Miten eroon laiskuudesta
Vinkkejä? Tämä vaikuttaa elämääni ja älykkyyteni
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nii miksi oot laiska?
ajatukset pyörivät päässäni ja sen lisäksi masennus
Pyöri sinäkin vaikka musiikin tahdissa.
Aseta päivälle muutama tavoite/tehtävä ja hoida ne. Vaikka heti aamusta niin ei jää tekemättä.
Esim lenkki heti aamusta ja sen jälkeen keittiön siivous.
Seuraavana päivänä imurointi ja pyykkien lajittelu.
Jne.
Tai mitä hommia nyt kenelläkin laiskuuden takia jää tekemättä.
Itse olen laiska ja jämähdän helposti sohvalle kunnes yhtäkkiä huomaan että taaperon päikkärit on ohi ja homma mikä vaati keskittymistä on tekemättä.
Päivisin katson ikkunasta ulos ja tupakoin. Öisin narkkaan ja taiteilen.
Olen 46 vuotta ja omalla kohdallani olen tullut siihen tulokseen, että ei mitenkään. Luulen, että joillain onnettomilla vain on laiska elämänrytmi.
T. Fyysisesti ja nykyään myös henkisesti laiska
En tiedä jos vaan teet vaikka masentaa jos se piristäisi.
Musiikkia kuunnellen ainakin siivous on kivempaa kuin ilman.
Jotkut tekee niitä to do listoja.
Kahvia ja cokista tai energiajuoma voisi auttaa ja terveellinen ruoka..
Vierailija kirjoitti:
Päivisin katson ikkunasta ulos ja tupakoin. Öisin narkkaan ja taiteilen.
Lol
Mä teen to do listoja mutta en sit kumminkaan tee niitä tehtäviä. Ennenku joskus kuukauden päästä. Pyykkiä jaksan pestä, laittaa jotain syötävää ja laittaa tiskikoneen.
Teet jonkun jutun ja saat keksin 🍪🐶
Vierailija kirjoitti:
Mä teen to do listoja mutta en sit kumminkaan tee niitä tehtäviä. Ennenku joskus kuukauden päästä. Pyykkiä jaksan pestä, laittaa jotain syötävää ja laittaa tiskikoneen.
Niin on rajalliset voimavarat mutta ehkä pitäisi sitten sen jälkeen tehdä jotain rentouttavaa
Arvot ja itsen tunteminen on se juttu. Miksi koet olevasi laiska, ehkä olet vain rento elämästä nautiskelija. Minkälainen ihminen haluat olla? Mitä se ihminen tekisi tänään? Onko siitä laiskuudesta jotain haittaa? Oletko tyytyväinen elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin jotkut raportoi kaikesta someen ja kavereille.
Minä olen tänään laittanut hiuksiin tehohoito ainetta ja kohta meinaan jaksaa pestä sen pois.
Nii miksi oot laiska?