Muistatteko kun ennen naiset piti "pyöräilyshortsien" päällä pitkää t-paitaa ja nykyään käyttävät lyhyttä?
Pitkällä paidalla peittivät taka ja etupuolen, nykyään paita on tarkoituksella lyhyt että varmasti paikat näkyy, miksi tähän on tultu?
Kommentit (49)
Jos ostaa p*rsettä korostavan vaatteen, varmaankin haluaa esitellä p*rsettä. Niin minäkin teen, tosin käytän siihen farkkuja.
Pitää olla kaikki näytillä. Itse käytin 90-luvulla isoa t-paitaa ja pyöräilyshortsin tapaisia housuja. Beba jäi paidan alle vaikka hoikka tyttö tuolloin olinkin. Tosiaan nykyisin kauhulla katson noita ylikireitä kotihousuja joilla mennään joka paikkaan ja yläosana pelkkä toppi. Nykyisinhän pitää kaikki kehot hyväksyä, ok, mutta joku tolkku pitäisi ihmisellä olla.
Joo, muistan. Vanhoissa valokuvissa näyttää kuin olisi pelkkä T-paita eikä housuja ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kaikki näytillä. Itse käytin 90-luvulla isoa t-paitaa ja pyöräilyshortsin tapaisia housuja. Beba jäi paidan alle vaikka hoikka tyttö tuolloin olinkin. Tosiaan nykyisin kauhulla katson noita ylikireitä kotihousuja joilla mennään joka paikkaan ja yläosana pelkkä toppi. Nykyisinhän pitää kaikki kehot hyväksyä, ok, mutta joku tolkku pitäisi ihmisellä olla.
Tuollaiset shortsit ovat verrattavissa miesten tiukkoihin boksereihin, naiset liikkuu sellaiset jalassa ulkona ja pitkät legginsit ja juoksutrikoot ovat verrattavissa sukkahousuihin.
Vierailija kirjoitti:
en nyt tiedä nuoret inhoavat itseään oli muoti mikä vain. Opetusohjelmaan voisi lisätä tunnin jossa puhuttaisiin ettei elämää kannata stressata ja se kyllä kuluu loppuun eli miten vain eli kannattaa tehdä itselleen mieluisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään mutta en ikinä totu siihen että näen pildejen esiin rutistuneet ääriviivat kaupungilla joka päivä monta kertaa ja ottaa päähän t: nainen
Oliko naiset ennen ujoja ja nykyään itsensäpaljastelijoita?
Näkyy myös tosi ohkasia, lähes sukkahousumaisia "pyöräily"sortseja, luulen että ne ihan alusvaatteita , tarkoitettu mekon alle ettei reidet hankaa...näitä ja stringit ja lyhyt toppi ja eikun lasten kanssa lintsille. Samaten näitä näkee nuorilla aspa töissä, se firman logopaita on kääritty ja laitettu solmulle tissien alle ja jalassa lyhyet pyöräilysortsit nimin, katkera kun 20v sitten kokopäivän seisoma työssä ei saanut käyttää edes mustia yksivärisiä lenkkareita....vaan piti olla "siistimpää" jalkinetta.
Sillä haetaan huomion lisäksi itsetuntobuustia. Muut naiset katsovat kateellisena kun mulla on niin mahtava kroppa ja miehet kuolaavat.
Näin on, aivan karseen näköistä, en halua pursuvia reisiä ja kamelinvarvasta naamani eteen ratikassa. Olen nainen.
On eri asia mitä pitää esim rannalla päällä, jos pitää mitään, voin aina vaihtaa itse paikkaa, mutta julkisilla paikoilla ja liikennevälineissä, virastoissa jne jossa emme voi liikkua silmät kiinni, jossa ei tiedä minne silmänsä laittaa, niin joku raja täytyy olla.
Eikö naisilla ole mitään itsekunnioitusta ja suhteellisuudentajua enää, puhumattakaan tyylitajusta?
Enkä ole vanha kalkkis!
Vierailija kirjoitti:
Näkyy myös tosi ohkasia, lähes sukkahousumaisia "pyöräily"sortseja, luulen että ne ihan alusvaatteita , tarkoitettu mekon alle ettei reidet hankaa...näitä ja stringit ja lyhyt toppi ja eikun lasten kanssa lintsille. Samaten näitä näkee nuorilla aspa töissä, se firman logopaita on kääritty ja laitettu solmulle tissien alle ja jalassa lyhyet pyöräilysortsit nimin, katkera kun 20v sitten kokopäivän seisoma työssä ei saanut käyttää edes mustia yksivärisiä lenkkareita....vaan piti olla "siistimpää" jalkinetta.
Joo, tämä. Ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Karmeaa joka tapauksessa.
Naiset esineellistää itseään minkä kerkiää.
55+ naiset pitävät vieläkin. Jos oikea koko olisi 3XL, paita on 5XL.
Vierailija kirjoitti:
Myös 90-luvulla käytettiin toppeja. Spagettiolkaimet oli huippumuotia.
No siksi, että muinoin takapuoli piti AINA peittää paidalla. Se oli aina (mukamas) liian iso.
Ettekö muista usein esitettyä kysymystä: "Näyttääkö mun p*rse isolta tässä/näissä?"
Minusta on hyvä, ettei tarvitse enää naisten hävetä itseään.
Muistatteko ajan, kun miehet olivat aina tyylikkäästi puettuja kaupungeissa? Nyt saattaa mistä tahansa lähiöstä tulla vastaan mies lyhythihaisessa t-paidassa, jopa ilman paitaa!! Miten tähän on tultu?? En halua nähdä tätä!!
Taas joku muumio muistelee palstalla.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Näin on, aivan karseen näköistä, en halua pursuvia reisiä ja kamelinvarvasta naamani eteen ratikassa. Olen nainen.
On eri asia mitä pitää esim rannalla päällä, jos pitää mitään, voin aina vaihtaa itse paikkaa, mutta julkisilla paikoilla ja liikennevälineissä, virastoissa jne jossa emme voi liikkua silmät kiinni, jossa ei tiedä minne silmänsä laittaa, niin joku raja täytyy olla.
Eikö naisilla ole mitään itsekunnioitusta ja suhteellisuudentajua enää, puhumattakaan tyylitajusta?
Enkä ole vanha kalkkis!
En kyllä itse tuijota toisten p*lluja.
Katso vaikka kasvoja!
Vierailija kirjoitti:
Monilla ei ole edes sitä paitaa vaan lyhyt "toppi" eli käytännössä pelkät rintaliivit.
Tästä me miehet tykätään 🤗
Vierailija kirjoitti:
55+ naiset pitävät vieläkin. Jos oikea koko olisi 3XL, paita on 5XL.
Olen puolet nuorempi ja kooltani s. Ostan yläosan lähes poikkeuksetta paria kokoa suurempana, vähintään.
Varmaan näyttää rumalta mutta ei kiinnosta.
Jotkut käytti, mä en. En omista pyöräilyshortseja. Enkä käytä shortseja julkisilla paikoilla. On farkut tai pitkä hame.
Monilla ei ole edes sitä paitaa vaan lyhyt "toppi" eli käytännössä pelkät rintaliivit.