Sota tulee. Olen ystävystynyt naapurin venäläisperheen kanssa
haluan että joku on pitämässä puoliamme ja ehkä suojelee meitä siinä vaiheessa kun suomalaisia pakataan lähetettäväksi Siperiaan.
Kommentit (8)
Ne voi olla agentteja kaikki eli ole varovainen. Sehän voi olla sellainen perinteinen honey trap jossa naapurin teinipoika saa sinulta puumalta Siwan kaikki tiedot ihan vaan seksiä tarjoamalla.
Ei sinua yksi venäläinen perhepelasta. Pahempi se on tuollaisten pettureiden puolella olla.
Mä oonkin pistänyt paremmaks. Puolet mun suvusta on venäläisiä.
Ps. Ei se sota tuu.
Me olemme jo ystävystyneet. Käyn heidän luonaan joka päivä kylässä juomassa teetä (= käytännössä vain vodkaryyppyjä). Rouva on opettanut minut hapattamaan vihanneksia maitohappokäymismenetelmällä ja fanittamaan Kirkorovia sekä Pugatsovaa. He varmasti suojelevat meitä.
ap
Aina kun sota tullo, alkaa seksuaalirikokset, joten kouhi etumustas kun menet naapuriin, jos olet nainen, ittes märäksi, jos olet mies, ittes kovaksi....
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:12"]
Me olemme jo ystävystyneet. Käyn heidän luonaan joka päivä kylässä juomassa teetä (= käytännössä vain vodkaryyppyjä). Rouva on opettanut minut hapattamaan vihanneksia maitohappokäymismenetelmällä ja fanittamaan Kirkorovia sekä Pugatsovaa. He varmasti suojelevat meitä.
ap
[/quote]
Lapsi kulta. Sinun henkesi ei ole heille minkään arvoinen, kun heittä syytetään suomalaisen suojelusta. Oma napa se on lähin napa venäläiselläkin.
Ai että se naapurin perhe mieluummin luotien eteen kuin sinä? Tuossa on kyllä ideaa, pitääkin jallittaa joku perhe suojelemaan meitä...
Välttele niitä. Pidä pyssy tyynyn alla.