Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Life-myymälöiden kiskurihinnat

Vierailija
01.09.2014 |

Kävinpä tekemässä vähän hintavertailua Life-myymälässä. Olin katsonut valmiiksi tuotteet ja hinnat heidän nettisivuiltaan, mutta auta armias kun menin myymälään..... Esim. tuote jotka maksoivat netissä 14 €, maksoi myymälässä lähes 30 €!! Mikä selittää hintojen erot? Onko tuotteet kaikissa Lifeissa samanhintaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsepa joku erikoisliike Suomessa, missä ei ole kiskurihintoja?

Vierailija
2/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis Lifen sivuilla ihan eri hinnat kuin saman ketjun myymälässä? Tuo onkin erikoista jos saman ketjun netti- ja kivijalkakauppojen hintaerot on noin suuria! En ole itse huomannutkaan asiaa, ja silloin tällöin tulee Lifeissä asioitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ruohonjuuren nettihinnat ja myymälähinnat ovat yleensä vastanneet aikalailla toisiaan.... se hintojen ero tässä juuri eniten ihmetyttääkin.

Ap

Vierailija
4/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita halvempia nettihintoja vähän joka kaupalla. Gigantti, Verkkokauppa, Anttila... Miksei sitten tuonkin tyyppisillä kaupoilla?

Vierailija
5/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jonkinlaisia hintaeroja voi olla (ja elektroniikassa suuriakin), mutta Lifen kätevyys olisi ainakin minulle osoittautunu siten, että olisin voinut kotona heidän nettikaupasta vertailla mitä haluan ostaa ja kauppareissulla poiketa myymälään. Nyt on sama tilata ulkomaisista nettikaupoista, koska en pysty kyllä tuolla hintaerolla ostamaan mitään Lifesta. Ja miksi tilaisin lifen verkkokaupastakaan, kun saan samat tuotteet halvemmalla muualta.

Vierailija
6/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Helsingin keskustassa etsitte luontaistuotekauppaa, niin Lifen ja Ruohonjuuren sijaan suosittelen Natura Zonea Lönkan alkupäässä. Hyvä tuotevalikoima, hinnat huomattavasti edellämainittuja halvemmat, palvelu asiantunteva. Vaikuttaa jotenkin hihhulikaupalta mutta rohkeasti sisään vaan jos kiskurihinnat ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan