Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt maskia suositellaan jo ulkonakin käytettäväksi

Vierailija
31.07.2021 |

Tämä on kuin painajainen.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikken tärkeintä suojausohjeiden noudattamisessa on se, että ei anna virukselle mahdollisuutta levitä. Joki tartunta jossain muodostaa uuden variantin. Joka kerta uusi variantti on ollut pahemmin leviävä. Delta iskee pitkän koronan kautta nuoriinkin. En halua tietää millainen seuraava variantti on.

Mitä sä oikein sössötät? Tilanne on mennyt koko ajan parempaan päin. Nyt kannattaa keskittyä vain siihen, että mahdollisimman monilla olisi rokotteet.

Vierailija
22/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Kokeilaan, mihin hullutuksiin kansa on valmis.

Sinä itse olet nettitrollin uhri, teillä testataan mitä kaikkea puppua voi ihmisille syöttää kun syöttää ne oikealla tavalla(salaliittoteoreetikot kokevat näin olevansa paremaa kansaa kuin "lampaat" ja siksi ajatus siitä että he ovat fiksumpia kun tietävät näin salaisia asioita hivelee heidän itseriittoisuuttaan". Sääliksi käy.

Sääliksi käy sinuakin, jos naiivisti uskot median, poliitikkojen ja EK:n olevan vilpittömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää uho siitä, ettei kukaan käyttäis, oikein on? Miksi sitten pidätte niitä sisätiloissa?

Vierailija
24/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varma, että tämä helvatan kotonavirus on suunniteltu tappamaan ihmiskunta. Ei tämä voi olla muuten enää totta. Elämme painajaista.

Vierailija
25/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva maskien käyttö vahingoittaa aivoja. Se laitetaan sitten long covidin syyksi. Maailma on tullut seinähulluksi.

Vierailija
26/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa käytetty alusta asti. Oikein.

Saudiarabiassakin naiset ovat burkhissa. Oikein.

Vierailija
27/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan maskinkäyttö haittaa. Käytän aina ffp2-maskeja. Ei kannata tehdä liian suurta ongelmaa noin pienestä asiasta.

Vierailija
28/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Delta- variantti on 1000 kertaa tartuttavampi, kuin aiemmat variantit. Tarttuu myös ulkona nopeasti. Ainoastaan ff2- maskit suojaavat. Tästä ei tule koskaan loppua. Leviää nopeammin kuin ebola.

Rehellisesti: onko kansa tänä kesänä edes yrittänyt estää viruksen leviämistä? Pitänyt maskia ja turvavälejä, huolehtinut käsihygieniasta, vältellyt ihmisjoukkoja? Sillä käsidesillä ei pahemmin aerosolitartuntaa estetä😂

Vierailija
29/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva maskien käyttö vahingoittaa aivoja. Se laitetaan sitten long covidin syyksi. Maailma on tullut seinähulluksi.

Vahingoittaako? Joudun töissäni pitämään ja olen oikeasti vanhentunut vuodessa ihan hirveästi. Etenkin muisti on huonontunut tosi paljon.

Vierailija
30/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan maskinkäyttö haittaa. Käytän aina ffp2-maskeja. Ei kannata tehdä liian suurta ongelmaa noin pienestä asiasta.

Juuri näin. Totta kai olisin mielummin ilman maskia, mutta nyt on näin eikä tämä ole ongelma. Todella pikkujuttu, jolla saa paljon hyvää aikaan.

Vierailija
31/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää vanhat ihmiset kaupoissa, kun he yrittävät kirurgin maskilla itseään suojata. Ovat saaneet kaksi rokotetta, mutta riskissä ovat silti.

Tänäänkin sellainen keski-ikäinen rokkikukko- ukko tepasteli maskitta kassalle ja tahallaan oli välittämättä turvaväleistä. Oli olevinaan niin äijää, niin äijää, kun maskillinen mummo vieressä pakkasi tavaroitaan. Että pistää tällainen kusipäisyys vihaksi!

Vierailija
32/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Delta- variantti on 1000 kertaa tartuttavampi, kuin aiemmat variantit. Tarttuu myös ulkona nopeasti. Ainoastaan ff2- maskit suojaavat. Tästä ei tule koskaan loppua. Leviää nopeammin kuin ebola.

Rehellisesti: onko kansa tänä kesänä edes yrittänyt estää viruksen leviämistä? Pitänyt maskia ja turvavälejä, huolehtinut käsihygieniasta, vältellyt ihmisjoukkoja? Sillä käsidesillä ei pahemmin aerosolitartuntaa estetä😂

No kyllä mä ainakin olen. Siis pessyt käsiä, vältellyt joukkoja ja vähän turvavälejä. Maskista ei ole vapaa-ajalla mitään hyötyä.

Vierailija
33/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuani nyt kaksi rokotetta en käytä maskia missään. Loppu tälle sekoilulle. Rokotettu saa vastustuskyvyn rokotuksista ja loput sairastamalla taudin. Ja jos saan taudin rokotuksista huolimatta niin ei maski minua siltä ainakaan pelasta. Riittää tämä oman hiilidioksidin edestakaisin hengittäminen ja päivittäiset päänsäryt ja pahoinvointi. Eipä maskit näytä viruksen leviämistä nytkään estävän

Vierailija
34/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varma, että tämä helvatan kotonavirus on suunniteltu tappamaan ihmiskunta. Ei tämä voi olla muuten enää totta. Elämme painajaista.

Ainoa jotka tappaa ihmiskunnan on koronaan hurahtaneet hysteerikot. Ei mikään muu. Korona ei juuri flunssaa kummempi ole, mutta sitä ei vaan saa paukutettua aivonsa menettäneiden päähän.

Vierailija
35/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niinkään virus, joka on jo heikentynyt, vaan sen "hoito". Eristäminen, liikuntapaikkojen sulkeminen, hapensaannin rajoittaminen maskeilla, jatkuva pelkopropaganda. Ja tietysti se kokeellinen rokote.

Vierailija
36/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva maskikyttäys ei oo enää pieni vaiva. Saatika jos ffp2 maski on ainut hyödyllinen niin niitä ei monella ole.

Vierailija
37/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada joskus happea. Siksi en käytä ulkona maskia. Asun niin korvessa, ettei muita ihmisiä paljoa näy.

Vierailija
38/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää vanhat ihmiset kaupoissa, kun he yrittävät kirurgin maskilla itseään suojata. Ovat saaneet kaksi rokotetta, mutta riskissä ovat silti.

Tänäänkin sellainen keski-ikäinen rokkikukko- ukko tepasteli maskitta kassalle ja tahallaan oli välittämättä turvaväleistä. Oli olevinaan niin äijää, niin äijää, kun maskillinen mummo vieressä pakkasi tavaroitaan. Että pistää tällainen kusipäisyys vihaksi!

Hienoa, että sinua suututti, kun olet tuollainen typerys. Rokotettu ei saa enää vakavaa tautimuotoa, eivätkä maskit ole pakollisia. Ihan tymyyttäsi vain reagoit, koska olet limbisellä tasolla aivojesi osalta.

Vierailija
39/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen matkalla Helsingin keskustaan järkytyin kun näin ihmisillä maskit ulkona. Suurimmalla osalla. Liittyikö siihen, kun thl Salminen sanoi viime viikolla, että virus tarttuu ulkonakin. Onko ihmiset oikeasti näin hölmöjä? Italialaiset pitivät maskia ulkona koko viime vuoden, ja tartunnat sen kun levisi. Ja se Amerikan Fauci, joka määräsi maskit Usassa myös ulos, vaati jossain vaiheessa, että täytyy pitää kahta maskia päällekkäin.

Flordiassa kuvernööri DeSantis on määrännyt jo vuosi sitten kaikki sulkutilat pois, ja että maskit eivät ole pakollisia (eivätkä rokotukset), ja kas kummaa, ei ole koronaa. Nyt sanoi, että koulut alkavat normaalisti, eikä siellä siirrytä etäopetukseen, vaan opetus tapahtuu normaalisti lähiopetuksessa. Tämä DeSantis on yksi vahvoja ehdokkaita presidentiksi 2024.

Vierailija
40/93 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä maskia ulkona. Menee ihan sairaaks koko touhu. Jatkuva maskinkäyttö, pelko ja eristäytyminen ja työpaikkojen alasajo ruuhkauttaa mt palvelut. Fyysiset sairaudet pelottaa, mielenterveyspalvelujen ruuhkat ei kiinnosta.

Loistava logiikka. Pää pensaaseen, niin ei pelota eikä joudu MT-palvelujen asiakkaaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä