Mitä näit tänään kaupungilla?
Kertokaa, mitä näitte tänään kaupungilla?
Minä: kaupungin keskustassa mies nahkahousuissa, yläosana pelkkä nahkaliivi.
Kommentit (26)
Minäkin näin tuon naisen Kuopiossa ,jolla nännit vilkkui! Näin myös nokkahuilun soittajan hölmössä asussaan!:)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:51"]
Minäkin näin tuon naisen Kuopiossa ,jolla nännit vilkkui! Näin myös nokkahuilun soittajan hölmössä asussaan!:)
[/quote]
Siis Kuopiossa on nokkahuilun soittaja nännit paljaana vai mies nahkahousuissa ja nahkaliivissä soittamassa nokkahuilua?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:51"]
[/quote]
Siis Kuopiossa on nokkahuilun soittaja nännit paljaana vai mies nahkahousuissa ja nahkaliivissä soittamassa nokkahuilua?
[/quote]
Mitä lie nahkahuilua näppäillyt tämänkin kuvaksen perusteella..
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:51"]
[/quote]
[/quote]
Mitä lie nahkahuilua näppäillyt tämänkin kuvaksen perusteella..
[/quote]
Siis nokkahuilun soittaja nahka-asussa? Onko hyvänkin näköinen? Voisin käydä heittämässä euron tai pari, jos näkisin ;)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:05"]
Kertokaa, mitä näitte tänään kaupungilla?
Minä: kaupungin keskustassa mies nahkahousuissa, yläosana pelkkä nahkaliivi.
[/quote]
Jäitkö tuijottamaan?
[/quote]
Se olen Minä kuvauksen perusteella. Minulla on utaretulehdus, joten en voi käyttää rintaliivejä.