Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastushelikopteri Aslak - tukiyhdistyksen aggressiivinen markkinointi?

Vierailija
14.08.2014 |

Eilen soitti kovin aggressiivisesti myyntiä harjoittanut tyyppi, joka kauppasi pelastushelikopterin hyväksi tehtävää tukea, 70e tai 120e. Kovin kalliilta kuullosti. Lisäksi myyjä syyllisti asiakasta toiminnan hankaluuksista. Nettisivuilla on kyllä myös 20e hintaisia tukijäsenyyksiä. Meneeköhän taas johonkin omaan taskuun 90% kerätyistä varoista? Onko muille markkinoitu samalla tyylillä? Realismia on myös se, että oman alueen pelastushelikopteria voisi tukeakin, Aslakin tukemiseen ei kiinnostus oikein riitä ja verovaroillahan todennäköisesti toimintaa tuetaan jo muutenkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Minä ainakin tuen ja verorahojen törsäily saisi jo riittää.

Vierailija
2/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaispa mulle tuollaiset häiriköt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ettei kiinnosta tukea ketään niin pitkällä. Ja että jos on varaa lähteä Lappiin niin on sitten oma valinta, jos jotain sattuu. (Puh.myyjä yritti vedota että varmasti tuttuni/sukulaiseni käyvät pohjoisessa kun sanoin etten itse käy)

Meni agressiivinen myyjä hiljaiseksi.

Vierailija
4/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri yksi niistä syistä miksi en vastaa tuntemattomiin numeroihin/puhelinmyyjille. Kun eivät ne usko kun sanoo ei, en tilaa. Aina alkaa älytön lätinä ja aggressiivinen myyntipölötys, josta seuraa lähinnä verenpaineen nousua ja pahaa mieltä.

Vierailija
5/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri yksi niistä syistä miksi en vastaa tuntemattomiin numeroihin/puhelinmyyjille. Kun eivät ne usko kun sanoo ei, en tilaa. Aina alkaa älytön lätinä ja aggressiivinen myyntipölötys, josta seuraa lähinnä verenpaineen nousua ja pahaa mieltä.

Itsellä on markkinointikielto ja näitä ei edes tule, suosittelen ottamaan. Jotain sieltä tulee läpi, mutta silloinkin kun ilmoittaa markkinointikiellosta, niin puhelu loppuu siihen.

Vierailija
6/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osallistuin tuohon ja oli mun mielestä tosi kallis ajatellen, että en itse käy Lapissa, sukulaisia vain.

En vain saanut sanottua ettei kiinnosta. Tai sanoin monta kertaa, mutta se ei auttanut.

Vitutti suuresti, kun näin heidän nettisivuillaan pienempiä summia. Myyjä meinaan ei kertonut niistä mitään, vaikka sanoin heti alussa, että pienemmällä summalla osallistuisin mieluusti.

No, tuon laskun jälkeen olen joka kerta sanonut kiitos ei ja lyönyt jokaiselle puhelinmyyjälle luurin korvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri yksi niistä syistä miksi en vastaa tuntemattomiin numeroihin/puhelinmyyjille. Kun eivät ne usko kun sanoo ei, en tilaa. Aina alkaa älytön lätinä ja aggressiivinen myyntipölötys, josta seuraa lähinnä verenpaineen nousua ja pahaa mieltä.

Ei sitä tarvitse kuunnella :D Älkää antako paineiden nousta, ottaakaa päivän vitsinä ja naurakaa! ÄÄNEEN sen puhujan päälle. Sitten vaan joo ei kiinnosta, kiitti moi ja painatte soiton poikki. TOIMII.

Vierailija
8/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää todella, että agressiivisia lehtimyyjiä on palkattu kerjäämään tukirahoja.

Pelastushelikopteri on  tainnut eksyä! 

Minulle soitti oikea moottoriturpa, eikä häntä voi syyttää asiallisuudesta.

Kunnollinen esittely unohtui, mutta pitkä imartelupuhe sujui hyvin ja lopulta hän kertoi että saan lahjan:

Saisin ostaa Aslakki pelastushelikopterin toimintaa tukevan paketin  alennettuun hintaan 120 €.

Päätin lopettaa Aslakin tukemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Oulun Novialaisia jotka sille kerää tukee

Vierailija
10/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskamaa nykyään puhelinmyynnissä, syyllistää henkilöä jolle yrittävät myydä vaikka mistä. Sanovat että ihmisiä kuolee jos ei osta. Härskeimmät menestyy parhaiten. Sanokaa noille myyjille ihan yksiselitteisesti ei kiinnosta ja puhelin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti kans. Kauppasi kanssa tuollaista 70-120 pakettia, jossa olisi saanut jotain tarpeetonta krääsää. Kun ilmoitin, että liian kallista, laski hinta 30 euroon. Enpä lähtenyt siihenkään mukaan. Aggressiivinen myyntitapa ja ihmisten syyllistäminen tyyliin "ethän halua että läheisesi kuolee, jos ei saa apua"  saa minut näkemään punaista. Sitä paitsi muistissa on vielä Oulun seudun Sepe-pelastushelikopterisotku vuosikymmenen alusta. Tuolloinhan yhdistyksen toiminnanjohtaja kavalsi keräyksellä saatuja rahoja. Maksoi toki kiinnijäätyään rahat takaisin, mutta tapaus on ainakin mun mielessä todisteena siitä, että keräysvarojen perillemenosta ei koskaan ole takeita.

Vierailija
12/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aloitti tarjoamalla 5000€ tukipakettia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä