Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä Pippoja, jotka keskimääräistä kauniimpana itkevät omaa ulkonäköään

Vierailija
31.07.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008163225.html

Taas kerran Pippa Laukka itkee somessa miten hän piti lapsena itseään rumana. Tätä ennen on jo kuultu, miten rumana hän piti itseään teininä. En jaksa. Nainen, joka on keskimääräistä kauniimpi ja varmasti tietää sen itsekin, kun viitsii lehtien kansikuvissa ja telkkarissa esiintyä. Mitähän hän ajattelee meistä oikeasti ei niin hyvännäköisistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se näyttää vähän sammakolta niiden silmien takia.

Mutta ollut nuorena siis tosi nätti.

Mikäs sammakko siellä kurnuttaa...

Vierailija
22/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ihan ymmärrä tätä tarvetta 5-kymppisenä itkeä traumojaan julkisuudessa jos jonkinlaisissa herutuskuvissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. Silti lapsena pidin itseäni rumana enkä suostunut valokuviin. Enkä mielelläni suostu edelleenkään. Ei se ulkomuoto välttämättä vastaa lainkaan sitä mitä sisällä tapahtuu.

Aivan!

Kyllä on taas ap ja muut taukkeja.

Itse vihasin ulkonäköäni kun olin pikkuveljen ja vanhempieni kanssa laivalla ja vanhempi mies tuli minua iskemään. Samalla reissulla tuttavapariskunta sanoi minun olevan malliainesta. Olin kauhuissani!

Onko tämäkin huomiohakuisuutta, tunnevammaisia olette.

Vierailija
24/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suomalainen voi olla kateellinen siitäkin, että jollakulla on huono itsetunto.

Voi hlvetti sentään.

Mieluummin minä ottaisin huonon itsetunnon tuuheilla hiuksilla, kauniilla silmillä ja hoikalla vartalolla, kuin huonon itsetunnon ylipainolla, ohuella rotanhännällä ja epäimartelevilla kasvonpiirteillä (jykevä leuka, suuri nenä), kuten minulla nyt on. Olen kyllä Pippaa reilu 10 vuotta nuorempi, mutta voi kun näyttäisinkin viisikymppisenä tuolta.

Mä olisin voinut melkein kirjoittaa tämän, vaihdetaan vaan ylipaino huonoon ihoon :D

Mulla on noista piirteistä melkein kaikki, mutta vihaan ainoastaan huonoa ihoa. Mulla on omaksi onneksi vähän vinksahtanut kauneuskäsitys kun en sovi siihen perinteiseen muottiin :D

Vierailija
25/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ihan ymmärrä tätä tarvetta 5-kymppisenä itkeä traumojaan julkisuudessa jos jonkinlaisissa herutuskuvissa

Herutuskuvissa? Yöpuvussa mökillä??

Onko sinulla sympatiaa tai empatiaa ollenkaan?

Vierailija
26/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suomalainen voi olla kateellinen siitäkin, että jollakulla on huono itsetunto.

Voi hlvetti sentään.

Mieluummin minä ottaisin huonon itsetunnon tuuheilla hiuksilla, kauniilla silmillä ja hoikalla vartalolla, kuin huonon itsetunnon ylipainolla, ohuella rotanhännällä ja epäimartelevilla kasvonpiirteillä (jykevä leuka, suuri nenä), kuten minulla nyt on. Olen kyllä Pippaa reilu 10 vuotta nuorempi, mutta voi kun näyttäisinkin viisikymppisenä tuolta.

Joo, sama tilanne! Minusta Pippa käy nelikymppisestä. Olen vähän kade.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän