Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet siis tuijottaa naisia salilla...

Vierailija
14.08.2014 |

Minä lähinnä vilkuilen ja teen havaintoja. Jos nainen on ns. hyvin syönyt, selvästi paikalla kaverin seurassa ja näyttää siltä että on hukassa laitteiden kanssa eikä noudata mitään treeniohjelmaa, niin voi olla ettei hänellä ole jäsenyyttä ja on päässyt sisään kaverin kortilla. Tällöin otan kellonajan muistiin ja kerron havaintoni kuntosalin yrittäjälle heti ensimmäisen tilaisuuden tullen, yleensä samana päivänä sähköpostitse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on juuri hankkinut salikortin? Itse olen vieläkin noin kuukauden saliharrastuksen aloittamisen jälkeen hukassa monen laitteen kanssa ja käyn salilla usein ystäväni kanssa - molemmilla on jäsenyys ja maksut kunnossa. En ole ylipainoinen vaan valitettavan luikku narukäsi, mutta tähän on hyvää vauhtia tulossa muutosta! Treeniohjelma on vielä sellainen hyvin perus ja kokeiluakin aika paljon vielä, ja aikaa kuluu laitteiden ohjeiden lukemiseen sekä oikeiden säätöjen löytämiseen. Vapaiden painojen puolelle en vielä edes uskalla katsoa, joten mahtailevat salikörmyt voi hikoilla siellä ihan rauhassa.

Hanki elämä.

Vierailija
2/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:01"]Minä lähinnä vilkuilen ja teen havaintoja. Jos nainen on ns. hyvin syönyt, selvästi paikalla kaverin seurassa ja näyttää siltä että on hukassa laitteiden kanssa eikä noudata mitään treeniohjelmaa, niin voi olla ettei hänellä ole jäsenyyttä ja on päässyt sisään kaverin kortilla. Tällöin otan kellonajan muistiin ja kerron havaintoni kuntosalin yrittäjälle heti ensimmäisen tilaisuuden tullen, yleensä samana päivänä sähköpostitse.

[/quote]

Siis mitä??? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:01"]

Minä lähinnä vilkuilen ja teen havaintoja. Jos nainen on ns. hyvin syönyt, selvästi paikalla kaverin seurassa ja näyttää siltä että on hukassa laitteiden kanssa eikä noudata mitään treeniohjelmaa, niin voi olla ettei hänellä ole jäsenyyttä ja on päässyt sisään kaverin kortilla. Tällöin otan kellonajan muistiin ja kerron havaintoni kuntosalin yrittäjälle heti ensimmäisen tilaisuuden tullen, yleensä samana päivänä sähköpostitse.

[/quote]

Surkea provo.Itse ainakaan salilla naisena ole huomannut miesten tuijottavan ketään,jostain kumman syystä he vaikuttavat siltä että ovat tulleet kuntosaleille kuntoilemaan ja keskittyvät omaan treeniinsä.

Vierailija
4/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:01"]

[/quote]

Meidän kuntosalilla saa kerran kuussa tuoda yhden kaverin tutustumaan saliin, siihen on olemassa ihan erikseen kaverikortti. Tai sitten on uusi jäsen, joka vasta opettelee, tai kaveri on personal trainer...

Vierailija
5/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka siellä tuijottelee, eivät ole tulleet treenaamaan. Ja ne naiset jotka välittävät tuijotuksista, eivät ole oikeasti tulleet treenaamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan