Mitä näit tänään kaupungilla?
Kertokaa, mitä näitte tänään kaupungilla?
Minä: kaupungin keskustassa mies nahkahousuissa, yläosana pelkkä nahkaliivi.
Kommentit (26)
Raskaana olevan naisen rööki toisessa, sidukka toisessa kädessä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:21"]
Psykiatrini. Istui lounaalla ja teeskenteli, ettei tunne minua.
[/quote]
Minun psykiatrini on ainakin sanonut minulle, että ellen tunne häntä julkisesti niin hän ei myöskään tunne minua. Minusta tämä on hyvä periaate.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:21"]Psykiatrini. Istui lounaalla ja teeskenteli, ettei tunne minua.
[/quote]
Heillä on ammattisääntö, että tervehditään vain jos potilas tervehtii ensin. Monet salaa sairautensa.
Kommentoin juuri viimeviikolla Jussi Lampi-keskusteluun, että siellä se istua napotti Roskapankin terassilla - ja kas, sama toistui tänään! En pääse Jussista eroon. :'D
Vanhan miehen verkkopaidassa. Harmaat rintakarvat vain tursusi raoista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:05"]Kertokaa, mitä näitte tänään kaupungilla?
[/quote]
Jes :)
Sokea kerjäläinen, joka pelasi kännykkäpeliä.
Ihmisiä mansikkalaatikoiden kanssa. Vieläkin sitä mansikkaa siis saa.
Psykiatrini. Istui lounaalla ja teeskenteli, ettei tunne minua.
Miehen nahkahousuissa ja bootseissa. Onkohan nahkafarkut miehillä oikeasti muuttumassa main streamiksi?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:25"]
Miehen nahkahousuissa ja bootseissa. Onkohan nahkafarkut miehillä oikeasti muuttumassa main streamiksi?
[/quote]
Joo näitä näkee ja näyttävät ihan heteroilta. Näyttää usein tosi hyvältä, jos ei ole joku muotihousu tai tom of Finland-tyyppinen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:05"]
Kertokaa, mitä näitte tänään kaupungilla?
[/quote]
Jäitkö tuijottamaan?
N.40v naisen sinisessä tiukassa paidassa ilman rintaliivejä, kammo riipparit ja nännit näkyi kilometrin päähän.
Tämä siis kuopiossa
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:51"]
Minäkin näin tuon naisen Kuopiossa ,jolla nännit vilkkui! Näin myös nokkahuilun soittajan hölmössä asussaan!:)
[/quote]
Siis Kuopiossa on nokkahuilun soittaja nännit paljaana vai mies nahkahousuissa ja nahkaliivissä soittamassa nokkahuilua?
[/quote]
Mitä lie nahkahuilua näppäillyt tämänkin kuvaksen perusteella..
[/quote]
Siis nokkahuilun soittaja nahka-asussa? Onko hyvänkin näköinen? Voisin käydä heittämässä euron tai pari, jos näkisin ;)
[/quote]
Kertokaa nyt pliis, en halua kuljeskella nokkahuilun soittajaa etsimässä turhaan.