Onko ikävä helteitä?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:21"]On, hyi tää sää on inhottava! :c Tärisen täällä villapaita ja -sukat päällä ja huomenna voisin laittaa jo talvitakin päälle, hyrr...
[/quote]
Nukuin vielä 25'c helteillä villasukat jalassa, paksuun täkkiin kääriytyneenä piiloutuneena itse mylläämään peittokasaan. Kun huoneen lämpömittari näytti 30'c, niin jätin villasukat pois. Täkkiä en.
En ihan oikeasti voi olla suomalainen. Helteet takas kiitos, mielellään +35'c :3
Älkää aina valittako! Suomessa on syksy vain pari kuukautta vuodessa :) Nauttikaa!
Ei tasan yhtään ole ikävä, eikä tule ikävä!
Ikävä on! Vituttaa taas tämä pimeys ja vesisade. Ajatella, tää pimeys vaan pahenee!!! 1.1.2015 eteenpäin voi taas huokaista, että talvi alkaa olla takana :/
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän inhoa syksyä ja talvea.
Tänään on ollut mahtava ilma, 19 astetta ja puolipilvistä, joten tein piiitkään lenkin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:21"]On, hyi tää sää on inhottava! :c Tärisen täällä villapaita ja -sukat päällä ja huomenna voisin laittaa jo talvitakin päälle, hyrr...
[/quote]
Nukuin vielä 25'c helteillä villasukat jalassa, paksuun täkkiin kääriytyneenä piiloutuneena itse mylläämään peittokasaan. Kun huoneen lämpömittari näytti 30'c, niin jätin villasukat pois. Täkkiä en.
En ihan oikeasti voi olla suomalainen. Helteet takas kiitos, mielellään +35'c :3
[/quote]
ihmisiä on toki erilaisia, mutta jatkuva palelu voi olla myös oire sairaudesta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:33"]
Tänään on ollut mahtava ilma, 19 astetta ja puolipilvistä, joten tein piiitkään lenkin.
[/quote]
Sama täällä, eikä haitannu vaikka satoi hetken vettäkin kesken kaiken.
On ikävä. Äkkiseltään tuntuu tämä sää kylmältä. Villasukat on kaivettu esille.
Ei ole ikävä. Tänäänkin ollut pääosin aurinkoista ja lämpöä n. 20 astetta. Mulle just sopiva sää :)
Ei sitten yhtään, aikansa kutakin! Ihan täydellistä nyt!
Ei todellakaan ole. Vihdoin voi taas leipoa ja kokata ilman että hiki valuu.
Hieman, juu. En halua että syksy tulee vielä. Haluan, että kesä jatkuisi vielä. <3
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:25"]
[/quote]
[/quote]
ihmisiä on toki erilaisia, mutta jatkuva palelu voi olla myös oire sairaudesta.
[/quote]
Mun painoindeksi lähenee 16:sta, voi tää jatkuva kylmyys johtua siitäkin.
On, todellakin. Loma alkoi ja seuraaville 10:lle päiville luvattu vesisateita. Täällä mä himassa kökin. Kyllä vituttaa. En siedä syksyä ja talveä ollenkaan, mieli maassa.
Sukat piti vetää jalkaan ja lämmöt pistää päälle. Vittu.