En jaksa näitä Pippoja, jotka keskimääräistä kauniimpana itkevät omaa ulkonäköään
https://www.is.fi/viihde/art-2000008163225.html
Taas kerran Pippa Laukka itkee somessa miten hän piti lapsena itseään rumana. Tätä ennen on jo kuultu, miten rumana hän piti itseään teininä. En jaksa. Nainen, joka on keskimääräistä kauniimpi ja varmasti tietää sen itsekin, kun viitsii lehtien kansikuvissa ja telkkarissa esiintyä. Mitähän hän ajattelee meistä oikeasti ei niin hyvännäköisistä?
Kommentit (26)
En kanssa ihan ymmärrä tätä tarvetta 5-kymppisenä itkeä traumojaan julkisuudessa jos jonkinlaisissa herutuskuvissa
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis. Silti lapsena pidin itseäni rumana enkä suostunut valokuviin. Enkä mielelläni suostu edelleenkään. Ei se ulkomuoto välttämättä vastaa lainkaan sitä mitä sisällä tapahtuu.
Aivan!
Kyllä on taas ap ja muut taukkeja.
Itse vihasin ulkonäköäni kun olin pikkuveljen ja vanhempieni kanssa laivalla ja vanhempi mies tuli minua iskemään. Samalla reissulla tuttavapariskunta sanoi minun olevan malliainesta. Olin kauhuissani!
Onko tämäkin huomiohakuisuutta, tunnevammaisia olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suomalainen voi olla kateellinen siitäkin, että jollakulla on huono itsetunto.
Voi hlvetti sentään.
Mieluummin minä ottaisin huonon itsetunnon tuuheilla hiuksilla, kauniilla silmillä ja hoikalla vartalolla, kuin huonon itsetunnon ylipainolla, ohuella rotanhännällä ja epäimartelevilla kasvonpiirteillä (jykevä leuka, suuri nenä), kuten minulla nyt on. Olen kyllä Pippaa reilu 10 vuotta nuorempi, mutta voi kun näyttäisinkin viisikymppisenä tuolta.
Mä olisin voinut melkein kirjoittaa tämän, vaihdetaan vaan ylipaino huonoon ihoon :D
Mulla on noista piirteistä melkein kaikki, mutta vihaan ainoastaan huonoa ihoa. Mulla on omaksi onneksi vähän vinksahtanut kauneuskäsitys kun en sovi siihen perinteiseen muottiin :D
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ihan ymmärrä tätä tarvetta 5-kymppisenä itkeä traumojaan julkisuudessa jos jonkinlaisissa herutuskuvissa
Herutuskuvissa? Yöpuvussa mökillä??
Onko sinulla sympatiaa tai empatiaa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suomalainen voi olla kateellinen siitäkin, että jollakulla on huono itsetunto.
Voi hlvetti sentään.
Mieluummin minä ottaisin huonon itsetunnon tuuheilla hiuksilla, kauniilla silmillä ja hoikalla vartalolla, kuin huonon itsetunnon ylipainolla, ohuella rotanhännällä ja epäimartelevilla kasvonpiirteillä (jykevä leuka, suuri nenä), kuten minulla nyt on. Olen kyllä Pippaa reilu 10 vuotta nuorempi, mutta voi kun näyttäisinkin viisikymppisenä tuolta.
Joo, sama tilanne! Minusta Pippa käy nelikymppisestä. Olen vähän kade.
Mikäs sammakko siellä kurnuttaa...