eli kasvattaa munat ja ryhtyy aikuiseksi ja kiittää polvillaan onneaan elämässä.
Lähde pois ja älä tapaa häntä yksin
Vierailija kirjoitti:
Apua, pääsetkö jonnekin turvaan? Turvakotiin? Lapsesi ei voi hyvin jos joudut olemaan tuossa ilmapiirissä.
Älkää nyt jaksako. Jos jokainen mies, jota puoliso haukkuu, lähtis turvakotiin, niin tavallisia koteja ei tarvitsis rakentaa enää ollenkaan. Huonoa käytöstä, mut haloo!!! Oikeesti tässä maassa hakataan jatkuvasti puolisoja, älkää menkö tunkemaan viemään näiden paikkoja tuon takia.
Ero vireille ja veks.
Vierailija kirjoitti:
Korjasin otsikkoasi.
En tiedä mikä miestäsi vaivaa, ilmeisesti joku keskenkasvuisuus. On todella ikävää joutua toteamaan olevansa perheen ainoa aikuinen, mutta parempi nyt kuin myöhemmin.
Kilautapa miehen äidille, sille tulevalle mummolle. Itse ainakin tulisin paikalle saman tien ja sanoisin pojalleni kaikki ne asiat, jotka sen pitää nyt kuulla.
Eli kasvattaa munat ja ryhtyy aikuiseksi ja kiittää polvillaan onneaan elämässä.
Millä nimillä sinä haukut miestäsi?
"Kun jaennae ja komea mies vie lopulta voiton." Oli varmaan myös tosi hurmaava ihan alkuaikona.. <3
En osaa kuin kompata muita. Ja turvaan.
Mutta mielenkiintoista sinänsä, miksi käytös muuttui nyt? Onko narsisti joka näin kauan esittänyt? Vai onko miehellä joku toinen eli hän kokee olevansa hu ora kääntää sen nyt sinuun..?!
https://nettiturvakoti.fi/nain-haet-apua/turvakodit/
Jos ei kelpaa niin sitten olet joko trolli tai et oikeasti edes halua apua.
Pariterapia voi auttaa tai sitten ei.
En haluaisi sanoa että: jätä se sika ansaitset parempaa, mutta se voisi olla kuitenkin ainoa viisas ratkaisu.
Ehkä, tilanne vielä rauhoittuu ja kaikki palaa normaaliksi, toivottavasti.
No jaxuhalit sulle kuitenkin, koita jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jaksako. Jos jokainen mies, jota puoliso haukkuu, lähtis turvakotiin, niin tavallisia koteja ei tarvitsis rakentaa enää ollenkaan. Huonoa käytöstä, mut haloo!!! Oikeesti tässä maassa hakataan jatkuvasti puolisoja, älkää menkö tunkemaan viemään näiden paikkoja tuon takia.
Ero vireille ja veks.
Onpa pientä vähättelyä. Siellä on nyt uhkaava tilanne joka eskaloituu koko ajan ja vauva tulossa. Ei ole normaalia että tulevan äidin pitää pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin otsikkoasi.
Millä nimillä sinä haukut miestäsi?
Haukuin vasta eron jälkeen. Tai osasin nimetä alkoholismin. Tosin en käyttänyt ihan tätä nimitystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kaupungissasi turvakotia?
On. Asun helsingissä. Mutta en tiedä onko tämä syy mennä turvakotiin..? Mieheni on välillä ns. "normaali" ja aina ihan yhtäkkiä muuttuu täysin kylmäksi hirviöksi ja vain haukkuu minut ja alistaa henkisesti. Ei ole lyönyt mutta pelkään että lyö. Mitä teen? Minulla on tunteita häntä kohtaan mutta ne ovat nyt horjuneet kuluneen n. 9kk aikana. Kaipaan lämmintä rakkautta, en huorittelua tai pakottamista näyttää viestit ja puhelut...
ap
Oi, peräkammarin pojatkin tulivat uhoamaan. Eiköhän teillä ole jo nukkumaanmenoaika!
Mistä tuo siis alkoi? Aloitte juttelemaan entisistä suhteista?