Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä Pippoja, jotka keskimääräistä kauniimpana itkevät omaa ulkonäköään

Vierailija
31.07.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008163225.html

Taas kerran Pippa Laukka itkee somessa miten hän piti lapsena itseään rumana. Tätä ennen on jo kuultu, miten rumana hän piti itseään teininä. En jaksa. Nainen, joka on keskimääräistä kauniimpi ja varmasti tietää sen itsekin, kun viitsii lehtien kansikuvissa ja telkkarissa esiintyä. Mitähän hän ajattelee meistä oikeasti ei niin hyvännäköisistä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suomalainen voi olla kateellinen siitäkin, että jollakulla on huono itsetunto.

Voi hlvetti sentään.

Vierailija
2/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jotain huomionhakuakin voi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä lue jollet jaksa.

Jotkut muut voivat saada siitä tärkeää vertaistukea kun joku uskaltaa kertoa mielenterveysongelmistaan avoimesti.

Vierailija
4/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteella joillain varmaan 40-kiloisilla tytöillä oli tapana haukkua itseään läskiksi. "oon niin hirvee läski, siis ihan ka-ma-laa..." sitten klikkiin kuuluvat ryntäsivät kehumaan ja ylistämään tätä turhasta valittajaa. omanlaisensa rituaali sekin.

Vierailija
5/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hyvännäköiselläkin voi olla huono itsetunto, mutta kyllä yli viisikymppisen noilla kasvonpiirtellä, paksuilla hiuksilla ja ikäisekseen hyvällä kropalla luulisi tajuavan, että on ulkonäöltään varsin hyvässä asemassa. Siinä uutisissa pyörineessä nuoruuskuvassa, ilmeisesti jokin koulukuva, Pippa on mielestäni keskivertoa paremman näköinen jo silloin, vaikka monet parikymppiset ovat hyvännäköisiä. Tietysti iän huomaa nykyään eikä hän silmäryppyineen menisi enää kolmekymppisestä, mutta kauniit kasvonpiirteet ovat säilyneet. Ja ryppyjähän tuon ikäisellä on väistämättä, ellei ole ottanut mitään operaatioita.

Vierailija
6/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. Silti lapsena pidin itseäni rumana enkä suostunut valokuviin. Enkä mielelläni suostu edelleenkään. Ei se ulkomuoto välttämättä vastaa lainkaan sitä mitä sisällä tapahtuu.

Vierailija
7/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa laukkaa forever.

Vierailija
8/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yläasteella joillain varmaan 40-kiloisilla tytöillä oli tapana haukkua itseään läskiksi. "oon niin hirvee läski, siis ihan ka-ma-laa..." sitten klikkiin kuuluvat ryntäsivät kehumaan ja ylistämään tätä turhasta valittajaa. omanlaisensa rituaali sekin.

Ne syömishäiriöiset oikeasti kärsivät tilanteestaan ja aidosti näkevät kehonsa erilaisena kuin mitä se on.

Parantumista ei ainakaan edistä ne kommentit joiden mukaan he haluaa vaan sääliä ja huomiota.

Vierailija
9/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suomalainen voi olla kateellinen siitäkin, että jollakulla on huono itsetunto.

Voi hlvetti sentään.

Mieluummin minä ottaisin huonon itsetunnon tuuheilla hiuksilla, kauniilla silmillä ja hoikalla vartalolla, kuin huonon itsetunnon ylipainolla, ohuella rotanhännällä ja epäimartelevilla kasvonpiirteillä (jykevä leuka, suuri nenä), kuten minulla nyt on. Olen kyllä Pippaa reilu 10 vuotta nuorempi, mutta voi kun näyttäisinkin viisikymppisenä tuolta.

Vierailija
10/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hlvetti sentään.

Tuo ei ole huonoa itsetuntoa.

Vierailija
11/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syömishäiriöiset oikeasti kärsivät tilanteestaan ja aidosti näkevät kehonsa erilaisena kuin mitä se on.

Parantumista ei ainakaan edistä ne kommentit joiden mukaan he haluaa vaan sääliä ja huomiota.

eivät kaikki ole syömishäiriöisiä. moni teinityttö on rimpula ilman mitään ongelmaa, kun painoa ei ole vielä kertynyt. ja syömishäiriöisillä on tapana hävetä kehoaan, ei esitellä sitä ja olemattomia läskejä dramaattisesti pukuhuoneessa itseriittoinen hymy naamalla, kun niitä kehuja alkaa sadella.

Vierailija
12/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Ei sn vaan tarvitse jaksaa. Ohita.. 👍

Vierailija
13/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hlvetti sentään.

Mieluummin minä ottaisin huonon itsetunnon tuuheilla hiuksilla, kauniilla silmillä ja hoikalla vartalolla, kuin huonon itsetunnon ylipainolla, ohuella rotanhännällä ja epäimartelevilla kasvonpiirteillä (jykevä leuka, suuri nenä), kuten minulla nyt on. Olen kyllä Pippaa reilu 10 vuotta nuorempi, mutta voi kun näyttäisinkin viisikymppisenä tuolta.

Mä olisin voinut melkein kirjoittaa tämän, vaihdetaan vaan ylipaino huonoon ihoon :D

Vierailija
14/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä voi naiset olla niin pakkomielteisiä ulkonäkönsä ja takapuolensa koon kanssa ja toisaalat tykätä niin huomiosta. Se on varmaan sitä voimaantumista voittaa ne naiselliset epävarmuutensa.

Vierailija
15/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä voi naiset olla niin pakkomielteisiä ulkonäkönsä ja takapuolensa koon kanssa ja toisaalat tykätä niin huomiosta. Se on varmaan sitä voimaantumista voittaa ne naiselliset epävarmuutensa.

Kun pienestä asti annetaan ymmärtää että oma ihmisarvo mitataan ulkonäon perusteella sitä tulee sen suhteen aika pakkomielteiseksi.

Vierailija
16/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas teidän juttuja.. Huohh... Vieläkö jollain on sanootavana joku aivopieru

Vierailija
17/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti hyvännäköiselläkin voi olla huono itsetunto, mutta kyllä yli viisikymppisen noilla kasvonpiirtellä, paksuilla hiuksilla ja ikäisekseen hyvällä kropalla luulisi tajuavan, että on ulkonäöltään varsin hyvässä asemassa. Siinä uutisissa pyörineessä nuoruuskuvassa, ilmeisesti jokin koulukuva, Pippa on mielestäni keskivertoa paremman näköinen jo silloin, vaikka monet parikymppiset ovat hyvännäköisiä. Tietysti iän huomaa nykyään eikä hän silmäryppyineen menisi enää kolmekymppisestä, mutta kauniit kasvonpiirteet ovat säilyneet. Ja ryppyjähän tuon ikäisellä on väistämättä, ellei ole ottanut mitään operaatioita.

Siinä jutussahan Pippa nimenomaan sanoo, että vaikka hän pienenä piti itseään rumana ja apinana ja nuorena sairasti anoreksiaa kun yritti laihtua, niin tänä päivänä hän on ihan sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa. Ei hän siis enää pidä itseään rumana, eikä tietysti ole mitään syytäkään.

Vierailija
18/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se näyttää vähän sammakolta niiden silmien takia.

Mutta ollut nuorena siis tosi nätti.

Vierailija
19/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus miten typeriä kommentteja. Yleinen ankeus ja tuomitsevaisuus oikein paistaa osasta kommentteja. Että miten on 5-kymppinen nainen KEHDANNUT lapsena ja nuorena kärsiä syömishäiriöstä ja ulkonäköpaineista?? Ja vielä puhuu siitä ääneen! Painuisi vaan hipihiljaa nöyristellen maakuoppaan.

Ps. Niitä iltsarien juttuja ei pakota kukaan lukemaan jos niin harmittaa.

Vierailija
20/26 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta normaalia tuntea 5-vuotiaana noin kovia ulkonäköpaineita? Siis oikeasti 5v?

Jos oma lapsesi häpeäisi ulkonäköään 5-vuotiaana, mitä ajattelisit? Onpa ihmiset tunteettomia nykyään, en tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi