Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät opettele tyydyttämään naista?

Vierailija
31.07.2021 |

Miksi se on niin vaikeaa, vaikka se onkin kovin helppoa! Monin tavoin jopa!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa jo, että melkoista maalittamista on tällä palstalla. Jos ei kiinnosta lukea jonku postauksia , ei ole pakko. Ruma käytös ei koskaan palvele ketään.

Ja en ole M62, tiedoksi.

Onhan tuo vuosia rehvastellut kalunsa koolla ja miten hänen mielestään, me kaikki miehet ollaan herralle niin kateellisia. Sitä saa mitä tilaa. Toinen lukunsa on ne ihme mankeloinnit. Keskusteluista menee maku tämän herran vuoksi, kun se on sitä samaa skeidaa päivästä toiseen.

Antaa rehvastella ja elää mielikuvitusmaailmassa. Voi olla hänen elämänsä sisältö tämä palsta. Kyllä minuakin ärsyttää lukea saman toistoa, mutta yritän hyppiä yli..

Sinua se vaan jaksaa ahistaa pahasti. Samaa virttä veisaat  koko ajan, levy jäi pahasti kiertämään ympyrää.  Mikä sulla on motivaattori jos ei kateus.  En ole rehvastellut mitään, enkä edes keksinyt mitään tarinoita. Ei ole tarvinnut.  Josko hankkisit oman elämän.  Minun kirjoituksiin sinun virrenveisu ei voisi vähempää vaikuttaa. 

M62

Sen verran iso halko löytyy omien haarojen välistä, ettei ole mitään syytä olla sinulle kateellinen. Lähinnä myötähäpeää tunnen, kun sinä pönkität egoasi muistuttamalla vähintään joka toisessa viestissäsi "minulla on iso ja paksu kalu" tyyliin...😏

Vierailija
62/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni opettelisin. Mutta tarvitsisin ensin opettajan, joka sallii sen että opettelen. Vaimoni on aina ollut sillä tavoin estynyt, että häntä saa koskea vain peniksellä vaginaan. Opettele nyt sellaisen kanssa sitten. Edes Satisfyeriä en saa käyttää koska kuulemma vain itse tietää mistä kohtaa ja kuinka kovaa tuntuu hyvältä.

Varmaankin kaameta. Mutta, ehkä sunvaimollasi joku trauma? Just näitä juttuja, että kotona opetettu "nainen on huono jos haluaa" tai mitä lie. Naisen seksuaalisuus on tosi hauras, ja siinä pitkä panettelun, huo.aleiman ja helpon tausta. Ja yhä nytkin sitä käytetään naisia vastaan!

Onneksi tse päässyt kaikesta irti, ja saan nauttia miehestäni ihna kuvainnolisestikin "täysin rinnoin". Lopetankin vasta haudassa, sitä ennen rietastelen kuinka haluan, ja toivon että oman mieheni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin ja päästin kissan ulos!!

Vierailija
64/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin monta kissaa siellä sun talossa on, kun yksikään ei ole tullut vielä takaisin sisään? Hullu kissamummo, jonka luokse mirri ei enää takaisin palaa, kun kerran karkuun pääsee?

Vierailija
65/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin monta kissaa siellä sun talossa on, kun yksikään ei ole tullut vielä takaisin sisään? Hullu kissamummo, jonka luokse mirri ei enää takaisin palaa, kun kerran karkuun pääsee?

😹😹

Vierailija
66/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on kyllä äärimmäisen tyytyväinen mun tyydytystaitoihin.

Vierailija
67/69 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen on kyllä äärimmäisen tyytyväinen mun tyydytystaitoihin.

Sama.

Vierailija
68/69 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gissa ukko kyseessä, ei mummot ole noin tylsiä.

Vierailija
69/69 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ketkä miehet siis?