Miksi miehet eivät opettele tyydyttämään naista?
Miksi se on niin vaikeaa, vaikka se onkin kovin helppoa! Monin tavoin jopa!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni opettelisin. Mutta tarvitsisin ensin opettajan, joka sallii sen että opettelen. Vaimoni on aina ollut sillä tavoin estynyt, että häntä saa koskea vain peniksellä vaginaan. Opettele nyt sellaisen kanssa sitten. Edes Satisfyeriä en saa käyttää koska kuulemma vain itse tietää mistä kohtaa ja kuinka kovaa tuntuu hyvältä.
Varmaankin kaameta. Mutta, ehkä sunvaimollasi joku trauma? Just näitä juttuja, että kotona opetettu "nainen on huono jos haluaa" tai mitä lie. Naisen seksuaalisuus on tosi hauras, ja siinä pitkä panettelun, huo.aleiman ja helpon tausta. Ja yhä nytkin sitä käytetään naisia vastaan!
Onneksi tse päässyt kaikesta irti, ja saan nauttia miehestäni ihna kuvainnolisestikin "täysin rinnoin". Lopetankin vasta haudassa, sitä ennen rietastelen kuinka haluan, ja toivon että oman mieheni kanssa.
Sitten heräsin ja päästin kissan ulos!!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin monta kissaa siellä sun talossa on, kun yksikään ei ole tullut vielä takaisin sisään? Hullu kissamummo, jonka luokse mirri ei enää takaisin palaa, kun kerran karkuun pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin monta kissaa siellä sun talossa on, kun yksikään ei ole tullut vielä takaisin sisään? Hullu kissamummo, jonka luokse mirri ei enää takaisin palaa, kun kerran karkuun pääsee?
😹😹
Mun nainen on kyllä äärimmäisen tyytyväinen mun tyydytystaitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun nainen on kyllä äärimmäisen tyytyväinen mun tyydytystaitoihin.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gissa ukko kyseessä, ei mummot ole noin tylsiä.
Sen verran iso halko löytyy omien haarojen välistä, ettei ole mitään syytä olla sinulle kateellinen. Lähinnä myötähäpeää tunnen, kun sinä pönkität egoasi muistuttamalla vähintään joka toisessa viestissäsi "minulla on iso ja paksu kalu" tyyliin...😏