Jos voisit muuttaa minne tahansa Suomessa, mihin muuttaisit?
Siis paikkakunnan tarkkuudella.
Ja miksi valitsisit kyseisen paikan?
Kommentit (52)
Haaveilen Vuokatista (Sotkamosta)...
Jonnekin todella itään eli Ilomantsiin. Tai Heinävesi, Nurmes... Minua kiehtoo itäinen Suomi, Itä-Suomen luonto ja ortodoksisuus
Jyväskylästä en halua pois, mutta jos olisi pakko., niin varmaan Tampereelle.
Varmaan Lappiin, heitetään nyt vaikka Ylläsjärvi. Jonnekin missä saa olla rauhassa ja luontoa lähellä. Alkaa tämä Etelä-Suomi ja kaupungissa elo ketuttaa. Harmi kun omaa työtä ei voi tehdä etänä…
Eipä syytä muuttaa veks nykyiseltä paikkakunnalta kuin ulkomaahan.
Olen paljasjalkainen helsinkiläinen….nykyään jo liikaa väkeä täällä….muuttaisin maarianhaminaan…..
Turku tai Rauma. Joku lounaissaariston kunta olisi myös mahdollinen.
Tällä hetkellä en voi muuttaa, koska perhe ei halua muuttaa Oulusta mihinkään. Mutta kunhan lapset lähtee omilleen, niin lähden minäkin.
Jos palkkani olisi hyvä, vähintään 6000 e/kk, haluaisin asua Espoossa. Helsingin kulttuuri- ja shoppailumahdollisuudet sekä lentokenttä ja satama olisivat lähellä, mutta Espoo on Hensinkiä rauhallisempi. Koska kuitenkin olen pienituloinen, viihdyn Jyväskylässä. Täälläkin on suht paljon kauppoja, kulttuuria ja ihmisiä, mutta asuminen ei ole niin kallista kuin pääkaupunkiseudulla. Täältä on myös inhimillinen matka joka puolelle Suomea. Näillä tuloilla kuvittelisin viihtyväni myös Tampereella ja ehkä Kuopiossa tai Turussa.