Kylässä tarjottiin kahvin kanssa
MANSIKKARAHKAA!!?
Aika hassua mun mielestä. En ole aiemmin mieltänyt mansikkarahkaa kahvileiväksi, mutta kylässä sitä tarjottiin kera kahvin. Hyvää kyllä oli, kermaista ja tuoreista mansikoista. Silti vähän noloa mun mielestä.
Kommentit (20)
Kiva että jotain laittoivat. Meillä on ollu joskus vain leipää kahvin kanssa. Jos joku tulee yllättäin, ei oo "oikeeta" kahvileipää tarjota.
Jokaisella tapansa....
mä tarjoan joskus kahvin kanssa voileipiä, jos vieras ei ole ilmoittanut tulostaan etukäteen. Joskus on tarjolla vaan pelkkää kahvia.
Mulle kelpais mansikkarahkakin mainiosti!
Noloa kun mikä. Toivottavasti ymmärtää hävetä.
Kyllä pitäis jokaisen tajuta ,että kahvin kanssa tarjotaan KAHVILEIPÄÄ.
Hohhoijaa...
Olisit sanonut sille emännälle/isännälle että "On kyllä noloa teiltä tarjota mansikkarahkaa kahvin kanssa."
Minusta tuo ei ole noloa, ihan hyvä ideahan se. Vie ens kerralla oma viineri niin saat kunnon kahvileipää
kahvin ja juotavien kanssa sämpylöitä (sentään tuoreita ja itseleivottuja) sekä marjakiisseliä (itsetehtyä). Tuli yllättäen iso porukka, osa vielä vegaaneja.
Minkähänlaiset traumat niilläkin on??
ei vaikka veisin herkkuja viemiseksi. Pistää vaan kaappiinsa
mulla on tuttava joka ei anna kahvia/teetä/mehua, saatika rahkaa ei vaikka veisin herkkuja viemiseksi. Pistää vaan kaappiinsa
Ei mansikkarahkan tarjoaminen vieraille kuulosta yhtään hassulta. Varsinkaan näin mansikka-aikaan.
Noloa ja hassua tässä on ainoastaan sinun äärimmäisen kapeakatseinen suhtautumisesi. Katso peiliin ja häpeä
Rahka on hyvää, terveellistä.
Itse kun syödään rahkaa, keitetään kahvia päälle.
Myös vieraille tarjotaan samaa..
hassua, jos vielä on suomalainen
mulla on tuttava joka ei anna kahvia/teetä/mehua, saatika rahkaa ei vaikka veisin herkkuja viemiseksi. Pistää vaan kaappiinsa
Kun mummokin aina tarjosi kahvin kanssa pullaa, niin kyllähän sitä kuuluu niin tehdä vielä tänäänkin ;). Ihana idea tuo mansikkarahka, onneksi joillakin löytyy uusia ideoita tarjoilujen suhteen.
Ei sitten. Pyydettiin kahville. Tarjottiin rahkaa ja kahvia. Tuntui hassulta, mutta mikäs siinä.
Bonuksena vielä mansikkarahkaa.
What seems to be the problem here?
Mun mielestä on noloa tulla urputtamaan tänne mansikkarahakasta.
"VALIVALIVALIVALIVALIVALIVALIVALIVALI..."
jonka jälkeen molemmat nauramme ja alamme keskittyä muuhun.
Rahka on hyvää ja terveellistä, ja sitäpaitsi tosi moni meidän tuttavapiirin nainen on linjoistaan niin tarkka, että ottaisi varmana mieluummin rahkaa kuin jotain viineriä. Ja niin ottaisin minäkin!
ja sitä paitsi jos vieraat tulee yllättäen niin minkäs sille mahtaa ettei ole sen seitsemän sortin kahvileipiä tarjolla. Jos meille tulee yllätysvieraita niin saavat tyytyä kahvin kanssa siihen mitä kaapista löytyy, jos löytyy edes jotain.
Ei kyllä pullakaan mun mielestä oo noloa eikä junttia, niin kuin joku vastaaja sanoi.
Noloa on tarjota jotain junttia tyyliin pullaa ja kääretorttua! Sitten vielä unohdetaan lautasliinat, niin voilà!