Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon vielä laihduttaisit? (kuva)

Vierailija
14.08.2014 |

http://aijaa.com/gLs3zC

Nyt pituutta 173 ja painoa 56kg. Pudottanut olen 20 kiloa..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:39"]

Kitudieeteistä ei seuraa mitään hyvää. Kuihdut, etkä näytä enää terveeltä.

[/quote]Tuli aavistus siitä, että tuo sairaalta näyttäminen saattaa olla se päämäärä. :)

Vierailija
62/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:12"]Yllättävää kyllä, en tunne ketään kitu- tai ihmedieetillä onnistunutta, joka olisi ollut lihomatta takaisin ja vielä entistä lihavemmaksi. Vain niillä, joilla dieetti on ollut kohtuullinen (n.1500 kcal, liikuntaa ja salia), muutos on ollut pysyvä.

Omalla vastuulla. Ja muahan ei haittaa, jos jojoilette itsenne 150-kiloisiksi. :)

[/quote]

Mä tunnen kaksi tyyppiä, toteuttivat skinny girl -dieetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito!

Vierailija
64/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:12"]Yllättävää kyllä, en tunne ketään kitu- tai ihmedieetillä onnistunutta, joka olisi ollut lihomatta takaisin ja vielä entistä lihavemmaksi. Vain niillä, joilla dieetti on ollut kohtuullinen (n.1500 kcal, liikuntaa ja salia), muutos on ollut pysyvä.

Omalla vastuulla. Ja muahan ei haittaa, jos jojoilette itsenne 150-kiloisiksi. :)

[/quote]

[/quote]Onko pysynyt yli 5 vuotta saavutetuissa mitoissa? Jos, niin vasta sitten voi sanoa onnistuneen :)

Vierailija
65/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]Onko pysynyt yli 5 vuotta saavutetuissa mitoissa? Jos, niin vasta sitten voi sanoa onnistuneen :)

[/quote]

Ovat olleet samoissa mitoissa n. 3 vuotta. :)

Vierailija
66/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:57"]

Miten mahasi on noin pömppö vaikka painat noin vähän? Minä en katsoisi vaakaa vaan laihduttaisin siihen asti että näytän hyvältä. Vielä varmaan 5-10 kg, jos et tosiaan ole yhtään urheilullinen.

[/quote]

Häh, laihduttaa siis ne vähätki lihakset pois niin ettei jaksa sen jälkeen enää itseään jalkeilla kantaa? No voipahan sanoa, että olen sentään laiha.

Vierailija
67/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:16"]Onpas tutun näköinen paikka.

[/quote]

Sääki oot täällä! :)

Vierailija
68/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:21"]

Miten mahasi on noin pömppö vaikka painat noin vähän? Minä en katsoisi vaakaa vaan laihduttaisin siihen asti että näytän hyvältä. Vielä varmaan 5-10 kg, jos et tosiaan ole yhtään urheilullinen.

[/quote]

Häh, laihduttaa siis ne vähätki lihakset pois niin ettei jaksa sen jälkeen enää itseään jalkeilla kantaa? No voipahan sanoa, että olen sentään laiha.

[/quote]

Niin siksi sanoinkin että jos ei ole koskaan urheillut niin ei niitä lihaksia olekaan, joten ihan hyvin voi laihduttaa jos ei urheilu kiinnosta. Itse olen 166cm/60kg ja vyötärönympärys on 62cm joten tiedän kyllä että kauniimmat tulokset syntyvät lihaksilla. Ap ei kysellyt treeniohjeita.

Vierailija
69/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

Niin siksi sanoinkin että jos ei ole koskaan urheillut niin ei niitä lihaksia olekaan, joten ihan hyvin voi laihduttaa jos ei urheilu kiinnosta. Itse olen 166cm/60kg ja vyötärönympärys on 62cm joten tiedän kyllä että kauniimmat tulokset syntyvät lihaksilla. Ap ei kysellyt treeniohjeita.

[/quote]

Valoja. Tyyppi on elänyt jo pitkään aliravitsemuksessa ja menettänyt lihaksiaan, kuten pakosti käy jos ei liiku. Jos hän jatkaa samaa rataa, kroppa ei saa energiaa, lihasmassa alkaa olla jo hälyttävän pieni, anemia iskee, hiukset irtoo päästä ja jatkanko listaa. Kannaattaako paljon samaa rataa laihduttaa. Lopettasin tohon, jos ei halua anorektikon ulkomuotoa.

Vierailija
70/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Valoja. Tyyppi on elänyt jo pitkään aliravitsemuksessa ja menettänyt lihaksiaan, kuten pakosti käy jos ei liiku. Jos hän jatkaa samaa rataa, kroppa ei saa energiaa, lihasmassa alkaa olla jo hälyttävän pieni, anemia iskee, hiukset irtoo päästä ja jatkanko listaa. Kannaattaako paljon samaa rataa laihduttaa. Lopettasin tohon, jos ei halua anorektikon ulkomuotoa.

[/quote]

Kyllä kaikilla on peruslihasmassa, emme me luilla jäseniä liikuta. Mutta sekin massa voi kuihtua totaalisen vähiin.

Vierailija
71/71 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enään laihduta, se ei vie mahaa pois. Kiinteytä mieluummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi