Lue keskustelun säännöt.
Playa de Palmassa käyneitä?
14.08.2014 |
Oletko käynyt? Mitä tykkäsit itse paikasta, rannasta, Palman kaupungista? Missä tuolla saarella kannatta sinun mielestäsi käydä, eli ne "must" kohteet? Entä löysitkö kivan shoppailukaupan esim. lasten vaatteille, nahkalaukuille, naisten vaatteille, jota voit suositella? Ollaan menossa kesällä 2015, asunto jo vuokrattu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei!
Olin itse Palmassa muutamia vuosia sitten. Palman kaupunki on aivan ihana espanjalainen kaupunki. Kaupungissa on ihania ravintoloita, kauppoja ja tunnelmaa. Playa de Palman ranta on kyllä kaunis ja leveä hiekkaranta.
Mallorcan saari on muutenkin kokonaisuudessaan monipuolinen ja erittäin kaunis. Suosittelen käymään saaren eteläisimmässä kohdassa, Faro ses Salinesissa sekä ilman muuta myös saaren pohjoisimmassa kohdassa, Formentorissa. Myös Sollerin kylä on erittäin viehättävä, samoin Valdemossan. Alcudiassa on hieno 14 kilometriä pitkä ranta ja etenkin Alcudian vanha kaupunki on ihana. Lisäksi kävin lomallani La Reserva –luonnonpuistossa, myös siitä pidin kovasti.
Itse Palmassa kannattaa käydä katedraalissa sekä Bellverin linnassa. Kaupunki on kuitenkin jo itsessään erittäin viehättävä, joten jo tunnelmasta nauttiminen on mahtavaa.
Yksittäisiä kauppoja en valitettavasti muista, mutta Palman kaupungissa on hieman Stockmannia vastaava El Corte Ingles ja Palman laidalla on monipuolinen ostoskeskus Centro Comercial Porto Pi.
Laitoin mukaan kuvan Mallorcan pohjoisimmasta kohdasta, Formenterasta. Mukavaa matkan suunnittelua!
Terveisin
Susanna/Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi